Want dan lig jij natuurlijk al te slapen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet.
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet.
Dat wordt heen en weer zappen. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar WIDM. Even tot hier kan ik later wel terugkijken.quote:
Wordt dat Regio Songfestival op YouTube uitgezonden eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.
Ja! Met Ezra van Hamelen van Lubach en nieuwe schnabbelartiest Stefaniaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wordt dat Regio Songfestival op YouTube uitgezonden eigenlijk?
Nee, want ik krijg bezoek dat mee gaat kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even tot Hier en WidM kan je terugkijken.
De onvermijdelijke Stefania, jawel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja! Met Ezra van Hamelen van Lubach en nieuwe schnabbelartiest Stefania
https://www.rtl.nl/boulev(...)tgezonden-op-youtube
WIDM met een stel Zeeuwse babbelaars over koetjes en kalfjes in de kamer is toch juist veel irritanter?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want ik krijg bezoek dat mee gaat kijken
Ik kom niet in POL en in NWS ben ik nogal selectief.quote:
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.
Voor 80 euro extra houdt Samantha gewoon haar mond hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM met een stel Zeeuwse babbelaars over koetjes en kalfjes in de kamer is toch juist veel irritanter?
Inderdaad, heel het land komt steeds minder vaak in topics op FOK.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.
We zijn een uitstervend soort Fredquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, heel het land komt steeds minder vaak in topics op FOK.
De generatie die Harry Vermeegen nog kent of bij het woord Snake aan een spelletje op je telefoon denkt.quote:
Dan krijg je de troep die users daar uit hun vingers weten te krijgen niet mee nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kom niet in POL en in NWS ben ik nogal selectief.
quote:
'Te laat Harry! 'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De generatie die Harry Vermeegen nog kent of bij het woord Snake aan een spelletje op je telefoon denkt.
Wat jij in je vrije tijd doet hoef je niet altijd te vertellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor 80 euro extra houdt Samantha gewoon haar mond hoor.
Zelfs onder gematigd rechts zitten veel mensen die graag afgeven op alles wat links in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook een algemeen iets in de samenleving.
Aangezien er nog 90.000 stemmen uit het buitenland liggen, en die expats natuurlijk geen PVV-ers zijn, was ik er eigenlijk al wel van overtuigd dat het klaar was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:03 schreef Guanabana het volgende:
Toetertjes!
Ben wel opgelucht, ik was echt bang voor weer eeuwen vertraging door Wilders.
Voor de Gemeenteraadsverkiezingen in maart gaat er nog weinig gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:03 schreef Guanabana het volgende:
Toetertjes!
Ben wel opgelucht, ik was echt bang voor weer eeuwen vertraging door Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |