Men betaalt ervoor via belasting, maar er in wonen kan je niet. Dus die Hillary quote is nogal bs.quote:
Geen bs. De door het volk gekozen president mag er (tijdelijk) in wonen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Men betaalt ervoor via belasting, maar er in wonen kan je niet. Dus die Hillary quote is nogal bs.
Dat Witte Huis was altijd al een potsierlijk kitscherig gebouw trouwens, Trump pimped dat nog een beetje verder op.
Dat is ook een manier van toegeven dat je opmerking van Hillary niet begrijpt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Men betaalt ervoor via belasting, maar er in wonen kan je niet. Dus die Hillary quote is nogal bs.
Ik vind dat erg meevallen.quote:Dat Witte Huis was altijd al een potsierlijk kitscherig gebouw trouwens
Het wordt ook groter dan het hoofdgebouw, waardoor de hele summery van het complex compleet uit elkaar wordt getrokken...quote:, Trump pimped dat nog een beetje verder op.Prijskaartje is al naar 300 Mil. verhoogt, zal me niks verbazen dat het 500 Mil wordt of meer.
Nou de binnenkant is duidelijk opgepimptquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van toegeven dat je opmerking van Hillary niet begrijpt.
Het punt is dat het Witte Huis van het volk is. De President mag er tijdelijk wonen, maar het is niet zijn eigendom.
[..]
Ik vind dat erg meevallen.
Als je van Sovjet Brutalist houdt, dan is een monumentaal gebouw natuurlijk al snel pot sierlijk.
[..]
Het wordt ook groter dan het hoofdgebouw, waardoor de hele summery van het complex compleet uit elkaar wordt getrokken...
Ik noem dat niet 'een beetje oppimpen '.
Ik begrijp haar opmerking wel hoor, maar het "je huis" noemen, om een gevoel op te wekken is onzin als je er niet in kan wonen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van toegeven dat je opmerking van Hillary niet begrijpt.
Het punt is dat het Witte Huis van het volk is. De President mag er tijdelijk wonen, maar het is niet zijn eigendom.
[..]
Ik vind dat erg meevallen.
Als je van Sovjet Brutalist houdt, dan is een monumentaal gebouw natuurlijk al snel pot sierlijk.
[..]
Het wordt ook groter dan het hoofdgebouw, waardoor de hele summery van het complex compleet uit elkaar wordt getrokken...
Ik noem dat niet 'een beetje oppimpen '.
Natuurlijk kan je wel een huis (residentie) bezitten waar je zelf niet in kan wonen maar de president wel. Het is een ambtswoning. Net zoiets als het Catshuis gekocht door de Nederlandse staat (= het volk/ de belastingbetaler).quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik begrijp haar opmerking wel hoor, maar het "je huis" noemen, om een gevoel op te wekken is onzin als je er niet in kan wonen.
Verder is dat originele gebouw ook niet een prachtshow, het is enkel bekend omdat het van de VS is, en het als symbool gezien wordt. Als het ergens in Afrika zou staan, zou niemand het interesseren.
Dat ontwerp van de balzaal beduurt voort op wat er was. Maakt het er niet mooier op, ben ik het mee eens.
Nouja het is vooral, er is een proces om wijzigingen aan het Witte Huis te doen. Blijkbaar is dat proces niet waterdicht en is het in het verleden niet misbruikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik begrijp haar opmerking wel hoor, maar het "je huis" noemen, om een gevoel op te wekken is onzin als je er niet in kan wonen.
Verder is dat originele gebouw ook niet een prachtshow, het is enkel bekend omdat het van de VS is, en het als symbool gezien wordt. Als het ergens in Afrika zou staan, zou niemand het interesseren.
Dat ontwerp van de balzaal beduurt voort op wat er was. Maakt het er niet mooier op, ben ik het mee eens.
Jullie huis, gezamenlijk bezit van alle Amerikanen uit de USA. Publiek bezit. Net zo als in Nederland gemeentehuizen en zo'n beetje alle paleizen van "het koninklijk huis". En als de koning ongevraagd een deel van het Paleis op de Dam platgooit, zal je Nederland horen brullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:42 schreef Kijkertje het volgende:
Die veeboeren moeten ook gewoon 'Thank you Sir!' zeggen.
[ afbeelding ]
Watte?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld om een gevoel op te wekken, ze drukt de Amerikaanse bevolking op de feiten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kortom, het is een afgrijselijk gebouw waar toch niets meer aan valt te verpesten...quote:Verder is dat originele gebouw ook niet een prachtshow, het is enkel bekend omdat het van de VS is, en het als symbool gezien wordt. Als het ergens in Afrika zou staan, zou niemand het interesseren.
Het Witte Huis en Capitool zijn nu natuurlijk ook al wanstaltig mooie gebouwen. Fantastische architectuur!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou de binnenkant is duidelijk opgepimpt
Ongetwijfeld plannen ze de balzaal in dezelfde stijl. Het probleem is idd dat de verhouding verstoord wordt tov de rest als de balzaal groter wordt dan het Witte Huis zelf. Geen gezicht. De buitenkant krijgt nu de vorm van een krab met één uit de kluiten gewassen schaar. En dan komt er nog een triomfboog bij ook.
Toch heeft hij gesloopt, dus die Amerikaanse bevolking heeft weinig in te brengen. Dat zijn de feiten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld om een gevoel op te wekken, ze drukt de Amerikaanse bevolking op de feiten.
Het Witte Huis is niet van hem persoonlijk, maar van het Amerikaanse volk.
Hij mag niet zomaar een deel slopen zonder daarvoor de nodige procedures te doorlopen.
[..]
Kortom, het is een afgrijselijk gebouw waar toch niets meer aan valt te verpesten...
(Gechargeerd)
Tja, smaken verschillen. Verder niet relevant.
En het of het ontwerp voortborduurt op de stijl van het Witte Huis moeten we nog zien.
Feit is wel dat de zaal groter is dan het hoofdgebouw.
Niet relevant.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toch heeft hij gesloopt, dus die Amerikaanse bevolking heeft weinig in te brengen. Dat zijn de feiten.
Geen gejank; bier een popcorn bij het aanschouwen hoe 1 man de VS naar de tyfus helptquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:26 schreef Refragmental het volgende:
Wat een hoop gejank om niks weer
Dit inderdaad. We moeten er juist van genieten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen gejank; bier een popcorn bij het aanschouwen hoe 1 man de VS naar de tyfus helpt
Dit is de enige manier waarop de bourbon barrel z'n whiskey dick omhoog kan brengen denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:45 schreef TLC het volgende:
En weer vermoorden de Amerikanen een paar Zuid-Amerikanen in een speedboot vanwege drugs zonder enig bewijs daarvoor te leveren, laat staan dat de mannen de kans hebben gekregen op een eerlijk proces
Ik dacht dat de eigen cultuur zo'n belangrijk ding was bij magaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:26 schreef Refragmental het volgende:
Wat een hoop gejank om niks weer
Klein verschil: De Zonnekoning kreeg wel dingen voor elkaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Gun zo’n Zonnekoning nou zijn eigen Versailles.
enema is hilarisch in deze contextquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:00 schreef OllieA het volgende:
Trump is a misery wrapped in an enema.
Dat lieve schat, noemen we humor. Lolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 02:40 schreef Kijkertje het volgende:
Het nieuwe narratief. De dubbele standaard van de Democraten mbt 'afbraak'.
[ afbeelding ]
MAGA-logica. Man, man, man hoe krijgen ze het bedacht!![]()
Je moet wat hè beste kerel, wanneer je afgod een totale idioot blijkt te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat lieve schat, noemen we humor. Lol
Dat, lieve schat, noemen we humor. Lolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
Typisch Trump's corrupte manier van miljoenen binnenharken.
Trump’s Vile New $230 Million Shakedown of DOJ Just Got Even Worse
It’s bad enough that Trump wants—and DOJ will likely fork over—this tribute payment. Now, get this: It can probably be done at first without even being revealed publicly.
Met draadje:
[ afbeelding ]
Gaat lekker met het drainen van de swamp.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
Typisch Trump's corrupte manier van miljoenen binnenharken.
Trump’s Vile New $230 Million Shakedown of DOJ Just Got Even Worse
It’s bad enough that Trump wants—and DOJ will likely fork over—this tribute payment. Now, get this: It can probably be done at first without even being revealed publicly.
Met draadje:
[ afbeelding ]
Nee, snoepje, dat komt rechtstreeks uit het handboek van Goebbels.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat lieve schat, noemen we humor. Lol
Je selectieve clubje samenstellen en dat dan transparant noemen. Dat is grappig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:09 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een farce dat Pentagon.
Zie je wel, het ministerie van waarheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:09 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen Orwell. Aldous Huxley evenzeer. En Joseph Goebbels ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zie je wel, het ministerie van waarheid.
Orwell ligt te dijenkletsen in z’n graf.
Poetin zal denken: “Ja verdomme, het heeft me jaren gekost om dit te krijgen, en die idioot doet het even in nog geen 9 maanden.”quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet alleen Orwell. Aldous Huxley evenzeer. En Joseph Goebbels ook.
Trump moet het wel nog even 20+ jaar door kunnen zetten. Die jaren heeft hij niet meer, maar genoeg zonen die het over kunnen nemen. Tussendoor nog een Medvedevje met Vance.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:15 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Poetin zal denken: “Ja verdomme, het heeft me jaren gekost om dit te krijgen, en die idioot doet het even in nog geen 9 maanden.”
Tja, als je er geen familie hebt wonen, who cares dan, he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We moeten er juist van genieten.
De tering hé lol, ben je ook altijd zo gezellig op feestjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, snoepje, dat komt rechtstreeks uit het handboek van Goebbels.
“Beschuldig altijd de andere kant van datgene, waar je zelf schuldig aan bent.”
Was dat niet opgekocht door The Onion?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:09 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht liever op het eindresultaat, echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:10 schreef Gunner het volgende:
Ga je echt (gemakkelijk)voorbij aan eerdere uitspraken van trump dat er niet getornd zou worden aan het Witte Huis? Gewoon aantoonbaar gezegd door trump. Waarom @:Chivaz ? Waarom? Wat is dat voor vreemde afleidingsmanoeuvre
Evenementen die normaal gesproken op andere plekken dan ‘t WH gehouden worden bedoel je? Ik snap ‘t wel. Een balzaal past goed naast een troonzaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wacht liever op het eindresultaat, echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.
Blijkbaar een broodnodige verbouwing gezien het feit dat ze een tent moesten opzetten met bepaalde evenementen.
Not the point. Het zijn wederom aantoonbare leugens waarin trump gewoon weer doet wat hij wil, omdat hij toch wel weet dat niemand hem tegenhoud en procedures niet voor hem geiden. Maar goed. Resultaat van overal yes-men neerzetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wacht liever op het eindresultaat, echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.
Blijkbaar een broodnodige verbouwing gezien het feit dat ze een tent moesten opzetten met bepaalde evenementen.
Ik zou al tevreden zijn met 1/10.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:14 schreef Barbusse het volgende:
230 miljoen aan jezelf uit laten betalen, hoe doe je dat? Ik vraag dit voor een vriend.
Barak. Maar dat zal wel te antisemitisch zijn om te benoemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
Virginia Giuffre beschreef in haar boek sadistisch sexueel mishandeld te zijn door een prime-minister.
Heeft FBI en Justitie dat ooit onderzocht ?
Van het congress kun je geen dwingende motie verwachten dit wel te doen.
Blijft over dat de media op onderzoek gaan ... was er een onderzoek en wie was die prime-minister?
Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met 1/10.
Wat is dit voor stuitend gebrek aan ambitie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met 1/10.
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.
230 is afgerond dicht bij 250, wat dicht bij 300 is. Dat ligt dichter bij 500 dan 0, dus is 500 miljoen het minimale om tevreden mee te zijn.
Barak wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Barak. Maar dat zal wel te antisemitisch zijn om te benoemen.
Ik ben al blij dat ik de miljardairsklasse mag dienen. Dolblij zijn we dat de 0,0001% van de wereld 90% van alle poen op de wereld heeft. Dat hebben deze mensen echt verdiend. En bovendien is ons altijd voorgehouden dat als de rijken rijker worden wij zelf ook rijker worden, dus ik draag graag mijn salaris aan hun af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.
230 is afgerond dicht bij 250, wat dicht bij 300 is. Dat ligt dichter bij 500 dan 0, dus is 500 miljoen het minimale om tevreden mee te zijn.
Oh! Mijn nederige excuses, ik wist niet dat de sloop van de east wing jou en je familie persoonlijk raakte.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, als je er geen familie hebt wonen, who cares dan, he?
Mensen die zulke dingen pas een probleem vinden als het henzelf raakt, komen niet echt slim over.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[...], echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.
quote:
Wel blijven opletten, het ging over de popcorn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh! Mijn nederige excuses, ik wist niet dat de sloop van de east wing jou en je familie persoonlijk raakte.
quote:The pardon came two months after The Wall Street Journal reported that the Trump family’s own crypto venture, which has generated about $4.5 billion since the 2024 election, has been helped by “a partnership with an under-the-radar trading platform quietly administered by Binance.”
Vertaling: Zhao (die schuldig pleitte aan het toestaan van witwaspraktijken van terroristen, cybercriminelen en kindermisbruikers) heeft dik geinvesteerd in mijn crypto-ondernemingen in ruil voor een pardon.quote:“Are you talking about the crypto person? A lot of people say that he wasn’t guilty of anything,” Trump told a reporter who asked about the decision. “They say what he did was not even a crime. It wasn’t a crime. That he was persecuted by the Biden administration, and so I gave him a pardon at the request of a lot of very good people.”
Ja, dat zeiden we inderdaad, dat doordat er telkens gezegd is dat Antifa meeliep ze demonstranten konden onderzoeken onder het mom van helpen van terroristen. Eng ditquote:
Ondertussen lijkt ook de sturing vanuit de Israëlische regering op kerken daar toe te nemen en heeft Musk aangegeven geen directe controle maar invloed op een robotleger te willen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:
Trump zegt handelsgesprekken met Canada stop te zetten na Reagan-reclame
Het stabiele genie wordt steeds emotioneler.
https://abcnews.go.com/Po(...)e/story?id=126810062quote:B-1 bombers fly over Caribbean in another show of force against Venezuela
Two U.S. Air Force B-1B bombers flew a training mission over the Caribbean Sea on Thursday, marking the second time in a week that long-range U.S. bombers have flown over the region, according to two sources familiar with the operation.
Ja, ook rechts Nederland parkeert zichzelf en onze kinderen als hele generatie in 't zelfde schuitje. Die van de weg naar de afgrond. Die hoeven zich geen illusies te maken dat dit het beste is voor ze.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de miljardairsklasse mag dienen. Dolblij zijn we dat de 0,0001% van de wereld 90% van alle poen op de wereld heeft. Dat hebben deze mensen echt verdiend. En bovendien is ons altijd voorgehouden dat als de rijken rijker worden wij zelf ook rijker worden, dus ik draag graag mijn salaris aan hun af.
De waarheid is Trump's grootste vijand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:
Een vredesmissie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/Po(...)e/story?id=126810062
Weer Amerikaanse bommenwerpers bij Venezuela. Ik denk echt dat hij een speciale militaire operatie gaat doen. Ze wachten momenteel alleen het einde van het orkaanseizoen af.
BBC heeft meer informatie.
https://www.bbc.com/news/articles/c4gp2lxz75eo
Politie-actie.quote:
Ze noemen het "Demonstratie missies" ... Alsof het dan ineens niet als provocatief beschouwd kan worden.quote:
Als de Russen vandaag nog over heel Amerika heen vliegen, gaat Trump niets tegen de Russen doen, elk ander land wel. (denk ik)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze noemen het "Demonstratie missies" ... Alsof het dan ineens niet als provocatief beschouwd kan worden.
De Russen zouden onder die noemer eens langs Alaska moeten vliegen ..
Ik verwacht dan geen reactie als: "Ooooh demonstration missions, keep on keeping on"
Het is zo’n sterke man hè. Wat heeft hij zijn emoties goed onder controle.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:
'The president is doing satire'quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het is zo’n sterke man hè. Wat heeft hij zijn emoties goed onder controle.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:
The technical term for this is 'delusion'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer nemen ze die dwaas nou eens tegen zichzelf in beschermingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat het volk wil!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wanneer nemen ze die dwaas nou eens tegen zichzelf in bescherming
MENTAL MIDGET TRUMPquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit mensen, is waarom we zo pushten op een eerlijk proces. Als hij door congres/supreme court tegengehouden was met deportaties zou hij nu niet zo openlijk bommen op boten droppen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/lebassett.bsky.social/post/3m3vj4mpybs2c
[ afbeelding ]
The Peril of a White House That Flaunts Its Indifference to the Law
The White House has made no legal argument explaining its bald claim that the president has wartime power to summarily kill people suspected of smuggling drugs.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |