Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
f1quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen he. En tot maandag.
Hij moet zich gewoon 16 dagen nog inhouden ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Demi: Geert kan je ff komen!
what the fuck!?![]()
Je hebt het toch uitgemaakt. Oprotten dan.
het wordt nu pas echt spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
VT1.. die kun je wel 5 minuten missen
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij moet zich gewoon 16 dagen nog inhouden ja.
Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis gingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
En Whuzz, je bent té lang op zakenreis geweest in het buitenland, met je ann
ऐन-ऑफ-ऑन-ऑफ लेकिन अब असली के लिए!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis ging![]()
Wees blij dat ik de TT niet in het hindi heb gedaan
Als je gvd niet meer met een andere dame mag praten of kaarten is het wel erg triest. Maar ja hij zat ook met zijn benen wijd. Nou dan weet je het welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geloof niet dat er voor Geert bij Mercedes meer achter zit dan een beetje ouwehoeren. Misschien Benz ik wel blind
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusieIk had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest.
Facebook is ook wel een enorme tokkie modderpoel hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusieIk had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest.
Misschien dat Daisy er niks meer over zegt omdat de kans heel groot is dat ze dan dáár weer ruzie over gaan maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Maandag saaie borstelgate![]()
Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
Van mij mogen ze ook allebei weg, máár ... als Demi Roma mee naar huis neemt ipv Geert, dan gedoog ik 'm nog wel een maandje en wil ik zelfs een dankuwel-bloemke aan Demi sturenquote:
Ik ben ongezien al team Daisy. Valentiene heeft al genoeg mensen gemarteld met haar kapperskunsten. Ik denk ook dat ze verbannen is in dat vak, ze kan niet knippen en staat jankend naast je stoel omdat haar favoriete kam weg is en die mist ze zooooooooooooo erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Maandag saaie borstelgate![]()
Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
Ja vind ik ook, ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. ook die muziek eronder, zo vals hoe ze het uitmelken. Demi moet zo ver mogelijk uit Geert zn buurt blijven en therapie gaan volgen. ze is ook gewoon diep ongelukkig, sneu om te zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.
Omdat hij dan de brief uit hun handen kan grissen. Zo is Floris wel.quote:
Ligt eraan waar die borstel lag. Op het aanrecht? Dan is dat inderdaad goor. Op de badkamer? Dan is het ophef om niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. het is blijkbaar tijd voor een OuweDeesieRel , om een haarborstel deze keer en Valentijntje mag het ontgelden.. Geen weekendhanger waardig![]()
[ afbeelding ]
Demi wil dat Geert alleen maar de hele dag binnen haar gezichtsveld is, en liefst naast haar op de bank. Als hij naar de gym gaat om te sporten en er is toevallig ook een andere vrouw aan 't sporten, dan is dat al om naar die vrouw te loeren. Demi zoekt geen partner, maar een schoothondje. Als Geert verstandig is, zet hij er gewoon keihard, definitief een punt achter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
De zenuwetikken van Geertje nemen intussen zorgwekken vormen aan, of ze samen die laatste 2 weken gaan halen is te betwijfelen, maar als ik dat uitgestreken smoelwerk van Deemie zie elke keer als haar Geertje niet mee wil spelen zie ie ook een amateur toneelspeelster die nog slecht acteeert ook nog
Geert is dus de schuld van alles??quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind ze beide fout, Geert narcistisch, arrogant en egoïstisch and act like a loverboy, en Demi laat zich een beetje teveel meeslepen al dan niet aangezet door TV en een stukje montage waardoor het misschien nog meer cringe lijkt.
Geert is overal de schuld van, die haalt het slechtste in Demi naar boven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert is dus de schuld van alles??
hopelijk ontmoet jij in je leven geen Demi
Zelfs Mary kreeg minder shit over zich heen, en dat was geen haar- maar een pleeborstelquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz deisy
Een borstel is vies ja
Maar een hele heisa is ook wat overdreven
Hij poept ook in zijn broek als hij alleen isquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom beslist geert zelf dan niet dat het over is. Echt hoor.
Precies! Als ik Geert was, had al lang haar half uur 24-uur aangevraagdquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom beslist geert zelf dan niet dat het over is. Echt hoor.
Dat dan ook weer nietquote:
Ook jaquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij poept ook in zijn broek als hij alleen is
Niet iemand anders gevecht vechten zou deisy moeten weten met haar 50+quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:45 schreef Soury het volgende:
Deisy heeft wel een beetje gelijk het is wel typisch Fatima die loopt te klagen of iets en als iemand zijn bek opentrekt is ze stil en geniet van de ruzie.
Allebei?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatver lagen ze nou te vrijen of was het huilen?
het eerste volgens mijquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatver lagen ze nou te vrijen of was het huilen?
En uit Geert nog iets anders.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi is echt een zwart gat geworden die elk greintje positiviteit uit iedereen daar zuigt.
het ging maar doorquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Roma heeft gedroomd dat ze seks had met diverse mensen uit de loods. Was heftig geloof ik.
Dat ze zelf met een kutkop rondloopt en hem vaak boos roept vergeet ze even.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu ligt het weer aan Geert dat de loods over ze lult, dat mens is echt gek
Roeptquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze zelf met een kutkop rondloopt en hem vaak boos roept vergeet ze even.
Was ze molenaars-dochter... soort van gangbangquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Roma heeft gedroomd dat ze seks had met diverse mensen uit de loods. Was heftig geloof ik.
Vooral aan Roma, waarom moet ze dat nou weer zeggen? Stookhout.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu ligt het weer aan Geert dat de loods over ze lult, dat mens is echt gek
Waarschijnlijk wel. Ze was er iig vrolijk van geworden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was ze molenaars-dochter... soort van gangbang
Heren opgepast,....Roma is krolsquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ze was er iig vrolijk van geworden.
Hij vond zijn eigen grapje wel leuk, dat het DRAAIT om koprollen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht trouwens dat die dooie naar RTL 5 ging?
Is Fatima niet wat jonger dan jij bent ??quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had meer van Fatima verwacht eerlijk gezegd...
(Zeg ik gemakkelijk van achter mijn knutselwerkje. Zelf kan ik het niet)
Auwtschquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Fatima niet wat jonger dan jij bent ??
Wordt dit jaar nog opgelostquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn berichten komen niet door, Fok is momenteel zwaar kut. Ik stop maar even met tikken. Geen doen zo.
Geert kan daar wat aan doen, het uit maken en geen aandacht meer aan besteden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi is echt een zwart gat geworden die elk greintje positiviteit uit iedereen daar zuigt.
Was niet lullig bedoelt hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auwtsch
Maar ja
En als kind kon ik dat al niet. De eerste keer gevallen, vol op mijn hoofd en daarna nooit meer gedaan of gedurfd.
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
JAAAAHHHH !!! De FEBO heeft ze stiekem laten oefenen
LOLquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!
Faat mag ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze Daisy weg sturen en niet Thomas. Die komt -voor nu- sympathieker over.
Ja dat vermoed ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
En verliefd is op Mercdesquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
Neequote:
Ja zou zo maar kunnen. Zeker als ze er vroeg bij was, is het bijna niet te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze is een transvrouw, 100%. Mega lang, zit geen vrouwelijke vorm aan. Nep borsten, mannelijke neus en oren plus de stem en het gedrag.
Het (als het zo is) is ook gewoon niet te zien vaak, wel als iemand van die overdreven vrouwen maniertjes heeft. En dat heeft Valentijne niet (behalve overdreven emotioneel dat zal de hormonen wel zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... ik zal wel weer naïef zijn... maar ik heb geen transgender-fibes bij haar?
Maar ik zal het vast weer fout hebben als ik het hier zo lees
Ligt ook een beetje af of het proces voor of na de pubertijd ingezet isquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het (als het zo is) is ook gewoon niet te zien vaak, wel als iemand van die overdreven vrouwen maniertjes heeft. En dat heeft Valentijne niet (behalve overdreven emotioneel dat zal de hormonen wel zijn)
Yup, kennelijk wel origineelquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
Valentijn(e) is ook best een aparte naam.
Ohhhh, in het kader van knettergekke stelletjes uit de loods, Donna en Wesley!!! En die allereersten, met die slipper voor de deur, Beau en Melanie!!!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zou FEBO Demi net als bij El Che hebben aangeraden naar huis te gaan na deze cyclus? Mag hopen van wel, ze melken het hoe dan ook nog even uit allemaal.
Net als bij Diederik en Britt destijds, en Bo en Chelsea. En Senna en Floris die 'wel een normale relatie' heeft.
Jeetje wat een goede gok van jou, ik zag het totaal niet aankomen, er vallen nu wel dingen op zijn plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Valentijne transgender is na het zien van de cliffhanger. Om nou te zeggen dat ze 'totaal geen vrouwelijke vorm' heeft vind ik ook wel een beetje overdreven. Er bestaan ook genoeg lange, slungelige biologische vrouwen (met flaporen). De enige andere reden die ik kan bedenken is dat ze Mercedes zo serieus apart neemt omdat ze misschien heeft besloten om te vertrekken, maar dat mag niemand dat dan nog mag weten. Toch neig ik ook meer naar de eerste mogelijkheid.
Oh, dat verklaart inderdaad een heleboel. Ook de naam. Valentijn + e. Ik vond haar een a-typische vrouw, maar heb nooit gedacht dat ze transgender zou zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeetje wat een goede gok van jou, ik zag het totaal niet aankomen, er vallen nu wel dingen op zijn plaats
Technisch gezien waren de allereersten denk ik Mexx en Martin. Die waren ook compleet leip samen. Maar toch nu een kind en de tweede op komst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ohhhh, in het kader van knettergekke stelletjes uit de loods, Donna en Wesley!!! En die allereersten, met die slipper voor de deur, Beau en Melanie!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het geheim al wil weten... het voorstukje op insta onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kun je het in godesnaam gaan spoilen deze cliffhanger. Dat is het hetzelfde als dat GTST hun cliffhanger zou spoilen.
mensen zetten het netjes onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij vertikt het gewoonEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het geheim al wil weten... het voorstukje op insta onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel het eerste wat wij dachten toen ze op die stoel zat bij binnenkomst. Daarna dachten we dat het wel een vrouw was, maar als ze echt helemaal is omgebouwd, is dat best goed gelukt, vind ik. Want feitelijk is het niet echt te zien dat ze vroeger een jongetje zou zijn geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... ik zal wel weer naïef zijn... maar ik heb geen transgender-fibes bij haar?
Maar ik zal het vast weer fout hebben als ik het hier zo lees
Naja als je er vroeg bij bent...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Was wel het eerste wat wij dachten toen ze op die stoel zat bij binnenkomst. Daarna dachten we dat het wel een vrouw was, maar als ze echt helemaal is omgebouwd, is dat best goed gelukt, vind ik. Want feitelijk is het niet echt te zien dat ze vroeger een jongetje zou zijn geweest.
Dat denk ik niet. Ik denk eerder voor Jesse, want Fatima en Erik laten elkaar niet vallen en Daisy heult met die twee mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, lekker dom die verdubbelaar inzetten voor de Gieren. Erik is helemaal wappie op Fatima en moet hier nu de tol voor betalen. Als dit zo door gaat en ze blijven laatste en ook in de knock-outs is het einde oefening voor Erik en dat zou jammer zijn want hij maakt wel TV.
Je bedoelt, denk ik, Jorrit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar toch hoe erg en gek we het vinden, hier wordt wel graag naar gekeken. Dus hoe toxicer hoe beter, waar ik nu aan denk is de alleereerste die toen een rode kaart kreeg en het huis moest verlaten, die zou ik graag te zien. Was ook een aparte maar dat maakte het juist leuk.
Ik vertrouw die Daisy niet zo, zeker in combinatie met Thomas niet, die gooien Erik zo voor de bus. En Jesse zit in een ander bondje dus lijkt me wat vreemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk eerder voor Jesse, want Fatima en Erik laten elkaar niet vallen en Daisy heult met die twee mee.
[..]
Je bedoelt, denk ik, Jorrit.
Ach joh... op die manier blijf je bouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:14 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap niet dat ze niks aan d'r oren heeft gedaan. Als je toch al van alles doet, neem dat ook meteen mee.
en FOK! 503 dramaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Een nieuwe dag, en weer nieuw (oud) Demi en Geert drama.
hahaha nou ja zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Deisy slijmt zich een slag in de rondte
die is echt Fucked-up zwaaaaaar fucked-upquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het toch een egoïstisch loeder die Demi
ik had het vermoedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaaa mijn man had het goed, ze is geboren in het verkeerde lichaam
ik heb het deze keer echt niet gezien
Ik wist al niet meer wie zij was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hey! 1 van de op een halve hand te tellen teksten van Elvira haalt een flashback!
Al komt dat vast weer omdat Roma er naast zit, maar dat terzijde...
volgens mij zijn de luiken ook verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam moment, moet ze vaker doen, meteen een veel zachtere uitstraling
Luiken zijn verscheept naar Jamaicaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zijn de luiken ook verwijderd
al dan niet tijdelijk
Straks liggen ze weer te batsen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Elke halve zin die Geert zegt zoekt Demi iets negatiefs achter![]()
Ik had haar uit mijn omgeving gewist, vermoeiend mens
Gesloten afdeling Parnassia een goed adresquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken. En aan jezelf werken.
Schop onder haar reet moet ze hebben dat verwende nest, laat die therapeuten hun werk maar doen met mensen die het echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken.
zou zo uit een horror film kunnen komenquote:
he psst dat deed hij altijd alquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
Floris is wel van de opmerkingen laatste tijd.
Wat heeft Daisy met Geert te maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:02 schreef chufi het volgende:
Maar hoeveel vriendinnetjes heeft Geert al gehad hiervoor ? En hoeveel Daisy?
kssssssssstttttttquote:
Is leuk die drama, de topics vliegen er doorheen hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
schiet niet op ....
Laat het de laatste aflevering zijn met dit gedoe .... @:FEBO tis genoeg geweest .. ga weer gewoon TV maken
Neequote:
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
de slangen gaan lekker
ow wacht
Floris heeft natuurlijk zijn oortje weer in gehad
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluisquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.Dat een lieveheersbeestje een roofdier is wel een openbaring voor me
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluis
Haha! Die zit er alweer een tijdje! Moraima nog wel gezien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef Sestra666 het volgende:
omg ik kijk sinds lange tijd en zie Erikin shockkkkkkkk
Die wist ik dan weer welquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.Dat een lieveheersbeestje een roofdier is wel een openbaring voor me
De hele combinatie Demi & Geert is niet gezond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie nog hebben kunnen posten, ik kwam er gisterenavond helemaal niet op
Maar wat een zielige vrouw die Demi zeg. Dit is toch niet gezond.
Bedoel natuurlijk Thomas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Daisy niet zo, zeker in combinatie met Thomas niet, die gooien Erik zo voor de bus. En Jesse zit in een ander bondje dus lijkt me wat vreemd.
Maar dat is wel zo. En als hij dit al bij zijn vorige vriendin deed, kun je dat zelf ook verwachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
wooowwww
nu gooit Demi Geert voor de voeten dat hij met haar is vreemd gegaan![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer larven gekocht, omdat ik veel last had van bladluis. Werkte uitstekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluis
Geloof niet dat de relatie buiten de loods ook maar een week stand houdt, want Geert mag waarschijnlijk nog niet eens met zijn vrienden een biertje gaan drinken. (Als hij die nog heeft) En waar moeten ze wonen? Geloof niet dat Demi een eigen woning heeft. En hoe blij zullen die ouders zijn met de hele dag dit gezeik?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:54 schreef MacDeMarco het volgende:
De hele combinatie Demi & Geert is niet gezond.
Als die twee buiten de relatie voortzetten, dan zal dit gedrag achter de voordeur zich blijven voltrekken.
Wat een leven.
Was het niet Geert die nu dakloos is omdat hij zijn ex heeft laten vallen voor Demi? Demi zei tijdens de jachtseizoen aflevering nog tegen Roma toen ze in de auto door Nederland reden iets in de trant van: ''kijk, daar woon ik!''.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:45 schreef Gia het volgende:
En waar moeten ze wonen? Geloof niet dat Demi een eigen woning heeft. En hoe blij zullen die ouders zijn met de hele dag dit gezeik?
Volgens mij woont Demi nog thuis. Kun je nog steeds zeggen: Daar woon ik. Geert is, denk ik, inderdaad dakloos, want die woonde bij zijn vriendin en haar ouders in. Denk niet dat hij daar nog welkom is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Was het niet Geert die nu dakloos is omdat hij zijn ex heeft laten vallen voor Demi? Demi zei tijdens de jachtseizoen aflevering nog tegen Roma toen ze in de auto door Nederland reden iets in de trant van: ''kijk, daar woon ik!''.
Ok, ik kan het niet lezen (geen facebook account) maar ik geloof het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Geert heeft een eigen huis, zijn ouderlijk huis.
https://www.facebook.com/share/p/1GGgEiyxqP/
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ok, ik kan het niet lezen (geen facebook account) maar ik geloof het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zette ik vroeger altijd in als natuurlijke bladluisbestrijding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
van Kimquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het lijkt erop dat ook die oude loodsjas weer teruggevonden is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schud je de handquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ook niet door dat Valentijne trans is, daarom misschien die stemmingswisselingen omdat ze aan de hormonen is? Hoe dan ook, Fok doet het weer iets beter, dus ik ben er weer klaar voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |