2000 Watt minimaal dus. Zet maar op een aparte groepquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wordt een goede want komt aan de muur en moet een een 8 persoonstafel kunnen verwarmen zeg maar.
Was er nog meer met 70% korting?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalenquote:
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Toblerone en Milka dark met 70% korting gescoord bij de AH
Is gewoon onderdeel van assortimentswijzigingen, die promoten ze tegenwoordig wat 'actiever'. Het is alleen helaas niet meer zo goed scoren als een paar maanden geleden toen er een hoop met 90% korting weg gingquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
kopen ze geen choclade bij jou ofzo?
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meeste chocolade was maar 25 of 50%, maar verschilt per AH dus lastig om dat te bepalen
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijdquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgenochtend wel even kijken.
Even kiekenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan in de AH app tegenwoordig een overzicht krijgen bij de 'laatste kans koopjes', al klopt die niet altijd
Klinkt niet heel aanlokkelijkquote:
Ik heb niet bepaalde neiging omdat morgen te kopen.. tenzij @CherryLips zich opoffert en het blijkt toch lekker te zijn.quote:
quote:
quote:
quote:
Ballentent.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan m'n telefoon niet opladen in de trein, dat wordt nog spannend om F1 te kunnen kijken
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor. Alleen usb A aanbieden anno 2025
Hoe was LEGO worldquote:
Waarom heb je geen powerbank bij je? Slechte voorbereiding ditquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan m'n telefoon niet opladen in de trein, dat wordt nog spannend om F1 te kunnen kijken
Dafuq.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor. Alleen usb A aanbieden anno 2025
O ik wil het wel proevenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaalde neiging omdat morgen te kopen.. tenzij @:cherrylips zich opoffert en het blijkt toch lekker te zijn.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik even kijken of er een powerbank of een alles-naar-alles USB kabeltje in de Britneypack zit?
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Ik ga niet vandaag nog thuis komen zo.
15.600quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik was bij de Intratuin vanmiddag en daar hadden ze deze Hedwig. @:ama
[ afbeelding ]
En allemaal Harry Potter figuren voor in de kerstboom. Heb nog drie seconden overwogen om een dementor voor in de kerstboom te kopen.
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik even kijken of er een powerbank of een alles-naar-alles USB kabeltje in de Britneypack zit?
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, van allebei twee. Je verwacht het niet.
Moment.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjjquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij blij blij blijjjjj
Altijd handig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er ook een waterfilter in de Britneypack?
quote:
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare unitsquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.quote:
Had je toch met de auto moeten gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Spoor kapot
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra reistijd voor je geld.
Die is wel erg gaafquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Neeeequote:Op zondag 19 oktober 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vandaag zou gaan.
[..]
Had je toch met de auto moeten gaan.
[..]
Dus uiteindelijk ben je per minuut goedkoper uit
[..]
Die is wel erg gaaf
Dat blijkt. Veel plezier als je van de week gaatquote:
Je zit in Nederland, daar ben je altijd wel vlak bij bebouwing waar je drinken kunt krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar wat nou als de trein ergens midden tussen de weilanden stopt? Dan kun je met een waterfilter tenminste nog water uit de sloot drinken.
Hmm, wel riskant hoor. Die gaan op natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb voor warme dagen extra waterflesjes mee. Van die 200 ml opvouwbare units
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit in Nederland, daar ben je altijd wel vlak bij bebouwing waar je drinken kunt krijgen
De meeste voorzieningen in de Britneypack zijn berekend op het overleven van maximaal 24 uur in fatsoenlijk comfort. Daarna hoop je normaal gesproken wel gered te zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, wel riskant hoor. Die gaan op natuurlijk.
Maar het is nou ook weer niet dat dat een verlaten gebied is waar je in geval van echte nood geen drinken kunt vindenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.
Ik heb ook een aluminium hittedeken aan boord voor zulke gevallen in koude omstandigheden, EN wat instant ice packs voor als de airco het begeeft in de zomer. Zo'n raar idee is het op zich niet.
Als de airco het begeeft ben ik de eerste die een raam opentikt zodat ik naar buiten toe kan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er willen nog weleens treinen stranden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Vroegah was er zelfs een noodperron in Stroe waar je dan mensen kon laten uitstappen en bussen naartoe kon sturen en zo maar dat is niet meer. Het is ook niet dat daar nooit treinen stilvallen.
Ik heb ook een aluminium hittedeken aan boord voor zulke gevallen in koude omstandigheden, EN wat instant ice packs voor als de airco het begeeft in de zomer. Zo'n raar idee is het op zich niet.
Dat kan je nog weleens tegenvallen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nou ook weer niet dat dat een verlaten gebied is waar je in geval van echte nood geen drinken kunt vinden
Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je nog weleens tegenvallen.
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips deze zijn ook leuk:
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5005886
https://www.lego.com/nl-n(...)e-head-large-5009864
binnen 5 km lopen? Oh vast wel. Zijn er paden? Nee. Weet je welke kant je op moet? Nee. Is het donker? Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan daar toch ook genoeg boerderijen en vergeten gehuchten waar ze huizen met stromend water hebben
Trek ik zijn lul eraf om me daarmee op te warmen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja ik wil naar de Intratuin in Duiven.
Alstu,quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilden we vorig jaar een keertje naartoe maar toen was het een of andere feestdag in België en stonden alle parkeerterreinen ramvolDit jaar nieuwe poging.
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikt een grote boze neger je kop in om je aluminium hittedeken af te pakken.
Oh die witte die ik ook heb?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde dat skelethoofd maar die was nog niet binnen toen ik in de winkel was.
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:59 schreef Karzai het volgende:
ik liep even een rondje door de stad vanmiddag en en ik wist niet dat er zoveel mooie vrouwen leven in de wereld![]()
Van de huid van een joodse meneer?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja in de nazitijd zou jij een bekrompen lampekap krijgen
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu,
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vandaag al genoeg hysterische ballen gekocht, nog wat Vondels bestellen en dan vind ik het wel weer goed voor dit jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
Ik denk dat het ieder jaar een stukje hysterischer wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 7 geleden geweest maar volgens mij is het nu nog veel hysterischer.
Zit wel een goede toko in de buurt.
het is zeker waar er lopen hier echt gigantisch veel lekkere wijven over straatquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Leugens want lees vaak genoeg dat je mooie vrouwen ziet in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |