quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.
8 uur, tijd voor een macchiatoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.
Lekker hoorquote:
Weet je ook wat lekker isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white
I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker isJe kopt hem zelf inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Soms moet je een ander voor zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kopt hem zelf in![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zo
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn lattequote:
Oeh dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn latte
Trustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereen
slaap welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereen
Nee jijquote:
Nee, iets met spaties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
Even testenofdit een beetjjefatsoenlijkwerkt. Iets met een draadloos en opvouwbaar toetsenbordje.
Ik kan in ieder geval makkelijker frontpage berichten opmaken dan op mobiel.quote:
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
nou ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.
nee maar quote het maar ff.? afgezien daarvan de koning boeit helemaal niks voor de volgende regering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?
quote:
wat zijn de winnende lotto-getallen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.
Het koningshuis levert miljarden op, alleen weigeren mensen verder te kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef kree het volgende:
zet maar koningshuis hebben we beetje voor de show. en mss doen ze nog wat met hulp enzo wat heel veel kost. praktisch gezien hebben ze 0 invloed, ik denk kun je beter afschaffen.
hmmms is dat zo beste? ik betwijfel het. schaf eerst alles maar eens af wat koningshuis kost. en laat ze zelf betalen. dan praten we verder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het koningshuis levert miljarden op, alleen weigeren mensen verder te kijken dan hun neus lang is.
Als we Prins Pils en zijn familie uit hun functie tiefen, dan is de staatskas ook meteen paar miljard aan vruchtgebruik plus een flink stuk grond kwijt waar de Oranjes helemaal kapitalistisch op los kunnen gaan zonder invloed van de regering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:48 schreef kree het volgende:
oftewel maak er rekensom van. wat levert koningshuis op en wat kost het?
voor volk dus?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms is dat zo beste? ik betwijfel het. schaf eerst alles maar eens af wat koningshuis kost. en laat ze zelf betalen. dan praten we verder.
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we Prins Pils en zijn familie uit hun functie tiefen, dan is de staatskas ook meteen paar miljard aan vruchtgebruik plus een flink stuk grond kwijt waar de Oranjes helemaal kapitalistisch op los kunnen gaan zonder invloed van de regering.
Echt top idee voor de belasting betaler die dat verschil weer moet gaan ophoesten, zeker in vergelijking met wat iedere 4 jaar een president verkiezing gaat kosten.
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:48 schreef kree het volgende:
oftewel maak er rekensom van. wat levert koningshuis op en wat kost het?
voor volk dus?
Hij heeft gezegd als men niet met de ovv wil samen werken men maar een andere baan moet zoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar quote het maar ff.? afgezien daarvan de koning boeit helemaal niks voor de volgende regering.
Dan ga maar weer eens terug de boeken induikenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.
ouquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.
nou niet winstgevend dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het kost 110 miljoen per jaar, en levert tussen de 4 en 5 miljard op per jaar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:51 schreef kree het volgende:
weet zo wat er uit komt he. financieel. niet in voordeel volk,.
Dat sowieso.
maarja oke ben ook wel beetje volksgezin enzo en met koning en zo. dus. oke.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet er niet genoeg over, maar ik zie koningshuis afschaffen als kosten besparing.
4 miljard - 110 miljoen = 3,890 miljard verliesquote:
quote:
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
@:kree zoek eerst maar eens op wat een constituionele monarchie inhoud. Lijkt me goed begin punt
Misschien moet hij dan toch maar beginnen met groepje 3 rekenenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Doe eens de opbrengsten van 5.000.000.000 min de kosten van 110.000.000 en waar kom je op uit?
Je leest vooral, maar je komt met 0 bewijs. Daarentegen krijg je hier keiharde feiten om je oren, en die lees je niet eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?
ik lees anders, kost vooral.
en jaja die prinsesjes zijn leuk en volks gebeuren, financieel gezien kosten ze vooral eigenlijk.
Gast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:57 schreef kree het volgende:
koningshuis doet wel wat voor NL. dat ontken ik niet., maar ga niet zeggen dat dat het nu is. totaal niet nl./
het kost meer als oplevert.
De landgoeden die de Oranjes hebben en de aandelen in grote staatsbedrijven waar de staat meer vruchtgebruik van krijgt dan de Oranjes kosten is financieel al een voordeel voor de staat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. zeg eerst maar eens waarom jij denkt dat monarchie nog goed werkt hier?> in kosten en wat ze doen?
ik lees anders, kost vooral.
en jaja die prinsesjes zijn leuk en volks gebeuren, financieel gezien kosten ze vooral eigenlijk.
Wacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5.
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je leest vooral, maar je komt met 0 bewijs. Daarentegen krijg je hier keiharde feiten om je oren, en die lees je niet eens.
Kortom: je hebt je oordeel al gemaakt, en weigert daar weer eens vanaf te stappen.
Ga morgenvroeg maar eens terug lezen in dit topic als je nuchter bent. Dan kom je genoeg feiten tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?
waar denk. maar weet jij meer als ik en zeg maar meeste NL dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De landgoeden die de Oranjes hebben en de aandelen in grote staatsbedrijven waar de staat meer vruchtgebruik van krijgt dan de Oranjes kosten is financieel al een voordeel voor de staat.
Daarbij heeft een koninklijke familie ook nog invloed op internationale relaties voor de staat en bedrijven die wereldwijd zaken doen.
Ik mis het stukje dat ik Mazi mee neem.quote:
zo lullig dit weer he? maarja dat heb ik nou eenmaal als alcoholist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg maar eens terug lezen in dit topic als je nuchter bent. Dan kom je genoeg feiten tegen
Ja, maar dat ga je toch niet lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt bewijs dat het wel werkt dan?
Doetie nie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |