SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 26-10-2025 15:51:34 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Als ik erop druk krijg ik letterlijk 503 😂quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
Het is direct een heel stuk leuker om te kijken zo zonder die troep op het veld.
Dat doet me deugdquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
R-woud blijkbaar nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik erop druk krijg ik letterlijk 503 😂
Nu die palen en netten nog wegquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:50 schreef Zorro het volgende:
Het is direct een heel stuk leuker om te kijken zo zonder die troep op het veld.
Iemand is gevallen…quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef RipCity het volgende:
Waarom ligt het spel stil? Zit op zee en kijk arabische stream maar zie niet wat er gaande is?
Dat gebeurt op het veld zo vaakquote:
Op welke zee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef RipCity het volgende:
Waarom ligt het spel stil? Zit op zee en kijk arabische stream maar zie niet wat er gaande is?
Nog eentje? Die eerste leverde Oscar al 18 punten extra voorsprong op 😐quote:
Nou niet zo beginnen hequote:Op zondag 26 oktober 2025 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog eentje? Die eerste leverde Oscar al 18 punten extra voorsprong op 😐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |