ja maar zo kijk ik welquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik ook weglopen hoor, als je zo boos kijkt...
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik niet, die paar foto's die je hier post kijk je altijd zo:Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
privilege noem je datquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. AL keek ik natuurlijk niet steeds recht in je gezicht. Dat privilige hadden Buda en Gerrie bijvoorbeeld wel toen bij die meet.
volgens mij wel eens gedaan hoorquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plaats toch nooit echt fotos van mezelf hier?
ja iddquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meestal verberg je je gezicht achter een smiley @:Bitterbal
Nee want ben het er niet mee eensquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgende keer gewoon het gezicht van Sophie Hermans gebruiken![]()
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ben het er niet mee eens
Zonder beerquote:
LEZEN JULLIE DIT JONGENSquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking ergens wel, maar ik vond dat ook wel weer meevallen
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen hebquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedereen weet hier dat ik slechte ogen heb
SCHREEUW NIET ZO.quote:
@Donnaquote:
ze zijn hier aan het schreeuwen met hoofdlettersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |