Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fietsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ga je nou serieus die partijen vergelijken met een antidemocratische partij als FvD?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik leef ook mee met mensen die dat stemmen. Maar ik heb nog niemand hier horen zeggen 'ow fuck ik woon in een d66 stad' of 'er staat hier blijkbaar in elke tuin een frans'. Maar dat wordt hier dus wel gezegd over de pvv, vvd, fvd! En dan vind ik dat je misschien verder moet kijken dan je neus lang is.
Ik moest ook lachen om de 10 stedenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Was ik serieus de enige die dacht 10 steden? Waar dan? En hoe zit het met de stroom? En als hockeymeisje met de bus naar hockey? Dat is duidelijk alleen maar randstaden dus had ik voor mijn gevoel al antwoord op de eerste vraag namelijk dat deze kant van het land er niets aan heeft, maar mogelijk wel de nadelen krijgt
Ik vind zijn verloofde leuker om te zienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Troel het volgende:
Ik vind Rob Jetten overigens niet vervelend om naar te kijken. Het is dat ik al een kerel heb en hij ook
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het tien steden plan vind ik als D66 stemmer wat teveel voor de bühne en het klinkt zo leuk. Maar ja heeft blijkbaar wel gewerkt. En hockeymeisjes gaan hier in de randstad ook gewoon op de fiets. Woon zelf naast een hockeyveld, dus zie de meeste jongens en meisjes op de fiets
Er waren (en zijn) zeker veel mensen die denken dat boeren allemaal rijk zijn en ook dat er te weinig besef was/is wat het voor een boer betekend om geen boer meer te kunnen zijn. En ook nog dat de overheid een bijzonder onbetrouwbare partner is geweest als het op afspraken maken komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had dat toen ook wel met de boerenprotesten. Dat ik vond dat er weinig medeleven / begrip was voor de boeren. Het zal je maar gebeuren, jouw hele bestaan, je toekomst, die van je kinderen én die van je gemeenschap, compleet op losse schroeven.
[..]
Ik moest ook lachen om de 10 stedenEn die bus
hier in de regio is het ov meestal geen realistische optie als je het vergelijkt met de auto
![]()
Maar het filmpje zit dus in mijn ogen wel goed in elkaar. Beter dan dat van de VVD met Dilan die een wegomleidingsbord neerzet. Of het CDA die alleen maar zei dat Bontebal zo'n geschikte vent was.
Maar jij woont ook buiten de randstadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ja, gelukkig wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij woont ook buiten de randstad
Niks mis met wonen in de randstadquote:
Is mij te druk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met wonen in de randstadIdem voor wonen buiten de randstad
Het leven in de provinciequote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag naar de sportschool ga, kom ik ook allemaal hockeymensen tegen op de fiets.
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil inderdaad altijd matten.
Nee omdat maar weinig mensen hier in dit topic een hekel hebben aan D66. Maar in het algemeen krijgen D66-stemmers heel wat naar hun hoofd geslingerd hoor door stemmers van de door jou genoemde partijen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
@Strani heeft liever Haagse matten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook matten, die zure, heerlijk.
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani heeft liever Haagse matten.
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.
Dat was de beste minister van buitenlandse zaken die we nooit hebben gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hilbrand Nawijn wint die strijd hoor
Die draaideur premier? Kick Kloof?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die premier die na Rutte kwam in de toekomst herinnerd zal worden. Kom, hoe heet hij ook al weer.
Daar kan je dan vast een hoop punten mee verdienen als je het wel weet. En ja, nou ja men zal hem voornamelijk als de meeste machteloze en zwakste premier blijven zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
Het zou terecht zijn dat Schoof als slechtste premier ooit herdacht zou worden. Maar ik acht de kans een stuk groter dat het de premier wordt waar men over dertig jaar niet op kan komen als gevraagd wordt wie de de premiers waren in deze jaren.
Hier zegt niemand dat nee, maar dat is een unicum op FOK en in Nederland in het algemeen. Het is een feit dat de demonisering van linkse kandidaten als Frans Timmermans of Sylvana Simons echt vele malen groter is dan hoe Wilders of Eerdmans worden behandeld. Dat kun je toch moeilijk ontkennen. Terwijl je toch voor het behoud van je rechtsstaat vele malen beter af bent met Timmermans als premier dan met Wilders.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijdelings gerelateerd maar ik vind het eigenlijk heel mooi 'signaal' dat we straks een gay premier/minister/leider hebben. Vooral omdat ik het idee heb dat het steeds minder gesteld is met de homo acceptatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind zijn verloofde leuker om te zien
Philomena Bijlhout vond ik beter. In die paar uur heeft ze een onuitwisbare indruk achtergelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mat Herben, de beste premier die we nooit gehad hebben. Veel meer natuurlijk charisma en leiderschap om de rust te bewaren hebben we sindsdien niet meer gezien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijdelings gerelateerd maar ik vind het eigenlijk heel mooi 'signaal' dat we straks een gay premier/minister/leider hebben. Vooral omdat ik het idee heb dat het steeds minder gesteld is met de homo acceptatie.
Die jaren waren toch wel de tijden van kwaliteit hoor. Buiten de namen die we genoemd hebben ook nog Bomhoff, Heinsbroek. #neverforgetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Philomena Bijlhout vond ik beter. In die paar uur heeft ze een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Ik vond het van Rutte altijd wel mooi dat je gewoon helemaal niks wist over z'n privésituatie. Dat kan alleen in Nederland. Het interesseerde niemand een reet, en zo hoort het ook. Ik denk ook dat geen Nederlander één seconde heeft overwogen om niet op Jetten te stemmen vanwege z'n homoseksualiteit. Behalve dan de mensen in Staphorst die toch al niet op D66 zouden stemmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord 'openly' doet het hem.
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die jaren waren toch wel de tijden van kwaliteit hoor. Buiten de namen die we genoemd hebben ook nog Bomhoff, Heinsbroek. #neverforget
Zo’n Olivier B. Bommel-naamquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.
Eens. Dat was zo absurd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar haar naam is ook echt zo goed. Het klinkt verzonnen, zo karikaturaal. Ik ben hem ook nooit vergeten, terwijl ik die vrouw daarna nooit meer heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |