2000 Watt minimaal dus. Zet maar op een aparte groepquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wordt een goede want komt aan de muur en moet een een 8 persoonstafel kunnen verwarmen zeg maar.
Was er nog meer met 70% korting?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalenquote:
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Is gewoon onderdeel van assortimentswijzigingen, die promoten ze tegenwoordig wat 'actiever'. Het is alleen helaas niet meer zo goed scoren als een paar maanden geleden toen er een hoop met 90% korting weg gingquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalen
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijdquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.
Even kiekenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijd
Klinkt niet heel aanlokkelijkquote:
Ik heb niet bepaalde neiging omdat morgen te kopen.. tenzij @CherryLips zich opoffert en het blijkt toch lekker te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |