Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis gingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
En Whuzz, je bent té lang op zakenreis geweest in het buitenland, met je ann
ऐन-ऑफ-ऑन-ऑफ लेकिन अब असली के लिए!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik maakte al typo's ver voor ik op zakenreis ging![]()
Wees blij dat ik de TT niet in het hindi heb gedaan
Als je gvd niet meer met een andere dame mag praten of kaarten is het wel erg triest. Maar ja hij zat ook met zijn benen wijd. Nou dan weet je het welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geloof niet dat er voor Geert bij Mercedes meer achter zit dan een beetje ouwehoeren. Misschien Benz ik wel blind
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusieIk had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest.
Facebook is ook wel een enorme tokkie modderpoel hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie dat het op fb (wat ik niet heb) ook wel los gaat over Demi en Geert. Narcist en borderliner is daar de conclusieIk had gehoopt dat Daisy daar na binnenkomst wel vrij direct over zou zijn geweest naar hun toe maar helaas.Als ik daar zou zitten was ik er na een paar dagen wel klaar mee geweest.
Misschien dat Daisy er niks meer over zegt omdat de kans heel groot is dat ze dan dáár weer ruzie over gaan maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:52 schreef schetterklep het volgende:
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gooien met diagnoses vind ik altijd wel een dingetje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Maandag saaie borstelgate![]()
Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
Van mij mogen ze ook allebei weg, máár ... als Demi Roma mee naar huis neemt ipv Geert, dan gedoog ik 'm nog wel een maandje en wil ik zelfs een dankuwel-bloemke aan Demi sturenquote:
Ik ben ongezien al team Daisy. Valentiene heeft al genoeg mensen gemarteld met haar kapperskunsten. Ik denk ook dat ze verbannen is in dat vak, ze kan niet knippen en staat jankend naast je stoel omdat haar favoriete kam weg is en die mist ze zooooooooooooo erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Maandag saaie borstelgate![]()
Ik vraag mij af of Geert eind deze maand wel vertrekt. Dat was na veel gedram van Demi de bedoeling, maar zelf wil hij eigenlijk graag een maand extra blijven. Met de huidige status van hun knipperlicht relatie zou hij daar nu voor kunnen kiezen.
Ja vind ik ook, ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. ook die muziek eronder, zo vals hoe ze het uitmelken. Demi moet zo ver mogelijk uit Geert zn buurt blijven en therapie gaan volgen. ze is ook gewoon diep ongelukkig, sneu om te zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Klopt. Ik had ook het laatste stukje nog niet gezien maar die scène bij die achterdeur is wel heel erg tenenkrommend zeg. Wat zet Demi zichzelf te kijk zeg. Echt heel radeloos en dwingend tegelijk. Vind het nu ook wel erg slecht dat febo niet ingrijpt want het slaat wel door.
Omdat hij dan de brief uit hun handen kan grissen. Zo is Floris wel.quote:
Ligt eraan waar die borstel lag. Op het aanrecht? Dan is dat inderdaad goor. Op de badkamer? Dan is het ophef om niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. het is blijkbaar tijd voor een OuweDeesieRel , om een haarborstel deze keer en Valentijntje mag het ontgelden.. Geen weekendhanger waardig![]()
[ afbeelding ]
Demi wil dat Geert alleen maar de hele dag binnen haar gezichtsveld is, en liefst naast haar op de bank. Als hij naar de gym gaat om te sporten en er is toevallig ook een andere vrouw aan 't sporten, dan is dat al om naar die vrouw te loeren. Demi zoekt geen partner, maar een schoothondje. Als Geert verstandig is, zet hij er gewoon keihard, definitief een punt achter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
De zenuwetikken van Geertje nemen intussen zorgwekken vormen aan, of ze samen die laatste 2 weken gaan halen is te betwijfelen, maar als ik dat uitgestreken smoelwerk van Deemie zie elke keer als haar Geertje niet mee wil spelen zie ie ook een amateur toneelspeelster die nog slecht acteeert ook nog
Geert is dus de schuld van alles??quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind ze beide fout, Geert narcistisch, arrogant en egoïstisch and act like a loverboy, en Demi laat zich een beetje teveel meeslepen al dan niet aangezet door TV en een stukje montage waardoor het misschien nog meer cringe lijkt.
Geert is overal de schuld van, die haalt het slechtste in Demi naar boven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert is dus de schuld van alles??
hopelijk ontmoet jij in je leven geen Demi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |