15.600quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Ik ga niet vandaag nog thuis komen zo.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik was bij de Intratuin vanmiddag en daar hadden ze deze Hedwig. @:ama
[ afbeelding ]
En allemaal Harry Potter figuren voor in de kerstboom. Heb nog drie seconden overwogen om een dementor voor in de kerstboom te kopen.
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik even kijken of er een powerbank of een alles-naar-alles USB kabeltje in de Britneypack zit?
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.
Moment.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjjquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjj
Altijd handig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
quote:
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare unitsquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.quote:
Had je toch met de auto moeten gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Die is wel erg gaafquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Neeeequote:Op zondag 19 oktober 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.
[..]
Had je toch met de auto moeten gaan.
[..]
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uit
[..]
Die is wel erg gaaf
Dat blijkt. Veel plezier als je van de week gaatquote:
Je zit in Nederland, daar ben je altijd wel vlak bij bebouwing waar je drinken kunt krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Hmm, wel riskant hoor. Die gaan op natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare units
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |