Mijn appartement is niet zo groot. Als ik om 7.30 uur naar boven loop hoop ik dat het straks ook om 7.40 lekker warm is. Geen app voor nodig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond dat echt helemaal niks, al die programma's. Dan had je vakantiestand maar die vergat ik weer aan of uit te zetten.
Of dan hadden we ingesteld dat het 's ochtends om 8 uur 19 graden moest zijn en dan begon dat ding al om half 7 voor te verwarmen en dan hoorde je weer gedrup of getik in de leidingen. Terwijl als we zelf om 8 uur via de app de cv aandeden, het gewoon met 10 minuten lekker warm was in de kamer.
Mijn wasmachine heeft allerlei programma's, maar ook een aparte knop die de standen van de draaiknoppen negeert en een standaardprogramma start. Fijne optie!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik heel vaak het idee, dat bij het ontwerp niet de gebruiker centraal stond. Dan bouwen ze 137 opties in terwijl de gemiddelde mens maar 3 dingen in wil stellen.
Deels wel, maar de groei kwam vooral op het allerlaatste moment. Eigenlijk na de laatste paar debatten. Dus toen die filmpjes er al langer waren. En doordat Jetten pas op het allerlaatste moment zo populair werd konden de andere partijen hun pijlen niet meer op hem richten. En er was ook geen tijd meer om momentum kwijt te raken. Wat bij Bontenbal juist net wel het probleem was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over social media, ik denk dat D66 zo groot is geworden door hun campagnefilmpje. Of je het nu wel of niet eens was met de inhoud, het zat erg goed in elkaar. Veel beter dan dat van de andere partijen.
Dat komt met name door de schreeuwers binnen de politiek en dat zeggen wat wat je denkt, politiek incorrect zijn en tegen de 'elite' in gaan al een tijdlang het belangrijkste wordt gevonden. Daardoor komen veel problemen nauwelijks meer aan bod. Plus dat de schreeuwers problemen zo achterlijk uitvergroot brengen dat die problemen nauwelijks aangepakt worden, want de andere partijen reageren dan weer vooral (logischerwijs) op het achterlijke geschreeuw zonder met zijn allen te kijken hoe je het probleem nu eigenlijk wil aanpakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:58 schreef Fred_B het volgende:
Alle (terechte) klachten op Geert ten spijt, zou ik ook niet direct weten wat voor stemadvies je moet geven aan iemand die niet in armoede leeft, maar wel in een slechte wijk, en niet de financiën heeft om daar weg te komen. Het bouwen van betaalbare woningen en verbeteren van het besteedbaar inkomen waren 40 jaar terug ook al actuele thema’s, en ondertussen zijn alle grote partijen wel een keer aan de beurt geweest, maar is er maar weinig vooruitgang geboekt voor best grote groepen.
Beelden van jou over vijf jaar:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word steeds milder nu ik ouder word. Geen grap.
Niet alleen mijn spieren verslappen, ook mijn mindset
Jij wil inderdaad altijd matten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik hoop altijd dat het matten wordt.
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is je niet opgevallen dat je nooit leest "we moeten ons inleven in de D66-stemmer". Maar als het over de PVV-stemmer gaat wordt er ineens gepraat als David Attenborough over een zeldzame orang-oetan. Dát vind ik juist getuigen van weinig respect. Inlevingsvermogen is een two way street, onder mensen tenminste. Tenzij je constateert dat de PVV-stemmer geen empathie heeft voor anderen, dat zou ik ook vrij triest vinden.
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over social media, ik denk dat D66 zo groot is geworden door hun campagnefilmpje. Of je het nu wel of niet eens was met de inhoud, het zat erg goed in elkaar. Veel beter dan dat van de andere partijen.
Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fietsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ga je nou serieus die partijen vergelijken met een antidemocratische partij als FvD?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik moest ook lachen om de 10 stedenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ik vind zijn verloofde leuker om te zienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Troel het volgende:
Ik vind Rob Jetten overigens niet vervelend om naar te kijken. Het is dat ik al een kerel heb en hij ook
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fiets
Er waren (en zijn) zeker veel mensen die denken dat boeren allemaal rijk zijn en ook dat er te weinig besef was/is wat het voor een boer betekend om geen boer meer te kunnen zijn. En ook nog dat de overheid een bijzonder onbetrouwbare partner is geweest als het op afspraken maken komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.
[..]
Ik moest ook lachen om de 10 stedenEn die bus
hier in de regio is het ov meestal geen realistische optie als je het vergelijkt met de auto
![]()
Maar het filmpje zit dus in mijn ogen wel goed in elkaar. Beter dan dat van de VVD met Dilan die een wegomleidingsbord neerzet. Of het CDA die alleen maar zei dat Bontebal zo'n geschikte vent was.
Maar jij woont ook buiten de randstadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ja, gelukkig wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij woont ook buiten de randstad
Niks mis met wonen in de randstadquote:
Is mij te druk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met wonen in de randstadIdem voor wonen buiten de randstad
Het leven in de provinciequote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil inderdaad altijd matten.
Nee omdat maar weinig mensen hier in dit topic een hekel hebben aan D66. Maar in het algemeen krijgen D66-stemmers heel wat naar hun hoofd geslingerd hoor door stemmers van de door jou genoemde partijen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
@Strani heeft liever Haagse matten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani heeft liever Haagse matten.
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.
Dat was de beste minister van buitenlandse zaken die we nooit hebben gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hilbrand Nawijn wint die strijd hoor
Die draaideur premier? Kick Kloof?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die premier die na Rutte kwam in de toekomst herinnerd zal worden. Kom, hoe heet hij ook al weer.
Daar kan je dan vast een hoop punten mee verdienen als je het wel weet. En ja, nou ja men zal hem voornamelijk als de meeste machteloze en zwakste premier blijven zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
Het zou terecht zijn dat Schoof als slechtste premier ooit herdacht zou worden. Maar ik acht de kans een stuk groter dat het de premier wordt waar men over dertig jaar niet op kan komen als gevraagd wordt wie de de premiers waren in deze jaren.
Hier zegt niemand dat nee, maar dat is een unicum op FOK en in Nederland in het algemeen. Het is een feit dat de demonisering van linkse kandidaten als Frans Timmermans of Sylvana Simons echt vele malen groter is dan hoe Wilders of Eerdmans worden behandeld. Dat kun je toch moeilijk ontkennen. Terwijl je toch voor het behoud van je rechtsstaat vele malen beter af bent met Timmermans als premier dan met Wilders.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijdelings gerelateerd maar ik vind het eigenlijk heel mooi 'signaal' dat we straks een gay premier/minister/leider hebben. Vooral omdat ik het idee heb dat het steeds minder gesteld is met de homo acceptatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind zijn verloofde leuker om te zien
Philomena Bijlhout vond ik beter. In die paar uur heeft ze een onuitwisbare indruk achtergelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijdelings gerelateerd maar ik vind het eigenlijk heel mooi 'signaal' dat we straks een gay premier/minister/leider hebben. Vooral omdat ik het idee heb dat het steeds minder gesteld is met de homo acceptatie.
Die jaren waren toch wel de tijden van kwaliteit hoor. Buiten de namen die we genoemd hebben ook nog Bomhoff, Heinsbroek. #neverforgetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Philomena Bijlhout vond ik beter. In die paar uur heeft ze een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Ik vond het van Rutte altijd wel mooi dat je gewoon helemaal niks wist over z'n privésituatie. Dat kan alleen in Nederland. Het interesseerde niemand een reet, en zo hoort het ook. Ik denk ook dat geen Nederlander één seconde heeft overwogen om niet op Jetten te stemmen vanwege z'n homoseksualiteit. Behalve dan de mensen in Staphorst die toch al niet op D66 zouden stemmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord 'openly' doet het hem.
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die jaren waren toch wel de tijden van kwaliteit hoor. Buiten de namen die we genoemd hebben ook nog Bomhoff, Heinsbroek. #neverforget
Zo’n Olivier B. Bommel-naamquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.
Eens. Dat was zo absurd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.
Ik wist niet eens dat Jetten homo was eigenlijk. Totaal niet meegekregen. Maar interesseert me ook eigenlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond het van Rutte altijd wel mooi dat je gewoon helemaal niks wist over z'n privésituatie. Dat kan alleen in Nederland. Het interesseerde niemand een reet, en zo hoort het ook. Ik denk ook dat geen Nederlander één seconde heeft overwogen om niet op Jetten te stemmen vanwege z'n homoseksualiteit. Behalve dan de mensen in Staphorst die toch al niet op D66 zouden stemmen.
Ik heb het idee dat je zelf ook behoorlijk in een bubbel zit. Dat gebeurt namelijk net zo goed. Zeker in steden waar de PVV de grootste is. Net als dat ik genoeg PVV’ers ken die veel verdienen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Had z’n aanstaande toch moeten tennissen ipv hockeyenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Jetten homo was eigenlijk. Totaal niet meegekregen. Maar interesseert me ook eigenlijk helemaal niks.
Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.
Die zijn idd niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodig
*Pakt een lekker kopje thee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag begin ik wat later, dus heb ik jullie ook lekker uit laten slapen, maar nu is het toch echt tijd om te gaan starten hoor. Dus hup, uit de veren, koffie (of thee) erin gieten en aan de slag mensen!
[ afbeelding ]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee omdat maar weinig mensen hier in dit topic een hekel hebben aan D66. Maar in het algemeen krijgen D66-stemmers heel wat naar hun hoofd geslingerd hoor door stemmers van de door jou genoemde partijen.
Jongste had die mee op werkweek. Twee klasgenoten aan t kotsenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodig
Je komt zelden in NWS en POl?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde Bohemian Rhapsody op de radio. Dus Gelukkig Nieuwjaar iedereen!![]()
* geeft iedereen drie dikke smakken
Wat is er mis met Praten Over Logistiek en Niet Weer Spartaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet komen.
Nou ja, die tweede suggereert wel iets wat er mis mee is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is er mis met Praten Over Logistiek en Niet Weer Sparta
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Jongste had die mee op werkweek. Twee klasgenoten aan t kotsen
Jij ook de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde Bohemian Rhapsody op de radio. Dus Gelukkig Nieuwjaar iedereen!![]()
* geeft iedereen drie dikke smakken
Nou ja. Daar kun je dus juist over discussiëren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, die tweede suggereert wel iets wat er mis mee is.
Het is een heel mooi weekend met widm en ethquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Oja vanavond weer The Masked Singer. Het is een mooi tv weekend met ook WIDM en Even tot Hier
Nee toch niet. Had het verkeerd gelezen![]()
Ga je het regiosongfestival niet eens kijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Oja vanavond weer The Masked Singer. Het is een mooi tv weekend met ook WIDM en Even tot Hier
Nee toch niet. Had het verkeerd gelezen![]()
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je het regiosongfestival niet eens kijken?Wat is dit nu?
#SpanishLifesMatter ?quote:
Want dan lig jij natuurlijk al te slapen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet.
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet.
Dat wordt heen en weer zappen. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar WIDM. Even tot hier kan ik later wel terugkijken.quote:
Wordt dat Regio Songfestival op YouTube uitgezonden eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.
Ja! Met Ezra van Hamelen van Lubach en nieuwe schnabbelartiest Stefaniaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wordt dat Regio Songfestival op YouTube uitgezonden eigenlijk?
Nee, want ik krijg bezoek dat mee gaat kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.
De onvermijdelijke Stefania, jawel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja! Met Ezra van Hamelen van Lubach en nieuwe schnabbelartiest Stefania
https://www.rtl.nl/boulev(...)tgezonden-op-youtube
WIDM met een stel Zeeuwse babbelaars over koetjes en kalfjes in de kamer is toch juist veel irritanter?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want ik krijg bezoek dat mee gaat kijken
Ik kom niet in POL en in NWS ben ik nogal selectief.quote:
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.
Voor 80 euro extra houdt Samantha gewoon haar mond hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM met een stel Zeeuwse babbelaars over koetjes en kalfjes in de kamer is toch juist veel irritanter?
Inderdaad, heel het land komt steeds minder vaak in topics op FOK.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.
We zijn een uitstervend soort Fredquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, heel het land komt steeds minder vaak in topics op FOK.
De generatie die Harry Vermeegen nog kent of bij het woord Snake aan een spelletje op je telefoon denkt.quote:
Dan krijg je de troep die users daar uit hun vingers weten te krijgen niet mee nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kom niet in POL en in NWS ben ik nogal selectief.
quote:
'Te laat Harry! 'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De generatie die Harry Vermeegen nog kent of bij het woord Snake aan een spelletje op je telefoon denkt.
Wat jij in je vrije tijd doet hoef je niet altijd te vertellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor 80 euro extra houdt Samantha gewoon haar mond hoor.
Zelfs onder gematigd rechts zitten veel mensen die graag afgeven op alles wat links in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.
Aangezien er nog 90.000 stemmen uit het buitenland liggen, en die expats natuurlijk geen PVV-ers zijn, was ik er eigenlijk al wel van overtuigd dat het klaar was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:03 schreef Guanabana het volgende:
Toetertjes!
Ben wel opgelucht, ik was echt bang voor weer eeuwen vertraging door Wilders.
Voor de Gemeenteraadsverkiezingen in maart gaat er nog weinig gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:03 schreef Guanabana het volgende:
Toetertjes!
Ben wel opgelucht, ik was echt bang voor weer eeuwen vertraging door Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |