Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
na ik wel beetje, gaat zo lang zo dat je denkt normaal.quote:
maarre ken ook fok van vroeger en ICQDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh, wat ben je oud danquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
na ik wel beetje, gaat zo lang zo dat je denkt normaal.
maarre ken ook fok van vroeger en ICQ
Lack of common cents![]()
Naja denk hier wel ten op zicht van meesten. en naja oud..... LOL.quote:Do what you love, love what you do!![]()
De meesten zijn 30+ 40+ en 50+ en zelfs 60+quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Naja denk hier wel ten op zicht van meesten. en naja oud..... LOL.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Je bent toch pas begin 40?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Naja denk hier wel ten op zicht van meesten. en naja oud..... LOL.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
zit er toch nog tussen in dan. maarre. fok was vroeger anders als wat nu. dat wel denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
De meesten zijn 30+ 40+ en 50+ en zelfs 60+
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een ding wat zeker is, maar ik ben wat dat betreft nog een newbiequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
zit er toch nog tussen in dan. maarre. fok was vroeger anders als wat nu. dat wel denk ik
dat niet erg ook, maar fok was voor mij beetje sociale media eigenlijk, nog voor Facebook en anderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is, maar ik ben wat dat betreft nog een newbie
die wmb trouwens hun hele userbase verpesten, wat dat aan gaat is fok min of meer nog wel beetje zelfde. en vond dat veel leuker eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst (komt eigenlijk alleen voor Angels)
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 25-10-2025 18:01:51 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Facebook ook nooit echt veel gebruikt eigenlijk, insta ook niet.. heb het wel en lees daar wel wat dingen op enz..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat niet erg ook, maar fok was voor mij beetje sociale media eigenlijk, nog voor Facebook en anderen.
die wmb trouwens hun hele userbase verpesten, wat dat aan gaat is fok min of meer nog wel beetje zelfde. en vond dat veel leuker eigenlijk.
Verder zat ik voor dat ik op fok kwam op chat site'sI have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
fok is leuker en is omdat ze niet het heeeeeele einde in post volgordes maken en wat mensen zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Facebook ook nooit echt veel gebruikt eigenlijk, insta ook niet.. heb het wel en lees daar wel wat dingen op enz..
Verder zat ik voor dat ik op fok kwam op chat site's
maar precies wat het is in chronologisch en dat waardeer ik aan fok.Do what you love, love what you do!![]()
Zomaar één heel punt
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ben bang dat ik tegen die tijd wat anders aan m'n hoofd heb.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nja forum is gewoon iets anders dan FB of Instaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
fok is leuker en is omdat ze niet het heeeeeele einde in post volgordes maken en wat mensen zien.
maar precies wat het is in chronologisch en dat waardeer ik aan fok.
Oh wat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben bang dat ik tegen die tijd wat anders aan m'n hoofd heb.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
yup en wat ik leuker vind, ben beetje van sociale af ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja forum is gewoon iets anders dan FB of InstaDo what you love, love what you do!![]()
Ik app je wel even.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is ook niet veel meer aan.. omdat je ook veel onzin dingen tussen de berichten door krijgt..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
yup en wat ik leuker vind, ben beetje van sociale af ook wel eigenlijk.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Er zijn mensen hier die me live hebben zien rondhuppelen hihi
11 jaar geleden verdorieWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
en omdat je discussie niet meer kunt volgen over iets, omdat Facebook of anderen het maar zo maakt dat je alleen op reclame klikt. de volgorde discussie in tijdlijn die is niet meer te volgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook niet veel meer aan.. omdat je ook veel onzin dingen tussen de berichten door krijgt..Do what you love, love what you do!![]()
ik ben er klaar mee. heb Facebook nog omdat ik denk handig nog wat contacten erin.
maar laatste keer dat ik er poste is paar jaar terug.Do what you love, love what you do!![]()
lol ik ook. maar hier is nog leuker en doet niet mee aan de hype met reclame etc. dat waardeer ik van fok. lees @Dannyquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zwerf ook al een jaar of 17 rond hier, best lang welDo what you love, love what you do!![]()
Zo lang geleden, toen was je nog Contantbetalenmutskequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn mensen hier die me live hebben zien rondhuppelen hihi
11 jaar geleden verdorie
Ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef kree het volgende:
we zijn te verwend wel en denken dat alles alla minuut gaat. hahaha.![]()
![]()
2025 - 17 = 2012?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zwerf ook al een jaar of 17 rond hier, best lang wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had hiervoor andere naam, Pfrts geloof ik![]()
![]()
Was ff zoeken maar:
Prfts
NaamGeregistreerdvrijdag 26 december 2008Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Newbie dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Was ff zoeken maar:
Prfts
NaamGeregistreerdvrijdag 26 december 2008![]()
![]()
This bolk is dedicated to all the bolkers in the nationUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er zo weer een bazen-uitzending van start gaat op Radio 49
Altijd leuk om mee te luisteren![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er zo weer een bazen-uitzending van start gaat op Radio 49
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
![]()
![]()
Had je beter hier kunnen blijven of nog verder reizenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar is wel leuk hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je beter hier kunnen blijven of nog verder reizen![]()
![]()
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daarom ben je ook aan het bolkenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het 1 sluit het ander niet uit
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantiequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bah bier.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want even chillen voor we zo weer de stad in gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daarom ben je ook aan het bolken![]()
![]()
Toen was ik er niet veel denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantie
Maar moeten mensen ook zelf weten
wanneer ga je terug?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah ok.. gezellig welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want even chillen voor we zo weer de stad in gaan
Ja of 's nachts of overdag tijdens werk of tijdens het winkelen of op de wc, moet iedereen lekker zelf weten.![]()
![]()
Ik ook maar ik was soloquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantieUw ADH vitamine Worst
Of in bed.. of in de auto (als je naast de bestuurder zit)quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Shii het volgende:
Ja of 's nachts of overdag tijdens werk of tijdens het winkelen of op de wc, moet iedereen lekker zelf weten.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ik was ook wel eens even soloquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ttijdens een BTGVquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of in bed.. of in de auto (als je naast de bestuurder zit)Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel zacht en extra sterk, dus dat klopt wel
Uw ADH vitamine Worst
Bromancequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel zacht en extra sterk, dus dat klopt wel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
godvergeten wat is FOK! sloomEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Alls jullie samen naar Oostenrijk gaan wil ik wel pica's hoorquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Fok is lekker snelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
na 3 minuten komt een post tevoorschijn van een ander
man man manEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
het is echt bizar sloomquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En van Mario natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Al
[..]
ls jullie samen naar Oostenrijk gaan wil ik wel pica's hoorUw ADH vitamine Worst
Ik word hier wel woosboest van, hier betaal ik geen abbo voorUw ADH vitamine Worst
dat zou leuk zijn!!quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
het gebeurt wel erg vaak de laatste maandenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik word hier wel woosboest van, hier betaal ik geen abbo voor
vind er wel wat vanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Al
[..]
ls jullie samen naar Oostenrijk gaan wil ik wel pica's hoor![]()
![]()
Hello
ShiiShiquote:
Dottiequote:
Hey ~Greys loopt allemaal niet zo lekker momenteel zowat en traagheidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MT6quote:
tis echt vreselijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ~Greys loopt allemaal niet zo lekker momenteel zowat en traagheidEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had al doorgegeven aan Yvonne maar denk dat ze er niet is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
gebeurt wel vaak de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al doorgegeven aan Yvonne maar denk dat ze er niet is.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Magische vingersquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie de melding nog voordat de post is geplaatst.
Echt hequote:
Ik heb geen klachtenquote:
Tijd voorquote:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
8 uur, tijd voor een macchiatoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker hoorquote:
Weet je ook wat lekker isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker isJe kopt hem zelf inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met suiker?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soms moet je een ander voor zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kopt hem zelf in![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zo![]()
Helaas kan ik het niet zelf maken
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn lattequote:
Oeh dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn latteI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Trustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereen
slaap welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Even testenofdit een beetjjefatsoenlijkwerkt. Iets met een draadloos en opvouwbaar toetsenbordje.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo kwam er niet meer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, iets met spaties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
Even testenofdit een beetjjefatsoenlijkwerkt. Iets met een draadloos en opvouwbaar toetsenbordje.Lack of common cents![]()
😆Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan in ieder geval makkelijker frontpage berichten opmaken dan op mobiel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
AI kan dit oplossenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AI he gaat alleen maar meer problemen veroorzaken, jullie zien het mss niet in en deze verkiezingen is het geen punt. volgende wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
nou ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.Do what you love, love what you do!![]()
Mt bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee maar quote het maar ff.? afgezien daarvan de koning boeit helemaal niks voor de volgende regering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
wat zijn de winnende lotto-getallen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.![]()
![]()
zet maar koningshuis hebben we beetje voor de show. en mss doen ze nog wat met hulp enzo wat heel veel kost. praktisch gezien hebben ze 0 invloed, ik denk kun je beter afschaffen.Do what you love, love what you do!![]()
ben ik nog voor koningshuis enzo. maargoed moeten ze zelf maar beetje financieren en niet van onze belasting.Do what you love, love what you do!![]()
echt koningshuizen is alsof in de middeleeuwen leven. hun goed hebben. rest volk betaald wel voor ze.Do what you love, love what you do!![]()
Het koningshuis levert miljarden op, alleen weigeren mensen verder te kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef kree het volgende:
zet maar koningshuis hebben we beetje voor de show. en mss doen ze nog wat met hulp enzo wat heel veel kost. praktisch gezien hebben ze 0 invloed, ik denk kun je beter afschaffen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms is dat zo beste? ik betwijfel het. schaf eerst alles maar eens af wat koningshuis kost. en laat ze zelf betalen. dan praten we verder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het koningshuis levert miljarden op, alleen weigeren mensen verder te kijken dan hun neus lang is.Do what you love, love what you do!![]()
oftewel maak er rekensom van. wat levert koningshuis op en wat kost het?
voor volk dus?Do what you love, love what you do!![]()
Als we Prins Pils en zijn familie uit hun functie tiefen, dan is de staatskas ook meteen paar miljard aan vruchtgebruik plus een flink stuk grond kwijt waar de Oranjes helemaal kapitalistisch op los kunnen gaan zonder invloed van de regering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:48 schreef kree het volgende:
voor volk dus?
Echt top idee voor de belasting betaler die dat verschil weer moet gaan ophoesten, zeker in vergelijking met wat iedere 4 jaar een president verkiezing gaat kosten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
weet zo wat er uit komt he. financieel. niet in voordeel volk,.
Dat sowieso.
maarja oke ben ook wel beetje volksgezin enzo en met koning en zo. dus. oke.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms is dat zo beste? ik betwijfel het. schaf eerst alles maar eens af wat koningshuis kost. en laat ze zelf betalen. dan praten we verder.![]()
Een ASML had in Nederland nooit kunnen bestaan zonder het koningshuis bijvoorbeeld.
Dat heeft niks met afschaffen te maken, maar met deuren die door de koning wel open gaan, die anders dicht zouden blijven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus de TL;DR van dit gesprek is weer: Kree is beetje heul erg wereldvreemd en ziet dingen niet in het groter geheel?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we Prins Pils en zijn familie uit hun functie tiefen, dan is de staatskas ook meteen paar miljard aan vruchtgebruik plus een flink stuk grond kwijt waar de Oranjes helemaal kapitalistisch op los kunnen gaan zonder invloed van de regering.
Echt top idee voor de belasting betaler die dat verschil weer moet gaan ophoesten, zeker in vergelijking met wat iedere 4 jaar een president verkiezing gaat kosten.Do what you love, love what you do!![]()
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:48 schreef kree het volgende:
voor volk dus?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij heeft gezegd als men niet met de ovv wil samen werken men maar een andere baan moet zoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar quote het maar ff.? afgezien daarvan de koning boeit helemaal niks voor de volgende regering.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga maar weer eens terug de boeken induikenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar goed, een discussie voeren met jou heeft toch geen zin
'Mm ik betwijfel het he beste'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
_UserMeet_ 40 jaar
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ouquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.nou niet winstgevend dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:51 schreef kree het volgende:
weet zo wat er uit komt he. financieel. niet in voordeel volk,.
Dat sowieso.
maarja oke ben ook wel beetje volksgezin enzo en met koning en zo. dus. oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.![]()
@kree zoek eerst maar eens op wat een constituionele monarchie inhoud. Lijkt me goed begin punt
4 miljard - 110 miljoen = 3,890 miljard verliesquote:
quote:![]()
Doe eens de opbrengsten van 5.000.000.000 min de kosten van 110.000.000 en waar kom je op uit?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
@:kree zoek eerst maar eens op wat een constituionele monarchie inhoud. Lijkt me goed begin punt
ik lees anders, kost vooral.
en jaja die prinsesjes zijn leuk en volks gebeuren, financieel gezien kosten ze vooral eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet hij dan toch maar beginnen met groepje 3 rekenenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Doe eens de opbrengsten van 5.000.000.000 min de kosten van 110.000.000 en waar kom je op uit?![]()
koningshuis doet wel wat voor NL. dat ontken ik niet., maar ga niet zeggen dat dat het nu is. totaal niet nl./
het kost meer als oplevert.Do what you love, love what you do!![]()
Je leest vooral, maar je komt met 0 bewijs. Daarentegen krijg je hier keiharde feiten om je oren, en die lees je niet eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?
en jaja die prinsesjes zijn leuk en volks gebeuren, financieel gezien kosten ze vooral eigenlijk.
Kortom: je hebt je oordeel al gemaakt, en weigert daar weer eens vanaf te stappen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:57 schreef kree het volgende:
koningshuis doet wel wat voor NL. dat ontken ik niet., maar ga niet zeggen dat dat het nu is. totaal niet nl./
het kost meer als oplevert.
Het levert 4 tot 5 miljard op.
Het kost 110 miljoen.
Pak eens je rekenmachine
De landgoeden die de Oranjes hebben en de aandelen in grote staatsbedrijven waar de staat meer vruchtgebruik van krijgt dan de Oranjes kosten is financieel al een voordeel voor de staat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?
en jaja die prinsesjes zijn leuk en volks gebeuren, financieel gezien kosten ze vooral eigenlijk.
Daarbij heeft een koninklijke familie ook nog invloed op internationale relaties voor de staat en bedrijven die wereldwijd zaken doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
5.
Ik mis iets.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je leest vooral, maar je komt met 0 bewijs. Daarentegen krijg je hier keiharde feiten om je oren, en die lees je niet eens.
Kortom: je hebt je oordeel al gemaakt, en weigert daar weer eens vanaf te stappen.Do what you love, love what you do!![]()
Ga morgenvroeg maar eens terug lezen in dit topic als je nuchter bent. Dan kom je genoeg feiten tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?
![]()
Ik voed hem weer aandacht.
Ik ga maar even over op de bolk van de dag en morgenvroeg mijn zonden overdenken en vergeving vragen tijdens de zondagse ochtendmis
waar denk. maar weet jij meer als ik en zeg maar meeste NL dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De landgoeden die de Oranjes hebben en de aandelen in grote staatsbedrijven waar de staat meer vruchtgebruik van krijgt dan de Oranjes kosten is financieel al een voordeel voor de staat.
Daarbij heeft een koninklijke familie ook nog invloed op internationale relaties voor de staat en bedrijven die wereldwijd zaken doen.Do what you love, love what you do!![]()
TadaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis het stukje dat ik Mazi mee neem.quote:
Daar weet ik niets van?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zo lullig dit weer he? maarja dat heb ik nou eenmaal als alcoholist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg maar eens terug lezen in dit topic als je nuchter bent. Dan kom je genoeg feiten tegenDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar dat ga je toch niet lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?
https://republiek3.wpengi(...)-het-Koningshuis.pdfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doetie nie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee, dat heb je omdat je weigert feiten te lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
zo lullig dit weer he? maarja dat heb ik nou eenmaal als alcoholist.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: