niet updaten?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer mijn Sims te fixen, want er is weer een update geweest. En dan doet niets het natuurlijk
frikandel speciaal?quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer totaal inspiratieloos wat betreft wat ik moet eten nu
Eigen schuld, dikke bultquote:
Al gedaanquote:
Is da ook eenen hontquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
En Rocko doet zo ook nog stofzuigen en dweilen als ik weg ben. De wereld is geweldig
Tijd om een vriendjesmaakapp te installerenquote:
Wat voor apps zijn dat?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om een vriendjesmaakapp te installeren
Hmm. Misschien een teamsport gaan doen ofzo? Ik heb juist wat teveel vrienden gemaakt de laatste tijd, nu heb ik moeite om alles nog bij te houdenquote:
Ja. Denk dat ze wel zin hebben om naar Thailand te komen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een teamsport gaan doen ofzo? Ik heb juist wat teveel vrienden gemaakt de laatste tijd, nu heb ik moeite om alles nog bij te houdenAls we ze nou gewoon een beetje tussen ons heen- en weer konden schuiven
Er zijn verschillende apps om vrienden te maken, zoals Bumble BFF (voor vriendschap), Meetup (voor groepsactiviteiten) en Yubo (voor wereldwijde contacten). Andere opties zijn Hoop, Meet5 en UNBLND, die ook verschillende mogelijkheden bieden om mensen te ontmoeten op basis van gedeelde interesses of in een ontspannen, lokale setting.quote:
Je hebt ons tochquote:
Zal zo even kijken die hier ook werken. Bumblies werkt sowiesoquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn verschillende apps om vrienden te maken, zoals Bumble BFF (voor vriendschap), Meetup (voor groepsactiviteiten) en Yubo (voor wereldwijde contacten). Andere opties zijn Hoop, Meet5 en UNBLND, die ook verschillende mogelijkheden bieden om mensen te ontmoeten op basis van gedeelde interesses of in een ontspannen, lokale setting.
Is dat de maatstaaf tegenwoordigquote:
de meeste jongeren zijn wel ernstig verslaafd aan hun telefoon social media en leven in soort fake wereldquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat de maatstaaf tegenwoordig
Sociale media is echt een ziekte soms.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
de meeste jongeren zijn wel ernstig verslaafd aan hun telefoon social media en leven in soort fake wereld
dus ik vrees van wel ja
Zijn er nog andere Nederlanders daar? Toen ik in het buitenland werkte kwam ik wel eens met groepje expats samen. Of zijn dat allemaal zwevers?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat nog niet eens maar voel mij wat alleen
je kunt er ook veel nieuwe mensen mee leren kennen op een positieve manierquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale media is echt een ziekte soms.
Je kunt er ook veel influencers op tegenkomen die fake news verspreiden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt er ook veel nieuwe mensen mee leren kennen op een positieve manier
ja precies, en jonge mensen kunnen daar vaak niet zo goed mee omgaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kunt er ook veel influencers op tegenkomen die fake news verspreiden.
Mes snijdt aan twee kanten en in mijn ogen vaker de verkeerde kant.
En wat kunnen we daar aan doen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja precies, en jonge mensen kunnen daar vaak niet zo goed mee omgaan
betere voorlichting en streng toezicht van ouders van wat hun kinderen op de socials uitvretenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat kunnen we daar aan doen?
Eens. Voorlichting is goed. Hoe het toezicht?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
betere voorlichting en streng toezicht van ouders van wat hun kinderen op de socials uitvreten
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Voorlichting is goed. Hoe het toezicht?
Als dit noodzakelijk is zou ik zeggen doe het. Of gewoon geen telefoon tot ze wat ouder en wijzer zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezen
dat is ook niet goed, na 12- 13 jaar moeten ouders hun kinderen vrijheid geven, dat is nodig voor de ontwikkeling; zo'n controle erop werkt dat tegenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezen
dan word je doodgepest op schoolquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dit noodzakelijk is zou ik zeggen doe het. Of gewoon geen telefoon tot ze wat ouder en wijzer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |