De winkels zitten hier op 1 minuut lopen, dan heb je je leven pas geregeld, daarnaast vind ik het fijn om buiten te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut op de zondagavond.
Dan heb je duidelijk je leven niet op orde als je nu nog het huis uit moet
Succes in ieder geval
Shut up kutlul 🤬quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Leuk dat die Utrecht en Ronnetje Jans hype ook weer over is.
Ik kijk wel weer uit naar het interview met hem, dat is echt genieten als Utrecht verloren heeft
Parrott is in alle opzichten een completere spits. Maar Mexx kan wel heerlijk invallen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:40 schreef Makamba_ het volgende:
Zal Az blij zijn dat de Mexx Meerdink hype weer even kan stoppen.
Typisch Nederlands.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht heeft ook helemaal de selectie niet om een volle Europese campagne te combineren met top 4/top 5 in Nederland.
Hij raakt de bal op die still toch helemaal niet? Dus waarom denk je op basis hiervan iets te kunnen zeggen? Het was op de borst/schouder. Dat kun je zien als je de still gebruikt op het moment dat de bal daadwerkelijk wordt getoucheerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit net op twitter. Lijkt mij hands en geen schouder.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:24 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was toch gewoon bezig met z'n werk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Met je domme kop gaan varen met storm en regen. Missen we niks aan. @:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |