SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
213 maar meeste liken niks van mijquote:
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog andere Nederlanders daar? Toen ik in het buitenland werkte kwam ik wel eens met groepje expats samen. Of zijn dat allemaal zwevers?
Zal toch wel iets van een expat community zijn, zelfs op dat soort kleine eilanden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
213 maar meeste liken niks van mij
[..]
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.
Ik ben ook gewoon niet zo open denk ik
niet zo open, je zet bijna je hele leven onlinequote:Op zondag 19 oktober 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
213 maar meeste liken niks van mij
[..]
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.
Ik ben ook gewoon niet zo open denk ik
ja voor digital nomads. Die organiseren ook wel bijeenkomsten maar dat ben ik nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel iets van een expat community zijn, zelfs op dat soort kleine eilanden.
nee bedoel meer dat ik misschien niet zo toegankelijk lijk ofzo in het echtquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zo open, je zet bijna je hele leven online
Denk dat ze toch gewoon meeten om wat leuks te doen; en niet om het over digital nomad dingen te hebben. Denk dat je daar best eens bij aan kunt sluiten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor digital nomads. Die organiseren ook wel bijeenkomsten maar dat ben ik niet
burka aanquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
punt is dat je je benen dus bijna 3 weken niet kan scheren voor een goede wax. Das geen gezicht
Sow.quote:
Heb je een resting snack face?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel meer dat ik misschien niet zo toegankelijk lijk ofzo in het echt
Wat vind jij?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een resting snack face?
ja ben ik wel met je eens. Maar ben ook wantrouwend dus zal ik ook wel uitstralenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, je lacht wel innemend maar misschien kijk je verder wel wat streng
Misschien bordje omhoog houden: “Friendly snack” met een pijl naar beneden?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wel met je eens. Maar ben ook wantrouwend dus zal ik ook wel uitstralen
ja maar zo kijk ik welquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik ook weglopen hoor, als je zo boos kijkt...
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
privilege noem je datquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.
volgens mij wel eens gedaan hoorquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?
ja iddquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meestal verberg je je gezicht achter een smiley @:Bitterbal
Nee want ben het er niet mee eensquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgende keer gewoon het gezicht van Sophie Hermans gebruiken![]()
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ben het er niet mee eens
Zonder beerquote:
LEZEN JULLIE DIT JONGENSquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallen
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen hebquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen heb
SCHREEUW NIET ZO.quote:
@Donnaquote:
ze zijn hier aan het schreeuwen met hoofdlettersquote:
Hulp vannacht bij F1quote:
Ohja. Dat was mijn SHO collega.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn hier aan het schreeuwen met hoofdletters
Wil je een Red Bull?quote:
Lekker Brabantsquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Want Ballie begon met kwèken (zo noem ik schreeuwen)
Maar daar gaat Nizno's reactie niet over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Want Ballie begon met kwèken (zo noem ik schreeuwen)
Wat dan wel?quote:
Ohwquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou niks van dat. Soms best wel irritant hoor.
Dat is een oudje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo sta je weken droog, en zo vind je er twee op één dag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ADHD?quote:
Geen idee, nooit gecheckt. Kan wel een hoop aanvinken van 'ADHD bij vrouwen' dat wel.quote:
Bij de meeste met ADHD heeft caffeine geen effect of een tegenovergesteld effect.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gecheckt. Kan wel een hoop aanvinken van 'ADHD bij vrouwen' dat wel.
Is dat een ding met energie drankjes?
Ahhhh. Ja nee cafeïne heeft inderdaad geen effect bij mij. Kan me ook niet voorstellen hoe het hoort te voelen zeg naar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de meeste met ADHD heeft caffeine geen effect of een tegenovergesteld effect.
fles heeft het kwartje van kok terug gevonden de belofte is in ingelostquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is de kans wel aanwezig dat je ADHD hebtquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhhh. Ja nee cafeïne heeft inderdaad geen effect bij mij. Kan me ook niet voorstellen hoe het hoort te voelen zeg naar.
Ik voeg het toe aan mijn lijst van vinkjes.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is de kans wel aanwezig dat je ADHD hebt
Waar heb je nog meer vinkjes voor gezetquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik voeg het toe aan mijn lijst van vinkjes.
