het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daarom ben je ook aan het bolken
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het 1 sluit het ander niet uit
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want even chillen voor we zo weer de stad in gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daarom ben je ook aan het bolken
Toen was ik er niet veel denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantie
wanneer ga je terug?quote:
Ah ok.. gezellig welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want even chillen voor we zo weer de stad in gaan
Ik ook maar ik was soloquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb jullie ook lastiggevallen tijdens mijn vakantie
Of in bed.. of in de auto (als je naast de bestuurder zit)quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Shii het volgende:
Ja of 's nachts of overdag tijdens werk of tijdens het winkelen of op de wc, moet iedereen lekker zelf weten.
ik was ook wel eens even soloquote:
tijdens een BTGVquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of in bed.. of in de auto (als je naast de bestuurder zit)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel zacht en extra sterk, dus dat klopt wel
Bromancequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel zacht en extra sterk, dus dat klopt wel
ls jullie samen naar Oostenrijk gaan wil ik wel pica's hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |