quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.
8 uur, tijd voor een macchiatoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me net een mok volgeschonken.
Lekker hoorquote:
Weet je ook wat lekker isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white
I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker isJe kopt hem zelf inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een flat white![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Soms moet je een ander voor zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kopt hem zelf in![]()
Mm kan ik ook wel eens gaan proberen zo
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn lattequote:
Oeh dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe altijd salted caramel-siroop in mijn latte
Trustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereen
slaap welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke slaapknuffel voor iedereen
Nee jijquote:
Nee, iets met spaties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
Even testenofdit een beetjjefatsoenlijkwerkt. Iets met een draadloos en opvouwbaar toetsenbordje.
Ik kan in ieder geval makkelijker frontpage berichten opmaken dan op mobiel.quote:
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
nou ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.
nee maar quote het maar ff.? afgezien daarvan de koning boeit helemaal niks voor de volgende regering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat de koning heeft gezegd?
quote:
wat zijn de winnende lotto-getallen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef kree het volgende:
volgend kabinet faalt ook kan ik al voorspellen. teveel op PVV denk. en oke krijgen we Belgische toestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |