Auwtschquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Fatima niet wat jonger dan jij bent ??
Wordt dit jaar nog opgelostquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn berichten komen niet door, Fok is momenteel zwaar kut. Ik stop maar even met tikken. Geen doen zo.
Geert kan daar wat aan doen, het uit maken en geen aandacht meer aan besteden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi is echt een zwart gat geworden die elk greintje positiviteit uit iedereen daar zuigt.
Was niet lullig bedoelt hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auwtsch
Maar ja
En als kind kon ik dat al niet. De eerste keer gevallen, vol op mijn hoofd en daarna nooit meer gedaan of gedurfd.
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
JAAAAHHHH !!! De FEBO heeft ze stiekem laten oefenen
LOLquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!
Faat mag ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze Daisy weg sturen en niet Thomas. Die komt -voor nu- sympathieker over.
Ja dat vermoed ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
En verliefd is op Mercdesquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
Neequote:
Ja zou zo maar kunnen. Zeker als ze er vroeg bij was, is het bijna niet te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze is een transvrouw, 100%. Mega lang, zit geen vrouwelijke vorm aan. Nep borsten, mannelijke neus en oren plus de stem en het gedrag.
Het (als het zo is) is ook gewoon niet te zien vaak, wel als iemand van die overdreven vrouwen maniertjes heeft. En dat heeft Valentijne niet (behalve overdreven emotioneel dat zal de hormonen wel zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... ik zal wel weer naïef zijn... maar ik heb geen transgender-fibes bij haar?
Maar ik zal het vast weer fout hebben als ik het hier zo lees
Ligt ook een beetje af of het proces voor of na de pubertijd ingezet isquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het (als het zo is) is ook gewoon niet te zien vaak, wel als iemand van die overdreven vrouwen maniertjes heeft. En dat heeft Valentijne niet (behalve overdreven emotioneel dat zal de hormonen wel zijn)
Yup, kennelijk wel origineelquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
Valentijn(e) is ook best een aparte naam.
Ohhhh, in het kader van knettergekke stelletjes uit de loods, Donna en Wesley!!! En die allereersten, met die slipper voor de deur, Beau en Melanie!!!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zou FEBO Demi net als bij El Che hebben aangeraden naar huis te gaan na deze cyclus? Mag hopen van wel, ze melken het hoe dan ook nog even uit allemaal.
Net als bij Diederik en Britt destijds, en Bo en Chelsea. En Senna en Floris die 'wel een normale relatie' heeft.
Jeetje wat een goede gok van jou, ik zag het totaal niet aankomen, er vallen nu wel dingen op zijn plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 00:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Valentijne transgender is na het zien van de cliffhanger. Om nou te zeggen dat ze 'totaal geen vrouwelijke vorm' heeft vind ik ook wel een beetje overdreven. Er bestaan ook genoeg lange, slungelige biologische vrouwen (met flaporen). De enige andere reden die ik kan bedenken is dat ze Mercedes zo serieus apart neemt omdat ze misschien heeft besloten om te vertrekken, maar dat mag niemand dat dan nog mag weten. Toch neig ik ook meer naar de eerste mogelijkheid.
Oh, dat verklaart inderdaad een heleboel. Ook de naam. Valentijn + e. Ik vond haar een a-typische vrouw, maar heb nooit gedacht dat ze transgender zou zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeetje wat een goede gok van jou, ik zag het totaal niet aankomen, er vallen nu wel dingen op zijn plaats
Technisch gezien waren de allereersten denk ik Mexx en Martin. Die waren ook compleet leip samen. Maar toch nu een kind en de tweede op komst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ohhhh, in het kader van knettergekke stelletjes uit de loods, Donna en Wesley!!! En die allereersten, met die slipper voor de deur, Beau en Melanie!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het geheim al wil weten... het voorstukje op insta onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kun je het in godesnaam gaan spoilen deze cliffhanger. Dat is het hetzelfde als dat GTST hun cliffhanger zou spoilen.
mensen zetten het netjes onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij vertikt het gewoonEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het geheim al wil weten... het voorstukje op insta onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel het eerste wat wij dachten toen ze op die stoel zat bij binnenkomst. Daarna dachten we dat het wel een vrouw was, maar als ze echt helemaal is omgebouwd, is dat best goed gelukt, vind ik. Want feitelijk is het niet echt te zien dat ze vroeger een jongetje zou zijn geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... ik zal wel weer naïef zijn... maar ik heb geen transgender-fibes bij haar?
Maar ik zal het vast weer fout hebben als ik het hier zo lees
Naja als je er vroeg bij bent...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Was wel het eerste wat wij dachten toen ze op die stoel zat bij binnenkomst. Daarna dachten we dat het wel een vrouw was, maar als ze echt helemaal is omgebouwd, is dat best goed gelukt, vind ik. Want feitelijk is het niet echt te zien dat ze vroeger een jongetje zou zijn geweest.
Dat denk ik niet. Ik denk eerder voor Jesse, want Fatima en Erik laten elkaar niet vallen en Daisy heult met die twee mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, lekker dom die verdubbelaar inzetten voor de Gieren. Erik is helemaal wappie op Fatima en moet hier nu de tol voor betalen. Als dit zo door gaat en ze blijven laatste en ook in de knock-outs is het einde oefening voor Erik en dat zou jammer zijn want hij maakt wel TV.
Je bedoelt, denk ik, Jorrit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar toch hoe erg en gek we het vinden, hier wordt wel graag naar gekeken. Dus hoe toxicer hoe beter, waar ik nu aan denk is de alleereerste die toen een rode kaart kreeg en het huis moest verlaten, die zou ik graag te zien. Was ook een aparte maar dat maakte het juist leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |