Akkoord als je Twente er ook bij zet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen dit weekend voor SC Heerenveen, Volendam, Telstar, Zwolle en Sparta.
HUP allen.
Zie edit vriend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Akkoord als je Twente er ook bij zet.
Heul jammer dit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen dit weekend voor SC Heerenveen, Volendam, Telstar, Zwolle, Twente en Sparta.
HUP allen.
Ik ren die scootmobiel van jou er zo uit, dus ik denk dat ik daar de voorkeur aan geef.quote:
Bedankt, ik zat al in een totale verwarring.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:44 schreef GGMM het volgende:
Even om verwarring te voorkomen: Deze TT is van vorige week
Puinhoop op de wegquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Nog een hoop lege stoeltjes. Of was de dresscode kom in het rood?
Van dit specifieke topic of bedoel je wie de TT van origine heeft verzonnen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van dit specifieke topic of bedoel je wie de TT van origine heeft verzonnen?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat @:R-woud93 met rust. Hij komt hier al veel te weinig. (En dat als VBL-mod) :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]Wow wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik niet achter GGMM gezocht.
Ik ben er gewoon :Squote:Op zaterdag 1 november 2025 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat @:R-woud93 met rust. Hij komt hier al veel te weinig. (En dat als VBL-mod) :S
Huhquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo was wel eens zijn excuses aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |