WEG!quote:

Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.

Oh nee wat moet je dan etenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.

quote:

altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaardquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?

Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaard

En de gastendoekjes, servetten, complete 24delig servies, dekbedden die Maxima en Willem-alexander ook hadden. Alles is weg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.

Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?

We zitten hier op FOK! dan weet je toch dat alles de schuld is van linksquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?

Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op ja

Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.

Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.

Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heetquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennen

quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heet![]()
En jij moet toch weten dat mijn naam staat voor: de strijder tegen het kwaad, beschermer van rechtvaardigheid en leiding.

Petrus was geen aartsengel en is ook niet mijn naamquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.

Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:09 schreef Meke het volgende:
Wat een Bijbelse namen hier allemaal!
In het buitenland stel ik me meestal voor als Maria, vooral op katholieke plekken levert dat meestal leuke reacties op
Qua uitspraak zeg ik dan meestal maar 'like Mariah Carey' als ik mensen vaker moet spreken
![]()

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch isquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:18 schreef Yesse het volgende:
Wij gebruiken in het buitenland eigenlijk altijd de officiële naam van mijn man, die is heel internationaal uit te spreken. Mijn naam geeft in het Nederlands vaak al veel problemen en in het Senegal al helemaalOnze achternamen zijn allebei typisch Nederlands dus dat gaat sowieso altijd wel wat lastig

Haha ja daar loop ik wel vaker tegenaan, inmiddels luister ik dus ook wel naar Mariaquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenDus Mariah is voor veel mensen hier gewoon Maria en niet 'maraia'.

Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch is

quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typen

Niet aan Engelsen vertellen, voor je het weet noemen ze je John Thomas en ben je mooi de lulquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.

Erg mooiquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
@:hamlapjes Sibum weg, Hoogma weg, alles weg!

Hallo! Wat ga je daar allemaal doen?quote:

Veel plezier.quote:

Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!quote:

Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |