Not the point. Het zijn wederom aantoonbare leugens waarin trump gewoon weer doet wat hij wil, omdat hij toch wel weet dat niemand hem tegenhoud en procedures niet voor hem geiden. Maar goed. Resultaat van overal yes-men neerzetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wacht liever op het eindresultaat, echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.
Blijkbaar een broodnodige verbouwing gezien het feit dat ze een tent moesten opzetten met bepaalde evenementen.

Ik zou al tevreden zijn met 1/10.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:14 schreef Barbusse het volgende:
230 miljoen aan jezelf uit laten betalen, hoe doe je dat? Ik vraag dit voor een vriend.

Barak. Maar dat zal wel te antisemitisch zijn om te benoemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
Virginia Giuffre beschreef in haar boek sadistisch sexueel mishandeld te zijn door een prime-minister.
Heeft FBI en Justitie dat ooit onderzocht ?
Van het congress kun je geen dwingende motie verwachten dit wel te doen.
Blijft over dat de media op onderzoek gaan ... was er een onderzoek en wie was die prime-minister?

Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met 1/10.

Wat is dit voor stuitend gebrek aan ambitie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met 1/10.

Kijk, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.
230 is afgerond dicht bij 250, wat dicht bij 300 is. Dat ligt dichter bij 500 dan 0, dus is 500 miljoen het minimale om tevreden mee te zijn.

Barak wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Barak. Maar dat zal wel te antisemitisch zijn om te benoemen.

Ik ben al blij dat ik de miljardairsklasse mag dienen. Dolblij zijn we dat de 0,0001% van de wereld 90% van alle poen op de wereld heeft. Dat hebben deze mensen echt verdiend. En bovendien is ons altijd voorgehouden dat als de rijken rijker worden wij zelf ook rijker worden, dus ik draag graag mijn salaris aan hun af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is waarom je geen miljardair bent. Denk groot.
230 is afgerond dicht bij 250, wat dicht bij 300 is. Dat ligt dichter bij 500 dan 0, dus is 500 miljoen het minimale om tevreden mee te zijn.

Oh! Mijn nederige excuses, ik wist niet dat de sloop van de east wing jou en je familie persoonlijk raakte.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, als je er geen familie hebt wonen, who cares dan, he?
Mensen die zulke dingen pas een probleem vinden als het henzelf raakt, komen niet echt slim over.

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[...], echt van alle zaken waar je je druk over kan maken kom je met de verbouwing van het Witte Huis.
quote:

Wel blijven opletten, het ging over de popcorn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh! Mijn nederige excuses, ik wist niet dat de sloop van de east wing jou en je familie persoonlijk raakte.

quote:The pardon came two months after The Wall Street Journal reported that the Trump family’s own crypto venture, which has generated about $4.5 billion since the 2024 election, has been helped by “a partnership with an under-the-radar trading platform quietly administered by Binance.”

Vertaling: Zhao (die schuldig pleitte aan het toestaan van witwaspraktijken van terroristen, cybercriminelen en kindermisbruikers) heeft dik geinvesteerd in mijn crypto-ondernemingen in ruil voor een pardon.quote:“Are you talking about the crypto person? A lot of people say that he wasn’t guilty of anything,” Trump told a reporter who asked about the decision. “They say what he did was not even a crime. It wasn’t a crime. That he was persecuted by the Biden administration, and so I gave him a pardon at the request of a lot of very good people.”

Ja, dat zeiden we inderdaad, dat doordat er telkens gezegd is dat Antifa meeliep ze demonstranten konden onderzoeken onder het mom van helpen van terroristen. Eng ditquote:

Ondertussen lijkt ook de sturing vanuit de Israėlische regering op kerken daar toe te nemen en heeft Musk aangegeven geen directe controle maar invloed op een robotleger te willen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |