Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson, Humphrey en Yarborough waren al bezig met civil rights toen JFK het niets interesseerde.
De bronnen dat iets níet gebeurd is?quote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, noem de bronnen eens.
Paginanummers, boektitels, auteurs.
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?quote:Op maandag 3 november 2025 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bronnen dat iets níet gebeurd is?als je zo’n stampvoetend, rood aangelopen kleutertje bent die op z’n fout is gewezen vind ik de leukste versie van je
Quod Erat Demonstrandum.quote:Op maandag 3 november 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
Welke boeken over Ralph Yarborough, Hubert Humphrey en Lyndon Johnson heb je gelezen?
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?quote:
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.quote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?
quote:Op maandag 3 november 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?
Welke fout?
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Gewoon bij deze: Lyndon Johnson is de belangrijkste politicus van de 20e eeuwse Amerikaanse geschiedenis geweest, die het meest heeft betekend voor de rechten van minderheden, armen, ouderen en gehandicapten; een politicus die als Texaanse zuiderling meer heeft gedaan voor rassengelijkheid en zorg voor de meest kwetsbaren dan alle Amerikaanse politici voor en na hem.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Waar lul ik mezelf klem?quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Was gewoon een oprechte vraagquote:
Nou ja, je hij beweert dat ik een paar dingen heb geschreven die ik nooit heb geschreven. Bijvoorbeeld dat LBJ "alleen maar" zijn krabbel onder de CRA zou hebben gezet. Daar mag ik je hem best op wijzen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Als je hij me dan nog steeds denkt te moeten aanvallen omdat je hij denkt dat ik JFK alleen en alleen JFK verantwoordelijk hou voor de CRA dan leest je hij gewoon verdomde slecht. Of je hij doet het erom, dat kan ook.quote:Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar
Ja, zij het dat hij tot zijn presidentschap en de confrontatie met racisme in Mississippi en Alabama een idealistisch en buitengewoon naiëf beeld had over de VS.quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Spaghetti, jij?quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Was vega of nietquote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.
quote:
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow heb je een moestuin wat leukquote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
Als intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel had ik geen keuze.quote:
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hilarischquote:Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:[/b]
[..]
Etto jonge read the roomquote:
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
te kapitalistisch?quote:Op maandag 3 november 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een pittige mening over airfryers.
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
smaakt vaak een beetje naar nws feedbackquote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.
Zo een prakje waar iedereen zijn plasje overheen gedaan heeft?quote:Op maandag 3 november 2025 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
smaakt vaak een beetje naar nws feedback
ik had jumbo´s peppersteak met aardappeltjepartjes en champignons in peperroomsausquote:Op maandag 3 november 2025 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was gewoon een oprechte vraag
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #17quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dat met die reclames geheel over halve posts heen waardoor je bijvoorbeeld niet kunt quoten? Schijtirritant
KLB / Te laat foto gemaakt van lekkerste gerecht aller tijdenquote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef matspontius het volgende:
Is die terminale tuinkabouter al op weg naar Palestina?
Metaforisch dood wss.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Is NWS / Dick Cheney overleden Wel echt dood?
Gaat alle perken te buiten. Meerdere policy overtredingen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:43 schreef SemperLibertas het volgende:
De Raad van State is een orgaan dat keihard meedoet met de omvolking. De arme moslim krijgt sowieso wat hij wil. Over niet minder dan 25 jaar is Europa onherkenbaar veranderd en bestaat het straatbeeld nog meer dan nu uit vieze, smerige Somaliërs, Syriërs en ander minderwaardig vuilnis die uit zijn op geweld en ondertussen de staatsruif leegvreten.
Alleen als ik zulke mensen zie, met name die ranzige Eritreeërs, dan ga ik bijna over mijn nek. Wat een onmensen zijn dat zeg![]()
Ik hoop zo vurig op een grote zuivering van Europa. Helaas gaat dit niet gebeuren, maar zullen de komende decennia hordes autochtone West-Europeanen vluchten naar Oost-Europa, waar men het vuilnis nog wel buiten de deur weet te houden.
RIP West-Europa, opgevreten door parasieten die niet worden verdelgd, maar juist alle ruimte krijgen van politiek en media.
Niet meer doen hequote:
Ik geef mezelf billenkoekquote:
Ach gossie 😩quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
Zo had ik hier gister een TR van ingediend:
[..]
Mijne van Henk Krol was wel beetje grappig tochquote:
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je wat aan doen chef.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Straat ook niet, wel een 3D printerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Heb je wel bijdehanden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, alleen een linkse.quote:
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je wat aan doen chef.
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?
Stamppot is juist communistisch. Iedereen in de puree. Ik wist wel dat je stiekem een ouwe communist was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.
Yepquote:Op woensdag 5 november 2025 19:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is de verkeerde gesloten.
Die eerste was vanmiddag al open.
Die foeveltjes zijn in principe onzichtbaar, maar mijn kat kan ze zien. Ik kan ook wel een soort schim zien als ik op een bepaalde manier kijk, maar ik heb dit nog niet goed onder controle.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is een filmpje van de ene influenceer of vlogger wel toegestaan en de ander niet?
<Knip>quote:
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
Maar mag die specifieke influencer niet genoemd worden of wat is het
Nee laat maar, nu is het momentum al wegquote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.
sorry pikkebaasquote:
Bedtijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oeps, ik haal wat dingen door elkaar
Graag hier verder met je kritiek op moderatie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ontopic graag.
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach Jippie, iedereen weet hoe je Starhopper anders behandeld en dat het je beste mattie is.
Het feit dat je de reactie toch hebt weggehaald zegt genoeg dat ik niet fout zat met mijn conclusie dat je bewust zijn reactie hebt laten staan, ook al was het net zo hi ha ho als de rest dat je hebt weggehaald.
En wat heeft het voor zin om hier te gaan klagen over de moderatie? Geen enkele!
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.
Crewbash is wat anders dan feedback en wordt genote.
Projecteer je eigen vooroordelen niet op mij en kom met zinnige Feedback ipv dit gesneer.
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.quote:Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.
Laat mij gelijk even uitleggen dat iedere user op FOK! zo lang hij/zij hier toegang heeft, kan reageren mits dan binnen de policy is.
Of iemand links, rechts, wit, zwart, groen of rose met blauwe stippen is maakt mij niet uit
Dus met wie wel of niet met elkaar door één deur kunnen is voor mij niet van belang. Persoonlijk gesneer en ander off-policy gedoe gaat weg.
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?quote:Op zondag 9 november 2025 12:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?
Wie kaatst kan de bal verwachten, jij gooide dequote:Op zondag 9 november 2025 12:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?
Wat denk je zelf? komt ook al niet al te vriendelijk over.
Dat had jij net zo goed anders kunnen vragen.
Dat mag je op forum@fok.nl aanvragen. Mag niet zo maar topics verwijderen omdat TS dat wil.quote:Op zondag 9 november 2025 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
ps Het betreffende topic mag weg, heb er geen zin meer in, met dat eeuwige gezeik altijd.
Net geplaatstquote:Op zondag 9 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Mag de OP er weer in?
NWS / Vermissing Rodney Doevendans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |