Mooie dames noem je zoiets.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Weer wat te fappen vanavond.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertjequote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
Je moeder.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertje
voor je avondeten? lekker hoorquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:15 schreef Karzai het volgende:
ben lekker aan het koken de ballen liggen in het vet
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
maja ik ben ook niet veel beter nu 22 dagen gestopt met roken
Gewoon zo gestopt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
eigenlijk wel was er klaar meequote:
Ligt eraan maar een complete maaltijd niet nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
Wie eet er nou een paar minuten voordat-ie gaat slapen.
Ja, met gehaktbal en al.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan maar een complete maaltijd niet nee.
gebeurd soms, liever niet..quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:06 schreef Recce het volgende:
Wie eet er nou een paar minuten voordat-ie gaat slapen.
ik kan kasteeltje bouwen binnenkortquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ging hij bijna dood van de honger.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
Er ligt hier een lief knorrend beestje op schoot.
ow, als dat het enige is.. het is vooral een rib uit mn lijfquote:
awwquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
Er ligt hier een lief knorrend beestje op schoot.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijn aan de zijkant van mijn borst nu ik lig.
Sterktequote:Op zondag 19 oktober 2025 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijn aan de zijkant van mijn borst nu ik lig.
Dankje.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ben weer thuis. Was echt tof, wat een strot heeft die vrouw
Voor de liefhebberquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit is roze inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kan je nu wel in de spoiler zien dat ik roze theedoeken en handdoeken heb gekocht? Als in zie je de kleur goed?
Morguh Wrapquote:
Dotjequote:
Heb er al drie op, voor nu even genoeg. Over uur kan wel weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Wrapzit even aan de koffie. Altijd een mooi moment van de dag
Ik blijf in de ochtend doorgaan met koffiequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb er al drie op, voor nu even genoeg. Over uur kan wel weer
Beterschap, de griep?quote:
Ik kan op de een of andere manier niet zoveel koffie meer drinken omdat ik dan last krijg van maagzuur... In het verleden nooit last van gehad maar is sinds een half jaar. Zal wel met leeftijd komen ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf in de ochtend doorgaan met koffie
quote:
Probeer eens decaf?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan op de een of andere manier niet zoveel koffie meer drinken omdat ik dan last krijg van maagzuur... In het verleden nooit last van gehad maar is sinds een half jaar. Zal wel met leeftijd komen ofzo.
Met Ambar onder de wol dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkoudheidje, maar nu wel met lichte koorts en duizeligheid.
Ik ging thuis achter de laptop zitten en toen was het: nee dat gaat niet goedkomen vandaag
Morguh Nattequote:
O dat is jammer dan. Ik moet er niet aan denken om geen koffie meer te kunnen drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al gedaan en helaas krijg ik er dan ook last van. Het is blijkbaar niet de cafeïne...
Zou je dat zelf niet kunnen doen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:13 schreef Ama het volgende:
Als het andere oortje ook nog zwart was dan leek het echt op Hedwig.
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Ambar onder de wol dan.
Ik verdeel het wat meer over de dag en dat werkt redelijk. Ik kan ook echt niet zonder mijn bakjes koffie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer dan. Ik moet er niet aan denken om geen koffie meer te kunnen drinken.
O dat is jammerquote:
Beter iets dan niets toch.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik verdeel het wat meer over de dag en dat werkt redelijk. Ik kan ook echt niet zonder mijn bakjes koffie.
Hey Koen, niet te hopen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:15 schreef Koen66 het volgende:
Moe
Genoeg geslapen echter
Zal ook wel richting een koutje gaan
Lego b ouwen kan best moeilijk zijn toch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen goed in iets als het simpel is zoals kleuren of LEGO bouwen.
Nee je bent goed.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik zit in het verkeerde topic te posten. Maandagen
Als je goed in het boekje kijkt kan het niet heel moeilijk zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lego b ouwen kan best moeilijk zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |