Allebei?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatver lagen ze nou te vrijen of was het huilen?
het eerste volgens mijquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatver lagen ze nou te vrijen of was het huilen?
En uit Geert nog iets anders.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi is echt een zwart gat geworden die elk greintje positiviteit uit iedereen daar zuigt.
het ging maar doorquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Roma heeft gedroomd dat ze seks had met diverse mensen uit de loods. Was heftig geloof ik.
Dat ze zelf met een kutkop rondloopt en hem vaak boos roept vergeet ze even.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu ligt het weer aan Geert dat de loods over ze lult, dat mens is echt gek
Roeptquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze zelf met een kutkop rondloopt en hem vaak boos roept vergeet ze even.
Was ze molenaars-dochter... soort van gangbangquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Roma heeft gedroomd dat ze seks had met diverse mensen uit de loods. Was heftig geloof ik.
Vooral aan Roma, waarom moet ze dat nou weer zeggen? Stookhout.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu ligt het weer aan Geert dat de loods over ze lult, dat mens is echt gek
Waarschijnlijk wel. Ze was er iig vrolijk van geworden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was ze molenaars-dochter... soort van gangbang
Heren opgepast,....Roma is krolsquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ze was er iig vrolijk van geworden.
Hij vond zijn eigen grapje wel leuk, dat het DRAAIT om koprollen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht trouwens dat die dooie naar RTL 5 ging?
Is Fatima niet wat jonger dan jij bent ??quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had meer van Fatima verwacht eerlijk gezegd...
(Zeg ik gemakkelijk van achter mijn knutselwerkje. Zelf kan ik het niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |