Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je nog weleens tegenvallen.
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.
Ik heb ook een aluminium hittedeken aan boord voor zulke gevallen in koude omstandigheden, EN wat instant ice packs voor als de airco het begeeft in de zomer. Zo'n raar idee is het op zich niet.
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips deze zijn ook leuk:
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5005886
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5009864
binnen 5 km lopen? Oh vast wel. Zijn er paden? Nee. Weet je welke kant je op moet? Nee. Is het donker? Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebben
Trek ik zijn lul eraf om me daarmee op te warmen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Alstu,quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolDit jaar nieuwe poging.
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Oh die witte die ik ook heb?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:59 schreef Karzai het volgende:
ik liep even een rondje door de stad vanmiddag en en ik wist niet dat er zoveel mooie vrouwen leven in de wereld![]()
Van de huid van een joodse meneer?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgen
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu,
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vandaag al genoeg hysterische ballen gekocht, nog wat Vondels bestellen en dan vind ik het wel weer goed voor dit jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
Ik denk dat het ieder jaar een stukje hysterischer wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straatquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.
Mooie dames noem je zoiets.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straat
Weer wat te fappen vanavond.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertjequote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een vieze ouwe Turk.
Je moeder.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ja jij bent ook maar een achterbaks vies mannetje met rouw nagels die wat zit te tiepen achter zijn computertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |