SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
213 maar meeste liken niks van mijquote:
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog andere Nederlanders daar? Toen ik in het buitenland werkte kwam ik wel eens met groepje expats samen. Of zijn dat allemaal zwevers?
Zal toch wel iets van een expat community zijn, zelfs op dat soort kleine eilanden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
213 maar meeste liken niks van mij
[..]
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.
Ik ben ook gewoon niet zo open denk ik
niet zo open, je zet bijna je hele leven onlinequote:Op zondag 19 oktober 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
213 maar meeste liken niks van mij
[..]
Ja maar heel weinig NL heb ik het idee . Zie ze bijna nooit.
Ik ben ook gewoon niet zo open denk ik
ja voor digital nomads. Die organiseren ook wel bijeenkomsten maar dat ben ik nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel iets van een expat community zijn, zelfs op dat soort kleine eilanden.
nee bedoel meer dat ik misschien niet zo toegankelijk lijk ofzo in het echtquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zo open, je zet bijna je hele leven online
Denk dat ze toch gewoon meeten om wat leuks te doen; en niet om het over digital nomad dingen te hebben. Denk dat je daar best eens bij aan kunt sluiten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor digital nomads. Die organiseren ook wel bijeenkomsten maar dat ben ik niet
burka aanquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
punt is dat je je benen dus bijna 3 weken niet kan scheren voor een goede wax. Das geen gezicht
Sow.quote:
Heb je een resting snack face?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel meer dat ik misschien niet zo toegankelijk lijk ofzo in het echt
Wat vind jij?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een resting snack face?
ja ben ik wel met je eens. Maar ben ook wantrouwend dus zal ik ook wel uitstralenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, je lacht wel innemend maar misschien kijk je verder wel wat streng
Misschien bordje omhoog houden: “Friendly snack” met een pijl naar beneden?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wel met je eens. Maar ben ook wantrouwend dus zal ik ook wel uitstralen
ja maar zo kijk ik welquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik ook weglopen hoor, als je zo boos kijkt...
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
privilege noem je datquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.
volgens mij wel eens gedaan hoorquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?
ja iddquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meestal verberg je je gezicht achter een smiley @:Bitterbal
Nee want ben het er niet mee eensquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgende keer gewoon het gezicht van Sophie Hermans gebruiken![]()
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ben het er niet mee eens
Zonder beerquote:
LEZEN JULLIE DIT JONGENSquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallen
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen hebquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen heb
SCHREEUW NIET ZO.quote:
@Donnaquote:
ze zijn hier aan het schreeuwen met hoofdlettersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |