SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 26-10-2025 15:51:34 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Als ik erop druk krijg ik letterlijk 503 😂quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
Het is direct een heel stuk leuker om te kijken zo zonder die troep op het veld.
Dat doet me deugdquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
R-woud blijkbaar nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik erop druk krijg ik letterlijk 503 😂
Nu die palen en netten nog wegquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
Het is direct een heel stuk leuker om te kijken zo zonder die troep op het veld.
Iemand is gevallen…quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef RipCity het volgende:
Waarom ligt het spel stil? Zit op zee en kijk arabische stream maar zie niet wat er gaande is?
Dat gebeurt op het veld zo vaakquote:
Op welke zee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef RipCity het volgende:
Waarom ligt het spel stil? Zit op zee en kijk arabische stream maar zie niet wat er gaande is?
Nog eentje? Die eerste leverde Oscar al 18 punten extra voorsprong op 😐quote:
Nou niet zo beginnen hequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog eentje? Die eerste leverde Oscar al 18 punten extra voorsprong op 😐
Ik vermoed dat deze op beton terecht is gekomen. En op zich geeft de kuip wel mee, maar toch minder dan het gras.quote:
😉quote:
Misschien zelfs wel buiten westen!quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:06 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Die gevallen man is toch al buiten stadion waar publiek zit.
Ook weer begrijpelijk, harakiri…quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:07 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze massaal zelfmoord aan het plegen daar?
Stelletje lemmings.
Een hoop papieren snippersquote:
Daar viel niet fatsoenlijk op te voetballen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Met snippers ging het beter voor Feyenoord
Die zullen wel weer staken morgenochtend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:16 schreef RipCity het volgende:
En dan morgenvroeg gewoon weer om 6 uur moeten beginnen in de haven. Dan baal je
Gebeurtquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met het kapsel van 28 van feyenoord gebeurt
Gebeurtquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met het kapsel van 28 van feyenoord gebeurt
Hood?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo Robin. Je mag wel wisselen?
Zou het nog uitmaken?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zou jij wisselen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wat het isquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze het van twee kanten een slechte wedstrijd en dan kan dit gebeuren.
Interessant copings mechanisme wel.
Goh.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:23 schreef Zorro het volgende:
Droes en Bakfiets, Bosz wil het nog spannend maken.
Dat was Sjon de Wollefquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zat daar nou iemand in een Ajax shirt
Bovenaan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Feyenoord weet weer waar het staat
Maar dit is satire.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit pijn gedaan.
Ik vind dat zo kut op de zondagavond.quote:
Het is nog middagquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut op de zondagavond.
Dan heb je duidelijk je leven niet op orde als je nu nog het huis uit moet
Succes in ieder geval
Hij heeft de klok vooruit gezetquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
GGMM zit nog op zomertijd.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:48 schreef GGMM het volgende:
Vergeet niet dat de klok vanavond een uurtje vooruit gaat
De winkels zitten hier op 1 minuut lopen, dan heb je je leven pas geregeld, daarnaast vind ik het fijn om buiten te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut op de zondagavond.
Dan heb je duidelijk je leven niet op orde als je nu nog het huis uit moet
Succes in ieder geval
Shut up kutlul 🤬quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Leuk dat die Utrecht en Ronnetje Jans hype ook weer over is.
Ik kijk wel weer uit naar het interview met hem, dat is echt genieten als Utrecht verloren heeft
Parrott is in alle opzichten een completere spits. Maar Mexx kan wel heerlijk invallen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:40 schreef Makamba_ het volgende:
Zal Az blij zijn dat de Mexx Meerdink hype weer even kan stoppen.
Typisch Nederlands.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht heeft ook helemaal de selectie niet om een volle Europese campagne te combineren met top 4/top 5 in Nederland.
Hij raakt de bal op die still toch helemaal niet? Dus waarom denk je op basis hiervan iets te kunnen zeggen? Het was op de borst/schouder. Dat kun je zien als je de still gebruikt op het moment dat de bal daadwerkelijk wordt getoucheerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit net op twitter. Lijkt mij hands en geen schouder.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was toch gewoon bezig met z'n werk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Met je domme kop gaan varen met storm en regen. Missen we niks aan. @:Caland
Akkoord als je Twente er ook bij zet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen dit weekend voor SC Heerenveen, Volendam, Telstar, Zwolle en Sparta.
HUP allen.
Zie edit vriend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Akkoord als je Twente er ook bij zet.
Heul jammer dit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen dit weekend voor SC Heerenveen, Volendam, Telstar, Zwolle, Twente en Sparta.
HUP allen.
Ik ren die scootmobiel van jou er zo uit, dus ik denk dat ik daar de voorkeur aan geef.quote:
Bedankt, ik zat al in een totale verwarring.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:44 schreef GGMM het volgende:
Even om verwarring te voorkomen: Deze TT is van vorige week
Puinhoop op de wegquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Nog een hoop lege stoeltjes. Of was de dresscode kom in het rood?
Van dit specifieke topic of bedoel je wie de TT van origine heeft verzonnen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van dit specifieke topic of bedoel je wie de TT van origine heeft verzonnen?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat @:R-woud93 met rust. Hij komt hier al veel te weinig. (En dat als VBL-mod) :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]Wow wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik niet achter GGMM gezocht.
Ik ben er gewoon :Squote:Op zaterdag 1 november 2025 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat @:R-woud93 met rust. Hij komt hier al veel te weinig. (En dat als VBL-mod) :S
Huhquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo was wel eens zijn excuses aanbieden.
Eensquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:49 schreef bbuddybb het volgende:
Als je hier geen penalty voor geeft, moet je Taylortje mijns inziens geel geven voor een schwalbe.
100%quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:49 schreef bbuddybb het volgende:
Als je hier geen penalty voor geeft, moet je Taylortje mijns inziens geel geven voor een schwalbe.
Eigenlijk rood.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:49 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja nu denken ze alles te mogen doen bij Taylor met die partijdige scheids.
Die hoofdquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Voor die doorgesnoven hooliganhoofd had je ook het logo kunnen plaatsen
!00%, deze is meer dan verdiend zelfs. Ik heb de vereiste 10s gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tied voor de meer dan verdiende 0-1.
https://www.at5.nl/artike(...)estelijk-havengebiedquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef GGMM het volgende:
Als deze fan is overleden vanwege een ongeluk/ziekte: mooi gebaar
Als deze fan is overleden vanwege een afrekening in het criminele circuit: opbokken met deze onzin
Gozer tokkie uit Ijmuiden is uit z'n bootje gevallenquote:
Tweede lichaam gevonden na aanvaring Amsterdam, slachtoffers 24 en 30 jaar https://www.nu.nl/binnenl(...)s-24-en-30-jaar.htmlquote:
Ach sneuquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)estelijk-havengebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |