Ohja. Dat was mijn SHO collega.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn hier aan het schreeuwen met hoofdletters
Wil je een Red Bull?quote:
Lekker Brabantsquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Want Ballie begon met kwèken (zo noem ik schreeuwen)
Maar daar gaat Nizno's reactie niet over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Want Ballie begon met kwèken (zo noem ik schreeuwen)
Wat dan wel?quote:
Ohwquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou niks van dat. Soms best wel irritant hoor.
Dat is een oudje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo sta je weken droog, en zo vind je er twee op één dag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ADHD?quote:
Geen idee, nooit gecheckt. Kan wel een hoop aanvinken van 'ADHD bij vrouwen' dat wel.quote:
Bij de meeste met ADHD heeft caffeine geen effect of een tegenovergesteld effect.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gecheckt. Kan wel een hoop aanvinken van 'ADHD bij vrouwen' dat wel.
Is dat een ding met energie drankjes?
Ahhhh. Ja nee cafeïne heeft inderdaad geen effect bij mij. Kan me ook niet voorstellen hoe het hoort te voelen zeg naar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de meeste met ADHD heeft caffeine geen effect of een tegenovergesteld effect.
fles heeft het kwartje van kok terug gevonden de belofte is in ingelostquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is de kans wel aanwezig dat je ADHD hebtquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhhh. Ja nee cafeïne heeft inderdaad geen effect bij mij. Kan me ook niet voorstellen hoe het hoort te voelen zeg naar.
Ik voeg het toe aan mijn lijst van vinkjes.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is de kans wel aanwezig dat je ADHD hebt
Waar heb je nog meer vinkjes voor gezetquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik voeg het toe aan mijn lijst van vinkjes.
Ik ben nog niet buiten geweest vandaagquote:
Wat ze in dit artikel noemen bijv. eigenlijk alles.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer vinkjes voor gezet
toch bijzonder hoe je elke keer weer wat vindt flesquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de kans dat ik de rest van de dag NOG meer geld vind is statistisch gezien wel astronomisch klein nubut never zero
Dus ik ga heerlie van het zonnetje genieten met lekkere eetjes en drinkjes. Niet te veel
![]()
En het voetenbadje vanavond
Veel lopen, goed kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch bijzonder hoe je elke keer weer wat vindt fles
Je hebt gewoon een ingebouwde metaaldetector lijkt het welquote:
Weer eens wat anders dan de 7 vinkjes testquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat ze in dit artikel noemen bijv. eigenlijk alles.
https://www.womenshealthm(...)-symptomen-voordelen
Ik vind ook heel veel dingen die het net niet zijn inderdaad. Daarover later meerquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een ingebouwde metaaldetector lijkt het wel
Pak er wel eentje met wat vermogen. 2 keer 800 Watt is net niksquote:
Ja wordt een goede want komt aan de muur en moet een een 8 persoonstafel kunnen verwarmen zeg maar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak er wel eentje met wat vermogen. 2 keer 800 Watt is net niks
Genoteerd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb slecht nieuws. Ik kijk F1 straks in de trein wegens onvoorziene vertraging. Dus ik ben niet aanwezig.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |