Auwtschquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Fatima niet wat jonger dan jij bent ??
Wordt dit jaar nog opgelostquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn berichten komen niet door, Fok is momenteel zwaar kut. Ik stop maar even met tikken. Geen doen zo.
Geert kan daar wat aan doen, het uit maken en geen aandacht meer aan besteden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Demi is echt een zwart gat geworden die elk greintje positiviteit uit iedereen daar zuigt.
Was niet lullig bedoelt hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auwtsch
Maar ja
En als kind kon ik dat al niet. De eerste keer gevallen, vol op mijn hoofd en daarna nooit meer gedaan of gedurfd.
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
JAAAAHHHH !!! De FEBO heeft ze stiekem laten oefenen
LOLquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de speciale freaky ruimte bij de regie!!1!
Faat mag ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze Daisy weg sturen en niet Thomas. Die komt -voor nu- sympathieker over.
Ja dat vermoed ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
En verliefd is op Mercdesquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Valentijne gaat vertellen dat ze eigenlijk een Valentijn is
Neequote:
Ja zou zo maar kunnen. Zeker als ze er vroeg bij was, is het bijna niet te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze is een transvrouw, 100%. Mega lang, zit geen vrouwelijke vorm aan. Nep borsten, mannelijke neus en oren plus de stem en het gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |