abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:32:21 #31
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_219097174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
En Whuzz, je bent té lang op zakenreis geweest in het buitenland, met je ann
Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis ging :6
Wees blij dat ik de TT niet in het hindi heb gedaan :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:33:45 #32
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219097183
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis ging :6
Wees blij dat ik de TT niet in het hindi heb gedaan :P
ऐन-ऑफ-ऑन-ऑफ लेकिन अब असली के लिए!
pi_219097196
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geloof niet dat er voor Geert bij Mercedes meer achter zit dan een beetje ouwehoeren. Misschien Benz ik wel blind :X
Als je gvd niet meer met een andere dame mag praten of kaarten is het wel erg triest. Maar ja hij zat ook met zijn benen wijd. Nou dan weet je het wel :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:36:16 #34
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219097230
En de Kliphangert.. het is blijkbaar tijd voor een OuweDeesieRel , om een haarborstel deze keer en Valentijntje mag het ontgelden.. Geen weekendhanger waardig :O

pi_219097286
Demi en Geert: het enige duo dat ruzie kan krijgen met hun eigen spiegelbeeld.
pi_219097700
Nou, same shit, every day aflevering. Toch uit, maar toch ook weer niet die Demi en Geert want als meneer wat te close is met Mercedes is wel het hek van de dam. Die Geert maakt Demi para dat het aard heeft! Soap gehalte was groot, die muziek ook bij die nachtelijke escapades van Geert en Demi die woestboos op de slaapkamer lag te mokken, met dat Verraders/horror muziekje gelardeerd, tja tikkeltje storytelling top notch waar GTST nog wat van kan leren.
Ook Erik had een leuke tekst van de FEBO moeten leren voor Fatima, het kwam wat traag zijn mond uit maar uiteindelijk wist hij weer hoe hij het moest zeggen. Die gast is zo veranderd na EJVJL.
Wel lekker voor de Slangen dat ze uitgesloten zijn door de Vossen voor het oefenen met koppeltjeduiken. Hoogtepunt van de aflevering wat mij betreft. Maandag is het Falentijne versus vrouwtje Piggelmee Daisy verhaallijntjes aflevering... ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_219098115
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusie :{ Ik had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest. :{w
you tokkie to me?
pi_219098139
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusie :{ Ik had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest. :{w
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetje :o
pi_219098237
quote:
Facebook is ook wel een enorme tokkie modderpoel hoor.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219098358
quote:
Misschien dat Daisy er niks meer over zegt omdat de kans heel groot is dat ze dan dáár weer ruzie over gaan maken. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219098523
Maandag saaie borstelgate :z

Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
All those angels with their wings glued on.
pi_219098552
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetje :o
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.
you tokkie to me?
pi_219099505
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:

Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
:( :{w :R :N
Allemaal cabaretteketet!
pi_219099554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
:( :{w :R :N
Van mij mogen ze ook allebei weg, máár ... als Demi Roma mee naar huis neemt ipv Geert, dan gedoog ik 'm nog wel een maandje en wil ik zelfs een dankuwel-bloemke aan Demi sturen :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219099623
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:

Ik ben ongezien al team Daisy. Valentiene heeft al genoeg mensen gemarteld met haar kapperskunsten. Ik denk ook dat ze verbannen is in dat vak, ze kan niet knippen en staat jankend naast je stoel omdat haar favoriete kam weg is en die mist ze zooooooooooooo erg.
pi_219100796
De lineaire kijkcijfers van gisteravond 516.000. Netjes👍
Allemaal cabaretteketet!
pi_219101649
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:49 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.
Ja vind ik ook, ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. ook die muziek eronder, zo vals hoe ze het uitmelken. Demi moet zo ver mogelijk uit Geert zn buurt blijven en therapie gaan volgen. ze is ook gewoon diep ongelukkig, sneu om te zien.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:00:18 #48
3542 Gia
User under construction
pi_219102097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
pffff alleen de eerste zin
WAAROM????
Omdat hij dan de brief uit hun handen kan grissen. Zo is Floris wel.
Als ik Julia was, had ik de eerste alinea eraf gescheurd en dat overhandigd. Want dat was precies het deel wat ze toch al verteld hadden en wat Floris zei te willen zien.

Demi spoort echt niet, controlfreak! Ze maakt het uit, maar heeft dan wel commentaar als Geert, bij wijze van grapje, zegt dat de meisjes nog wat langer moeten blijven staan omdat hij niet goed heeft kunnen zien of ze goed stonden. Demi meteen: Je wilde nog wat langer naar die reten kijken, hè!
Nou en? Het is toch uit! Moet hij weten waar hij naar kijkt.

Ik mag Geert echt niet, maar ik krijg bijna met hem te doen.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:05:49 #49
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219102495
De zenuwetikken van Geertje nemen intussen zorgwekken vormen aan, of ze samen die laatste 2 weken gaan halen is te betwijfelen, maar als ik dat uitgestreken smoelwerk van Deemie zie elke keer als haar Geertje niet mee wil spelen zie ie ook een amateur toneelspeelster die nog slecht acteeert ook nog ;)
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:45:04 #50
3542 Gia
User under construction
pi_219118619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. het is blijkbaar tijd voor een OuweDeesieRel , om een haarborstel deze keer en Valentijntje mag het ontgelden.. Geen weekendhanger waardig :O

[ afbeelding ]
Ligt eraan waar die borstel lag. Op het aanrecht? Dan is dat inderdaad goor. Op de badkamer? Dan is het ophef om niks.
Overigens vind ik het ook goor dat mensen met hun reet bovenop het aanrecht ploffen, wat je best veel ziet. En daarna zijn ze er vlees op aan 't snijden.
pi_219118767
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,5 Marktaandeel: 13,1 Kijkcijfer: 586.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:55:57 #52
3542 Gia
User under construction
pi_219118869
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
De zenuwetikken van Geertje nemen intussen zorgwekken vormen aan, of ze samen die laatste 2 weken gaan halen is te betwijfelen, maar als ik dat uitgestreken smoelwerk van Deemie zie elke keer als haar Geertje niet mee wil spelen zie ie ook een amateur toneelspeelster die nog slecht acteeert ook nog ;)
Demi wil dat Geert alleen maar de hele dag binnen haar gezichtsveld is, en liefst naast haar op de bank. Als hij naar de gym gaat om te sporten en er is toevallig ook een andere vrouw aan 't sporten, dan is dat al om naar die vrouw te loeren. Demi zoekt geen partner, maar een schoothondje. Als Geert verstandig is, zet hij er gewoon keihard, definitief een punt achter.
En echt, ik heb Geert ook niet heel hoog zitten, zoals hij met zijn relatie thuis is om gegaan, maar zo bezitterig als Demi is, is echt niet gezond.
pi_219119877
Ik vind ze beide fout, Geert narcistisch, arrogant en egoïstisch and act like a loverboy, en Demi laat zich een beetje teveel meeslepen al dan niet aangezet door TV en een stukje montage waardoor het misschien nog meer cringe lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219119937
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind ze beide fout, Geert narcistisch, arrogant en egoïstisch and act like a loverboy, en Demi laat zich een beetje teveel meeslepen al dan niet aangezet door TV en een stukje montage waardoor het misschien nog meer cringe lijkt.
Geert is dus de schuld van alles??

hopelijk ontmoet jij in je leven geen Demi
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219120751
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Geert is dus de schuld van alles??

hopelijk ontmoet jij in je leven geen Demi
Geert is overal de schuld van, die haalt het slechtste in Demi naar boven.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219122414
Demi draagt trouwens super dure merkkleding, ik dacht dat ze het uit zo'n berg kleding van een marktstal had gevist. Ook de schoenen die ze draagt kosten ongeveer 1000 euro. Ze werkt bij een schoonmaakbedrijf, en dat is van haar ouders dus lekker makkelijk. Al met al een redelijk verwende troela denk ik.
Dat verklaard wel haar gedrag dat alles om haar draait.
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:05:04 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219122850
Wintertijd
pi_219122885
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef spapaars het volgende:
Wintertijd
[ afbeelding ]
In de loods nog niet, dat zien we volgende week })
pi_219122898
Het probleem met Geert zie ik niet zo? Hij gedraagt zich toch gewoon als een man doet? Niks vreemds aan. Het gedrag van Demi vind ik meer bijzonder. Al komt het ook doordat een relatie beëindigen in een gesloten situatie onmogelijk is.
Denk dat vooral de situatie en omgeving het probleem is...
pi_219123016
:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')