Ik ben nog niet buiten geweest vandaagquote:
Wat ze in dit artikel noemen bijv. eigenlijk alles.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer vinkjes voor gezet
toch bijzonder hoe je elke keer weer wat vindt flesquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de kans dat ik de rest van de dag NOG meer geld vind is statistisch gezien wel astronomisch klein nubut never zero
Dus ik ga heerlie van het zonnetje genieten met lekkere eetjes en drinkjes. Niet te veel
![]()
En het voetenbadje vanavond
Veel lopen, goed kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch bijzonder hoe je elke keer weer wat vindt fles
Je hebt gewoon een ingebouwde metaaldetector lijkt het welquote:
Weer eens wat anders dan de 7 vinkjes testquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat ze in dit artikel noemen bijv. eigenlijk alles.
https://www.womenshealthm(...)-symptomen-voordelen
Ik vind ook heel veel dingen die het net niet zijn inderdaad. Daarover later meerquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een ingebouwde metaaldetector lijkt het wel
Pak er wel eentje met wat vermogen. 2 keer 800 Watt is net niksquote:
Ja wordt een goede want komt aan de muur en moet een een 8 persoonstafel kunnen verwarmen zeg maar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak er wel eentje met wat vermogen. 2 keer 800 Watt is net niks
Genoteerd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb slecht nieuws. Ik kijk F1 straks in de trein wegens onvoorziene vertraging. Dus ik ben niet aanwezig.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
2000 Watt minimaal dus. Zet maar op een aparte groepquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wordt een goede want komt aan de muur en moet een een 8 persoonstafel kunnen verwarmen zeg maar.
Was er nog meer met 70% korting?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalenquote:
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Is gewoon onderdeel van assortimentswijzigingen, die promoten ze tegenwoordig wat 'actiever'. Het is alleen helaas niet meer zo goed scoren als een paar maanden geleden toen er een hoop met 90% korting weg gingquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalen
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijdquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.
Even kiekenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijd
Klinkt niet heel aanlokkelijkquote:
Ik heb niet bepaalde neiging omdat morgen te kopen.. tenzij @CherryLips zich opoffert en het blijkt toch lekker te zijn.quote:
quote:
quote:
quote:
Ballentent.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan m'n telefoon niet opladen in de trein, dat wordt nog spannend om F1 te kunnen kijken
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor. Alleen usb A aanbieden anno 2025
Hoe was LEGO worldquote:
Waarom heb je geen powerbank bij je? Slechte voorbereiding ditquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan m'n telefoon niet opladen in de trein, dat wordt nog spannend om F1 te kunnen kijken
Dafuq.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor. Alleen usb A aanbieden anno 2025
O ik wil het wel proevenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaalde neiging omdat morgen te kopen.. tenzij @:cherrylips zich opoffert en het blijkt toch lekker te zijn.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik even kijken of er een powerbank of een alles-naar-alles USB kabeltje in de Britneypack zit?
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Ik ga niet vandaag nog thuis komen zo.
15.600quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik was bij de Intratuin vanmiddag en daar hadden ze deze Hedwig. @:ama
[ afbeelding ]
En allemaal Harry Potter figuren voor in de kerstboom. Heb nog drie seconden overwogen om een dementor voor in de kerstboom te kopen.
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik even kijken of er een powerbank of een alles-naar-alles USB kabeltje in de Britneypack zit?
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.
Moment.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjjquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjj
Altijd handig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
quote:
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare unitsquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.quote:
Had je toch met de auto moeten gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Die is wel erg gaafquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Neeeequote:Op zondag 19 oktober 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.
[..]
Had je toch met de auto moeten gaan.
[..]
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uit
[..]
Die is wel erg gaaf
Dat blijkt. Veel plezier als je van de week gaatquote:
Je zit in Nederland, daar ben je altijd wel vlak bij bebouwing waar je drinken kunt krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Hmm, wel riskant hoor. Die gaan op natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare units
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit in Nederland, daar ben je altijd wel vlak bij bebouwing waar je drinken kunt krijgen
De meeste voorzieningen in de Britneypack zijn berekend op het overleven van maximaal 24 uur in fatsoenlijk comfort. Daarna hoop je normaal gesproken wel gered te zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, wel riskant hoor. Die gaan op natuurlijk.
Maar het is nou ook weer niet dat dat een verlaten gebied is waar je in geval van echte nood geen drinken kunt vindenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.
Ik heb ook een aluminium hittedeken aan boord voor zulke gevallen in koude omstandigheden, EN wat instant ice packs voor als de airco het begeeft in de zomer. Zo'n raar idee is het op zich niet.
Als de airco het begeeft ben ik de eerste die een raam opentikt zodat ik naar buiten toe kan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.
Ik heb ook een aluminium hittedeken aan boord voor zulke gevallen in koude omstandigheden, EN wat instant ice packs voor als de airco het begeeft in de zomer. Zo'n raar idee is het op zich niet.
Dat kan je nog weleens tegenvallen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nou ook weer niet dat dat een verlaten gebied is waar je in geval van echte nood geen drinken kunt vinden
Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je nog weleens tegenvallen.
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips deze zijn ook leuk:
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5005886
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5009864
binnen 5 km lopen? Oh vast wel. Zijn er paden? Nee. Weet je welke kant je op moet? Nee. Is het donker? Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebben
Trek ik zijn lul eraf om me daarmee op te warmen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Alstu,quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolDit jaar nieuwe poging.
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Oh die witte die ik ook heb?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:59 schreef Karzai het volgende:
ik liep even een rondje door de stad vanmiddag en en ik wist niet dat er zoveel mooie vrouwen leven in de wereld![]()
Van de huid van een joodse meneer?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgen
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu,
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vandaag al genoeg hysterische ballen gekocht, nog wat Vondels bestellen en dan vind ik het wel weer goed voor dit jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
Ik denk dat het ieder jaar een stukje hysterischer wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straatquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.
Mooie dames noem je zoiets.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Weer wat te fappen vanavond.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertjequote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
Je moeder.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertje
voor je avondeten? lekker hoorquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:15 schreef Karzai het volgende:
ben lekker aan het koken de ballen liggen in het vet
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
maja ik ben ook niet veel beter nu 22 dagen gestopt met roken
Gewoon zo gestopt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
eigenlijk wel was er klaar meequote:
Ligt eraan maar een complete maaltijd niet nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
Wie eet er nou een paar minuten voordat-ie gaat slapen.
Ja, met gehaktbal en al.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan maar een complete maaltijd niet nee.
gebeurd soms, liever niet..quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
Wie eet er nou een paar minuten voordat-ie gaat slapen.
ik kan kasteeltje bouwen binnenkortquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ging hij bijna dood van de honger.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
Er ligt hier een lief knorrend beestje op schoot.
ow, als dat het enige is.. het is vooral een rib uit mn lijfquote:
awwquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
Er ligt hier een lief knorrend beestje op schoot.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijn aan de zijkant van mijn borst nu ik lig.
Sterktequote:Op zondag 19 oktober 2025 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijn aan de zijkant van mijn borst nu ik lig.
Dankje.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ben weer thuis. Was echt tof, wat een strot heeft die vrouw
Voor de liefhebberquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit is roze inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kan je nu wel in de spoiler zien dat ik roze theedoeken en handdoeken heb gekocht? Als in zie je de kleur goed?
Morguh Wrapquote:
Dotjequote:
Heb er al drie op, voor nu even genoeg. Over uur kan wel weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Wrapzit even aan de koffie. Altijd een mooi moment van de dag
Ik blijf in de ochtend doorgaan met koffiequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb er al drie op, voor nu even genoeg. Over uur kan wel weer
Beterschap, de griep?quote:
Ik kan op de een of andere manier niet zoveel koffie meer drinken omdat ik dan last krijg van maagzuur... In het verleden nooit last van gehad maar is sinds een half jaar. Zal wel met leeftijd komen ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf in de ochtend doorgaan met koffie
quote:
Probeer eens decaf?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan op de een of andere manier niet zoveel koffie meer drinken omdat ik dan last krijg van maagzuur... In het verleden nooit last van gehad maar is sinds een half jaar. Zal wel met leeftijd komen ofzo.
Met Ambar onder de wol dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkoudheidje, maar nu wel met lichte koorts en duizeligheid.
Ik ging thuis achter de laptop zitten en toen was het: nee dat gaat niet goedkomen vandaag
Morguh Nattequote:
O dat is jammer dan. Ik moet er niet aan denken om geen koffie meer te kunnen drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al gedaan en helaas krijg ik er dan ook last van. Het is blijkbaar niet de cafeïne...
Zou je dat zelf niet kunnen doen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:13 schreef Ama het volgende:
Als het andere oortje ook nog zwart was dan leek het echt op Hedwig.
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Ambar onder de wol dan.
Ik verdeel het wat meer over de dag en dat werkt redelijk. Ik kan ook echt niet zonder mijn bakjes koffie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer dan. Ik moet er niet aan denken om geen koffie meer te kunnen drinken.
O dat is jammerquote:
Beter iets dan niets toch.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik verdeel het wat meer over de dag en dat werkt redelijk. Ik kan ook echt niet zonder mijn bakjes koffie.
Hey Koen, niet te hopen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:15 schreef Koen66 het volgende:
Moe
Genoeg geslapen echter
Zal ook wel richting een koutje gaan
Lego b ouwen kan best moeilijk zijn toch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen goed in iets als het simpel is zoals kleuren of LEGO bouwen.
Nee je bent goed.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik zit in het verkeerde topic te posten. Maandagen
Als je goed in het boekje kijkt kan het niet heel moeilijk zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lego b ouwen kan best moeilijk zijn toch?
Dat is ook weer waar, maar toch.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je goed in het boekje kijkt kan het niet heel moeilijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |