ik had het vermoedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaaa mijn man had het goed, ze is geboren in het verkeerde lichaam
ik heb het deze keer echt niet gezien
Ik wist al niet meer wie zij was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hey! 1 van de op een halve hand te tellen teksten van Elvira haalt een flashback!
Al komt dat vast weer omdat Roma er naast zit, maar dat terzijde...
volgens mij zijn de luiken ook verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam moment, moet ze vaker doen, meteen een veel zachtere uitstraling
Luiken zijn verscheept naar Jamaicaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zijn de luiken ook verwijderd
al dan niet tijdelijk
Straks liggen ze weer te batsen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Elke halve zin die Geert zegt zoekt Demi iets negatiefs achter![]()
Ik had haar uit mijn omgeving gewist, vermoeiend mens
Gesloten afdeling Parnassia een goed adresquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken. En aan jezelf werken.
Schop onder haar reet moet ze hebben dat verwende nest, laat die therapeuten hun werk maar doen met mensen die het echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |