Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.
Die zijn idd niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodig
*Pakt een lekker kopje thee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag begin ik wat later, dus heb ik jullie ook lekker uit laten slapen, maar nu is het toch echt tijd om te gaan starten hoor. Dus hup, uit de veren, koffie (of thee) erin gieten en aan de slag mensen!
[ afbeelding ]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee omdat maar weinig mensen hier in dit topic een hekel hebben aan D66. Maar in het algemeen krijgen D66-stemmers heel wat naar hun hoofd geslingerd hoor door stemmers van de door jou genoemde partijen.
Jongste had die mee op werkweek. Twee klasgenoten aan t kotsenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zure mat augurk geproefd. Is niet per se nodig
Je komt zelden in NWS en POl?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan te weinig in andere topics.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde Bohemian Rhapsody op de radio. Dus Gelukkig Nieuwjaar iedereen!![]()
* geeft iedereen drie dikke smakken
Wat is er mis met Praten Over Logistiek en Niet Weer Spartaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet komen.
Nou ja, die tweede suggereert wel iets wat er mis mee is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is er mis met Praten Over Logistiek en Niet Weer Sparta
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Jongste had die mee op werkweek. Twee klasgenoten aan t kotsen
Jij ook de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde Bohemian Rhapsody op de radio. Dus Gelukkig Nieuwjaar iedereen!![]()
* geeft iedereen drie dikke smakken
Nou ja. Daar kun je dus juist over discussiëren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, die tweede suggereert wel iets wat er mis mee is.
Het is een heel mooi weekend met widm en ethquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Oja vanavond weer The Masked Singer. Het is een mooi tv weekend met ook WIDM en Even tot Hier
Nee toch niet. Had het verkeerd gelezen![]()
Ga je het regiosongfestival niet eens kijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Oja vanavond weer The Masked Singer. Het is een mooi tv weekend met ook WIDM en Even tot Hier
Nee toch niet. Had het verkeerd gelezen![]()
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je het regiosongfestival niet eens kijken?Wat is dit nu?
#SpanishLifesMatter ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |