quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:
Trump zegt handelsgesprekken met Canada stop te zetten na Reagan-reclame
Het stabiele genie wordt steeds emotioneler.

https://abcnews.go.com/Po(...)e/story?id=126810062quote:B-1 bombers fly over Caribbean in another show of force against Venezuela
Two U.S. Air Force B-1B bombers flew a training mission over the Caribbean Sea on Thursday, marking the second time in a week that long-range U.S. bombers have flown over the region, according to two sources familiar with the operation.

Ja, ook rechts Nederland parkeert zichzelf en onze kinderen als hele generatie in 't zelfde schuitje. Die van de weg naar de afgrond. Die hoeven zich geen illusies te maken dat dit het beste is voor ze.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de miljardairsklasse mag dienen. Dolblij zijn we dat de 0,0001% van de wereld 90% van alle poen op de wereld heeft. Dat hebben deze mensen echt verdiend. En bovendien is ons altijd voorgehouden dat als de rijken rijker worden wij zelf ook rijker worden, dus ik draag graag mijn salaris aan hun af.

De waarheid is Trump's grootste vijand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:

Een vredesmissie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/Po(...)e/story?id=126810062
Weer Amerikaanse bommenwerpers bij Venezuela. Ik denk echt dat hij een speciale militaire operatie gaat doen. Ze wachten momenteel alleen het einde van het orkaanseizoen af.
BBC heeft meer informatie.
https://www.bbc.com/news/articles/c4gp2lxz75eo

Politie-actie.quote:

Ze noemen het "Demonstratie missies" ... Alsof het dan ineens niet als provocatief beschouwd kan worden.quote:
 "
"

Als de Russen vandaag nog over heel Amerika heen vliegen, gaat Trump niets tegen de Russen doen, elk ander land wel. (denk ik)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze noemen het "Demonstratie missies" ... Alsof het dan ineens niet als provocatief beschouwd kan worden.
De Russen zouden onder die noemer eens langs Alaska moeten vliegen ..
Ik verwacht dan geen reactie als: "Ooooh demonstration missions, keep on keeping on"

Het is zo’n sterke man hè. Wat heeft hij zijn emoties goed onder controle.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:

'The president is doing satire'quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het is zo’n sterke man hè. Wat heeft hij zijn emoties goed onder controle.

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:44 schreef Basp1 het volgende:

The technical term for this is 'delusion'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wanneer nemen ze die dwaas nou eens tegen zichzelf in beschermingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is wat het volk wil!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wanneer nemen ze die dwaas nou eens tegen zichzelf in bescherming

MENTAL MIDGET TRUMPquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dit mensen, is waarom we zo pushten op een eerlijk proces. Als hij door congres/supreme court tegengehouden was met deportaties zou hij nu niet zo openlijk bommen op boten droppen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/lebassett.bsky.social/post/3m3vj4mpybs2c
[ afbeelding ]
The Peril of a White House That Flaunts Its Indifference to the Law
The White House has made no legal argument explaining its bald claim that the president has wartime power to summarily kill people suspected of smuggling drugs.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |