Ik vond dat echt helemaal niks, al die programma's. Dan had je vakantiestand maar die vergat ik weer aan of uit te zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nu ook al die automatisch meuk uitgezet.
Met dat soort dingen heb ik heel vaak het idee, dat bij het ontwerp niet de gebruiker centraal stond. Dan bouwen ze 137 opties in terwijl de gemiddelde mens maar 3 dingen in wil stellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
30 jaar terug hadden wij al zo'n apparaat met timer die je helemaal kon programmerenGeen idee of iemand dat ooit begrepen en gebruikt heeft
Mijn appartement is niet zo groot. Als ik om 7.30 uur naar boven loop hoop ik dat het straks ook om 7.40 lekker warm is. Geen app voor nodig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond dat echt helemaal niks, al die programma's. Dan had je vakantiestand maar die vergat ik weer aan of uit te zetten.
Of dan hadden we ingesteld dat het 's ochtends om 8 uur 19 graden moest zijn en dan begon dat ding al om half 7 voor te verwarmen en dan hoorde je weer gedrup of getik in de leidingen. Terwijl als we zelf om 8 uur via de app de cv aandeden, het gewoon met 10 minuten lekker warm was in de kamer.
Mijn wasmachine heeft allerlei programma's, maar ook een aparte knop die de standen van de draaiknoppen negeert en een standaardprogramma start. Fijne optie!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik heel vaak het idee, dat bij het ontwerp niet de gebruiker centraal stond. Dan bouwen ze 137 opties in terwijl de gemiddelde mens maar 3 dingen in wil stellen.
Deels wel, maar de groei kwam vooral op het allerlaatste moment. Eigenlijk na de laatste paar debatten. Dus toen die filmpjes er al langer waren. En doordat Jetten pas op het allerlaatste moment zo populair werd konden de andere partijen hun pijlen niet meer op hem richten. En er was ook geen tijd meer om momentum kwijt te raken. Wat bij Bontenbal juist net wel het probleem was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over social media, ik denk dat D66 zo groot is geworden door hun campagnefilmpje. Of je het nu wel of niet eens was met de inhoud, het zat erg goed in elkaar. Veel beter dan dat van de andere partijen.
Dat komt met name door de schreeuwers binnen de politiek en dat zeggen wat wat je denkt, politiek incorrect zijn en tegen de 'elite' in gaan al een tijdlang het belangrijkste wordt gevonden. Daardoor komen veel problemen nauwelijks meer aan bod. Plus dat de schreeuwers problemen zo achterlijk uitvergroot brengen dat die problemen nauwelijks aangepakt worden, want de andere partijen reageren dan weer vooral (logischerwijs) op het achterlijke geschreeuw zonder met zijn allen te kijken hoe je het probleem nu eigenlijk wil aanpakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:58 schreef Fred_B het volgende:
Alle (terechte) klachten op Geert ten spijt, zou ik ook niet direct weten wat voor stemadvies je moet geven aan iemand die niet in armoede leeft, maar wel in een slechte wijk, en niet de financiën heeft om daar weg te komen. Het bouwen van betaalbare woningen en verbeteren van het besteedbaar inkomen waren 40 jaar terug ook al actuele thema’s, en ondertussen zijn alle grote partijen wel een keer aan de beurt geweest, maar is er maar weinig vooruitgang geboekt voor best grote groepen.
Beelden van jou over vijf jaar:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word steeds milder nu ik ouder word. Geen grap.
Niet alleen mijn spieren verslappen, ook mijn mindset
Jij wil inderdaad altijd matten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik hoop altijd dat het matten wordt.
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is je niet opgevallen dat je nooit leest "we moeten ons inleven in de D66-stemmer". Maar als het over de PVV-stemmer gaat wordt er ineens gepraat als David Attenborough over een zeldzame orang-oetan. Dát vind ik juist getuigen van weinig respect. Inlevingsvermogen is een two way street, onder mensen tenminste. Tenzij je constateert dat de PVV-stemmer geen empathie heeft voor anderen, dat zou ik ook vrij triest vinden.
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over social media, ik denk dat D66 zo groot is geworden door hun campagnefilmpje. Of je het nu wel of niet eens was met de inhoud, het zat erg goed in elkaar. Veel beter dan dat van de andere partijen.
Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fietsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ga je nou serieus die partijen vergelijken met een antidemocratische partij als FvD?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik moest ook lachen om de 10 stedenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ik vind zijn verloofde leuker om te zienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Troel het volgende:
Ik vind Rob Jetten overigens niet vervelend om naar te kijken. Het is dat ik al een kerel heb en hij ook
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fiets
Er waren (en zijn) zeker veel mensen die denken dat boeren allemaal rijk zijn en ook dat er te weinig besef was/is wat het voor een boer betekend om geen boer meer te kunnen zijn. En ook nog dat de overheid een bijzonder onbetrouwbare partner is geweest als het op afspraken maken komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.
[..]
Ik moest ook lachen om de 10 stedenEn die bus
hier in de regio is het ov meestal geen realistische optie als je het vergelijkt met de auto
![]()
Maar het filmpje zit dus in mijn ogen wel goed in elkaar. Beter dan dat van de VVD met Dilan die een wegomleidingsbord neerzet. Of het CDA die alleen maar zei dat Bontebal zo'n geschikte vent was.
Maar jij woont ook buiten de randstadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ja, gelukkig wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij woont ook buiten de randstad
Niks mis met wonen in de randstadquote:
Is mij te druk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met wonen in de randstadIdem voor wonen buiten de randstad
Het leven in de provinciequote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil inderdaad altijd matten.
Nee omdat maar weinig mensen hier in dit topic een hekel hebben aan D66. Maar in het algemeen krijgen D66-stemmers heel wat naar hun hoofd geslingerd hoor door stemmers van de door jou genoemde partijen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |