Ik vertrouw die Daisy niet zo, zeker in combinatie met Thomas niet, die gooien Erik zo voor de bus. En Jesse zit in een ander bondje dus lijkt me wat vreemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk eerder voor Jesse, want Fatima en Erik laten elkaar niet vallen en Daisy heult met die twee mee.
[..]
Je bedoelt, denk ik, Jorrit.
Ach joh... op die manier blijf je bouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:14 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap niet dat ze niks aan d'r oren heeft gedaan. Als je toch al van alles doet, neem dat ook meteen mee.
en FOK! 503 dramaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Een nieuwe dag, en weer nieuw (oud) Demi en Geert drama.
hahaha nou ja zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Deisy slijmt zich een slag in de rondte
die is echt Fucked-up zwaaaaaar fucked-upquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het toch een egoïstisch loeder die Demi
ik had het vermoedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
jaaaaa mijn man had het goed, ze is geboren in het verkeerde lichaam
ik heb het deze keer echt niet gezien
Ik wist al niet meer wie zij was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hey! 1 van de op een halve hand te tellen teksten van Elvira haalt een flashback!
Al komt dat vast weer omdat Roma er naast zit, maar dat terzijde...
volgens mij zijn de luiken ook verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam moment, moet ze vaker doen, meteen een veel zachtere uitstraling
Luiken zijn verscheept naar Jamaicaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zijn de luiken ook verwijderd
al dan niet tijdelijk
Straks liggen ze weer te batsen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Elke halve zin die Geert zegt zoekt Demi iets negatiefs achter![]()
Ik had haar uit mijn omgeving gewist, vermoeiend mens
Gesloten afdeling Parnassia een goed adresquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken. En aan jezelf werken.
Schop onder haar reet moet ze hebben dat verwende nest, laat die therapeuten hun werk maar doen met mensen die het echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mooi van Valentijne dat ze het verteld heeft, en Mercedes is een meid die wel te vertrouwen is.
Die Demi moet echt eruit, laat Geert maar wat langer in de loods, hij is opgebrand, maak die keuze Geert.
Demi moet eruit en dan aan haar zelf werken, een goeie therapeut zoeken.
zou zo uit een horror film kunnen komenquote:
he psst dat deed hij altijd alquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
Floris is wel van de opmerkingen laatste tijd.
Wat heeft Daisy met Geert te maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:02 schreef chufi het volgende:
Maar hoeveel vriendinnetjes heeft Geert al gehad hiervoor ? En hoeveel Daisy?
kssssssssstttttttquote:
Is leuk die drama, de topics vliegen er doorheen hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
schiet niet op ....
Laat het de laatste aflevering zijn met dit gedoe .... @:FEBO tis genoeg geweest .. ga weer gewoon TV maken
Neequote:
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
de slangen gaan lekker
ow wacht
Floris heeft natuurlijk zijn oortje weer in gehad
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluisquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.Dat een lieveheersbeestje een roofdier is wel een openbaring voor me
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluis
Haha! Die zit er alweer een tijdje! Moraima nog wel gezien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef Sestra666 het volgende:
omg ik kijk sinds lange tijd en zie Erikin shockkkkkkkk
Die wist ik dan weer welquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij weet veel en heeft ook heel veel tijd besteed daar aan feitjes leren. De meesten daar doen geen flikker. Het werpt vruchten af.Dat een lieveheersbeestje een roofdier is wel een openbaring voor me
De hele combinatie Demi & Geert is niet gezond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie nog hebben kunnen posten, ik kwam er gisterenavond helemaal niet op
Maar wat een zielige vrouw die Demi zeg. Dit is toch niet gezond.
Bedoel natuurlijk Thomas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Daisy niet zo, zeker in combinatie met Thomas niet, die gooien Erik zo voor de bus. En Jesse zit in een ander bondje dus lijkt me wat vreemd.
Maar dat is wel zo. En als hij dit al bij zijn vorige vriendin deed, kun je dat zelf ook verwachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
wooowwww
nu gooit Demi Geert voor de voeten dat hij met haar is vreemd gegaan![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer larven gekocht, omdat ik veel last had van bladluis. Werkte uitstekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In biologische tomatenkassen gebruiken ze lieveheersbeestjes om te "jagen" op bladluis
Geloof niet dat de relatie buiten de loods ook maar een week stand houdt, want Geert mag waarschijnlijk nog niet eens met zijn vrienden een biertje gaan drinken. (Als hij die nog heeft) En waar moeten ze wonen? Geloof niet dat Demi een eigen woning heeft. En hoe blij zullen die ouders zijn met de hele dag dit gezeik?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:54 schreef MacDeMarco het volgende:
De hele combinatie Demi & Geert is niet gezond.
Als die twee buiten de relatie voortzetten, dan zal dit gedrag achter de voordeur zich blijven voltrekken.
Wat een leven.
Was het niet Geert die nu dakloos is omdat hij zijn ex heeft laten vallen voor Demi? Demi zei tijdens de jachtseizoen aflevering nog tegen Roma toen ze in de auto door Nederland reden iets in de trant van: ''kijk, daar woon ik!''.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:45 schreef Gia het volgende:
En waar moeten ze wonen? Geloof niet dat Demi een eigen woning heeft. En hoe blij zullen die ouders zijn met de hele dag dit gezeik?
Volgens mij woont Demi nog thuis. Kun je nog steeds zeggen: Daar woon ik. Geert is, denk ik, inderdaad dakloos, want die woonde bij zijn vriendin en haar ouders in. Denk niet dat hij daar nog welkom is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Was het niet Geert die nu dakloos is omdat hij zijn ex heeft laten vallen voor Demi? Demi zei tijdens de jachtseizoen aflevering nog tegen Roma toen ze in de auto door Nederland reden iets in de trant van: ''kijk, daar woon ik!''.
Ok, ik kan het niet lezen (geen facebook account) maar ik geloof het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Geert heeft een eigen huis, zijn ouderlijk huis.
https://www.facebook.com/share/p/1GGgEiyxqP/
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ok, ik kan het niet lezen (geen facebook account) maar ik geloof het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zette ik vroeger altijd in als natuurlijke bladluisbestrijding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
van Kimquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het lijkt erop dat ook die oude loodsjas weer teruggevonden is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schud je de handquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ook niet door dat Valentijne trans is, daarom misschien die stemmingswisselingen omdat ze aan de hormonen is? Hoe dan ook, Fok doet het weer iets beter, dus ik ben er weer klaar voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |