SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Went nooit he.quote:
Ik wit.quote:
Niets mis meequote:
Deze keer viel het me wat eerder op dat het topic gesloten was. Maar het is een ding.quote:
Echt he. Maat van de middelbare die al sinds 2007 in Stockholm woont. Heb vorig jaar nog gezien maar ineens is alle data achterhaald. Op LinkedIn loopt gelukkig nog een draadjequote:
Ik had met haar al redelijk snel contact meer. Met wie ik nog wel vrienden ben komt dus uit Friesland.. toen we daar waren ging ze Fries praten met haar ouders en ik verstond er geen kut van.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Maat van de middelbare die al sinds 2007 in Stockholm woont. Heb vorig jaar nog gezien maar ineens is alle data achterhaald. Op LinkedIn loopt gelukkig nog een draadje![]()
Bizar hoe je in deze alomtegenwoordigheid nog steeds mensen kwijt kunt raken als je niet oplet
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had met haar al redelijk snel contact meer. Met wie ik nog wel vrienden ben komt dus uit Friesland.. toen we daar waren ging ze Fries praten met haar ouders en ik verstond er geen kut van.
Misschien zeiden ze wel jezus wat een irritant kutkind. 🤷🏼♀️quote:
Over twee dagen verloopt m'n abo. Ik krijg waarschijnlijk een hartverzakking in NWS. Er kunnen trouwens maximaal 100 users op een blokkeerlijst, die worden weer allemaal zichtbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet. Binnen een week zit je daar weer met kookborrels in je bloed
Ik zal de lijst even posten, dan begrijp je me.quote:
Lolquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik zal de lijst even posten, dan begrijp je me.
Misschien hebben we dezelfde geblokkeerd dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
ik heb maar 1 iemand op de blocklijst staan, maar het werkt zo ruk, dat ik het verder niet gebruik
ja ja ja bijna niemandquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
Ik ken bijna niemand. Behalve Etto en Los. De 1 kan ik begrijpen en de ander niet.
vast nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien hebben we dezelfde geblokkeerd dan.
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
ik heb maar 1 iemand op de blocklijst staan, maar het werkt zo ruk, dat ik het verder niet gebruik
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.
Wel rustig in POL zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
delfoeHeatWave
delfoeraptorix
delfoeBeathoven
delfoeTijn
delfoeBansheeBoy
delfoeFleischmeister
delfoeACT-F
delfoeTAmaru
delfoeReplaR
delfoecosmosis
delfoeAgLarrr
delfoeHathor
delfoequo_
delfoeRed_85
delfoesuperniger
delfoethedeedster
delfoeTheoddDutchGuy
delfoede_boswachter
delfoeAccordtje
delfoephpmystyle
delfoeWeltschmerz
delfoeNober
delfoeHSG
delfoedamsco
delfoeHalcon
delfoeOpnaarutrecht
delfoeJahr00n
delfoeAkkerdjie
delfoethe-eye
delfoeMubassie
delfoemichaelmoore
delfoeSherlock_Holmes
delfoeMichaelScott
delfoePleun2011
delfoeluxerobots
delfoeRamboDirk
delfoeRichestorags
delfoeEttovanBelgie
delfoeFushia2
delfoeludovico
delfoeCruzinats
delfoemcmlxiv
delfoeKapitein_Scheurbuik
delfoeChivaz
delfoeAstro_boy
delfoeLospedrosa
delfoeBlack_Baron
delfoeSuperNeger
delfoeKickinalfa
delfoeRealistAtheist
delfoeDeVerzamelaar
delfoeMoreDakka
delfoeSeeburg54
delfoeHowardRoark
delfoeNecSpeNecMetu
delfoeToine51
delfoeWienerschnitzels
delfoeThorelf
delfoeSolispolar
delfoeGezondRechts
delfoeBassie48
delfoeRotatoR
delfoemackinac
delfoeWilliam_Papadin
delfoeGeldprintkabouter
delfoeMathijsco
delfoePieterDeRijcke
dat en de posts zie je de header nog (althans, in de oude layout, geen idee van de nieuwe)quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.
Ik ben nog bevriend met dames die ik via een ander forum heb gemeet. Uit de tijd dat ik nog durfde haha.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben op Facebook nog steeds vrienden met een meisje die ik gemeet heb toen ik 14 was.Er hoorde nog een meisje bij maar die ben ik al heel lang uit het oog verloren. Ging ik alleen naar Friesland en Gouda om ze te ontmoeten enz.
Ja dat zat er vroeg in bij mij.
Tja, de initiële post zie je niet. Althans; de inhoud, gezien de reactie van mschol mbt de header die nog zichtbaar is.quote:
Ik vind het ook vooral chill tegen reclame.. oh en die tien seconden regel niet met posten. Is wel fijn tijdens Songfestival enz.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja, de initiële post zie je niet. Althans; de inhoud, gezien de reactie van mschol mbt de header die nog zichtbaar is.
Geen functie die ik nodig heb, heb abo eigenlijk alleen vanwege de ads en neem de wat duurdere omdat ik dat meer gerechtvaardigd vind. Dat je het wel ziet in quotes is sowieso een lastig iets omdat de discussie dan niet meer goed te volgen is.
Je mag niet FOK!ken van het hotel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het aan de wifi van het hotel ligt.
Ja ik dacht voor mensen datums gaan sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wil je nog iets in de OP mbt de meet? Dat andere heb ik op verzoek weggehaald.
Goed goed alleen die hechtingen eruit trekken was alles behalve prettig. Poeh dat was even afzien maar gelukkig zakte de pijn daarna weer weg.quote:
Dat is ook prima. Maar misschien een update erinquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor mensen datums gaan sturen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik morgen ga doen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met ons babbelen
Of mijn vakantieverslag lezen
Goeie maar ik dacht laat ik aan @CherryLips overquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Maar misschien een update erin
dat snap ik ja, hoeveel moesten ze weghalen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed goed alleen die hechtingen eruit trekken was alles behalve prettig. Poeh dat was even afzien maar gelukkig zakte de pijn daarna weer weg.![]()
logisch, maar al stuk minder eng toch? en fijn dat je niet terug hoeft te komenquote:Het ziet er nog wel eng uit want moet nog wel verder genezen natuurlijk maar ik hoef niet meer terug te komen.
Ik heb niet meegekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik ja, hoeveel moesten ze weghalen?
[..]
logisch, maar al stuk minder eng toch? en fijn dat je niet terug hoeft te komen
en nu durf je KSC te meeten?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nog bevriend met dames die ik via een ander forum heb gemeet. Uit de tijd dat ik nog durfde haha.
Ruim 15 jaar geleden.
Enige verschil is dat er geen draad meer in zit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik ja, hoeveel moesten ze weghalen?
[..]
logisch, maar al stuk minder eng toch? en fijn dat je niet terug hoeft te komen
ja nee uiteraard, maar ik heb met hechtingen wel altijd dat een wond er "enger" uitziet dan dat het eigenlijk isquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige verschil is dat er geen draad meer in zit.Het moet nog wel netjes dicht groeien.
Allicht, want wijquote:
oh, dat valt nog meequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekeken.Maar ze leek er vier of vijf uit te halen?
Na ik vind dit wel een onprettig gezicht zolang er nog korstjes op zitten enz.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja nee uiteraard, maar ik heb met hechtingen wel altijd dat een wond er "enger" uitziet dan dat het eigenlijk is
Misschien welquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik vind dit wel een onprettig gezicht zolang er nog korstjes op zitten enz.
snap ik ook, fijn meedenkende chirurgenquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
Maar dat begreep die chirurg heel goed dus kreeg heel aardig het rolletje met verband mee.
Nu moet moeder natuur haar werk verder doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
snap ik ook, fijn meedenkende chirurgen
Doe doe doequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
ik heb zowaar getwijfeld over de woerden meet
maar nee, zover uit mn comfortzone stappen doen we (nog) niet
stadsgenoot, je kan gewoon met mij meequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
ik heb zowaar getwijfeld over de woerden meet
maar nee, zover uit mn comfortzone stappen doen we (nog) niet
Leuk dat het Scheveningen clubje er weer bij is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stadsgenoot, je kan gewoon met mij mee
dat was wel het hardcore clubjequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat het Scheveningen clubje er weer bij is.
Zolang ik thuis kan komen boeit mij de afstand niet zoveel. Moet tegenwoordig toch een abonnement nemen want anders ben ik vet veel meer kwijt dus dan maakt het me ook weinig uit waar ik heen moet reizen.quote:
Zou goed kunnenquote:
treinen en sneeuwquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Zou alleen wel leuk zijn als het die dag niet keihard sneeuwt.
*quote:
Dan kan ik alvast vertellen dat ik niet kan komen. Moet ook op mijn fietsje naar het station dan.quote:
om 1 of andere reden denk ik steeds dat jij bij de juni 2018 terrasmeet op Neude Utrecht wasquote:
Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekostquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekocht.
Ja natuurlijk.
uiteindelijk niet 100 maar 175 euro korting.
Nog steeds gloeiend veel betaald maar okee.
en toch nog zo'n jonkiequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu 15 jaar wijzer. Moet goedkomen.
Of jij bent gewoon inmiddels oudquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het allerbeste WK ooit worden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stadsgenoot, je kan gewoon met mij mee
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]comfortzones enzo, snappen jullie dat?
[..]De tandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]LEGO is zelfs goedkoper..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindt
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voel me wel oud jaquote:
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geldquote:
probleem van Putin is in dit geval dat ie Trump niet serieus neemtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.
Hirlakquote:
Ik ben gestopt met dingen verzamelen omdat ik het geld er nooit meer uithaal. Ligt een berg LP's op de plank die ik eigenlijk niet eens uit de plastic moet halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geld
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fully framed. En PCBLIC error op de achterkant.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt deze 240x zijn waarde?
Vuurwerk en volgens mij iemand die steeds knalt om de ganzen van zijn land te verjagen.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"
Had hij niet tot de kerstdagen kunnen wachten als echte messiasquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"
Ja met Israëlische leger als bemanning. Iedereen is gevangen genomen en zover ik weet ook weer vrij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
heb het ff niet zo meegekregen, maar zijn die bootjes ooit bij Gaza aangekomen?
niet helemaal onverwachtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja met Israëlische leger als bemanning. Iedereen is gevangen genomen en zover ik weet ook weer vrij.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu 15 jaar wijzer. Moet goedkomen.
ja van 5 jaar geledenquote:
Ja ik wil ook wel eens een keer al mijn films uitzoeken, platen is zo'n gedoe maar daar heb ik tenminste nog het grootste gedeelte op discogs staanquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dingen verzamelen omdat ik het geld er nooit meer uithaal. Ligt een berg LP's op de plank die ik eigenlijk niet eens uit de plastic moet halen.
Ik denk niet dat Jezus op hetzelfde podium als Trump een kansje maakt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij niet tot de kerstdagen kunnen wachten als echte messias
gaat er ook om dat JIJ er plezier aan beleefd he?quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fully framed. En PCBLIC error op de achterkant.
boven een bepaalde grens gaat de waarde alleen maar omhoog.
En zelfs als deze dat niet doet. Over 20 jaar ben ik toch dood. En wie er verder dan wat mee wil? veel plezier
Het was wel heerlijk dat mensen in de supermarkt afstand namen. Geen hoestende mensen achter in je nek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
corona. Geen kuchende mensen om je heen.
Goed planquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt naar klok.
*gaat maar eens snel richting bedje.
quote:Ey wat is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ey en deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ey hier ligt nog een stapeltje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou tweedehands toch bang zijn dat er iets mist.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
ik zou de Grand Carousel 10196 nog wel eens willen hebben.. maar nieuw is die vanaf 2400 euro te krijgen in duitsland.. excl shipping
2dehands kan het allemaal goedkoper maar dan is het maar de vraag hoe de staat echt is..
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks ga ik dood![]()
Komen er mensen mijn huis binnen "eh stinkt hier best hard en zo"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]"heeeeyy, wat ligt er nou onder die stapel biljetten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, dat is Flash
Oh ja ieder foordeel hep se nadeelquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
"heeeeyy, wat ligt er nou onder die stapel biljetten"
Oh, dat is Flash
op bricklink ben ik daar iets minder bang voor, de beschrijvingen zijn vaak vrij accuraatquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou tweedehands toch bang zijn dat er iets mist.
Via bricklink alle stukjes los bestellenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
ik zou de Grand Carousel 10196 nog wel eens willen hebben.. maar nieuw is die vanaf 2400 euro te krijgen in duitsland.. excl shipping
2dehands kan het allemaal goedkoper maar dan is het maar de vraag hoe de staat echt is..
Electric, Sound Brick 2 x 4 x 2 with Light Bluish Gray Top and Carousel Soundquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Via bricklink alle stukjes los bestellen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar goed jullie vinden alles prachtigen daar ben ik jullie ook dankbaar voor hoor
Maar er was ooit een tijd dat @:dr_Flash een grote naam in het wereldje was, En dat gaat binnenkort ten einde komen.
geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij van Fabledom?
Ja de datum staat al vast maar heb niet zo'n zin om die hier in de OP te zettenquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Goeie maar ik dacht laat ik aan @:cherrylips over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De mensen die gaan weten het.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de datum staat al vast maar heb niet zo'n zin om die hier in de OP te zetten
🤷🏼♀️quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die nog overgehaald moeten worden niet
Ik zag namelijk dat jij hem hebt, maar nu in de sale op Steam. Dus ik dacht ik vraag jouw mening.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
wel een game die me geinig lijkt maar nog niet gespeeld
en bij het gebrek aan een goeie gamecriticus a la TotalBiscuit ook nog niet echt een goeie preview gezien
ik zie dat hij in de humble choice van februari 2025 heeft gezeten.. vandaar dat ik em hebquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag namelijk dat jij hem hebt, maar nu in de sale op Steam. Dus ik dacht ik vraag jouw mening.
Staat namelijk al een tijdje op mijn wishlist.
Even wat extra magnesium happen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zijn m'n benen nu een beetje minder rusteloos dan de afgelopen nachten
Daar is geen bewijs voor. Helaas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat extra magnesium happen.
Okee Marcelquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
Denk dat mijn vrouw hierop tegen is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nu echt gaan slapen jongensSorry
Zou zo graag etcslaapzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat worden extra loopband stapjes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
ZE GAAN EEN MACCIE OPENEN OP DIT EILAND
[ afbeelding ]
Ja heel veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat worden extra loopband stapjes!
wel zin in maccie nuquote:
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebbenquote:
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?
ik vind ketchup maar matigquote:
klinkt wel als een goede plek jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is komt die bij het fullmoon party strand. goede plek voor de omzet
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.quote:
en bij elke volle maan is er een party?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.
Yesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bij elke volle maan is er een party?
gekkenwerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
YesEn er kunnen toch wel zo'n 50 duizend mensen op afkomen. Sommige hostels vragen dan voor een bed in een gedeelde slaapkamer 250 euro
Stom. Ik vind dat ze op z'n minst de optie moeten aanbieden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
je wordt oudquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik draaide in mijn slaap en toen kreeg ik pijn in mijn voet.
heb je een patatuurpan daar?quote:
iets om patat mee te makenquote:
nee, met een frituurpan maak je friet, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een frituurpan?
Ja we hebben hier wel patat maar het is niet hun sterkste kant vind ik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 05:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met een frituurpan maak je friet, dat weet iedereen
Eens hiermee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 05:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met een frituurpan maak je friet, dat weet iedereen
als dat eens konquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Lekker
[..]
Goedemorgen Dot
[..]
Trusten
[..]
Goedemorgen
*kijkt naar buiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eens, zou zo weer naar bed gaan als ik niet hoefde te werken.
Ja wie niet he ::D (euhhh ik niet trouwens)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eens, zou zo weer naar bed gaan als ik niet hoefde te werken.
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.quote:
Je komt niet in slaap als je weer naar bed gaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wie niet he ::D (euhhh ik niet trouwens)
Geen idee, het is nog aardedonker. Ik zie nog niks als ik naar buiten kijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.
Nee, niet als ik net wakker ben, dat gaat mij niet lukkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.
[..]
Je komt niet in slaap als je weer naar bed gaat?
Ik heb ook zo'n periode gehad en het zuigt... Erg moe maar niet goed kunnen slapen, ik zou dan ook niet weer naar bed gaan, is alleen maar frustratie.
Zitten we zover van elkaar dan? Hier genoeg licht dat ik alles goed kan zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog aardedonker. Ik zie nog niks als ik naar buiten kijk.
Maar ben wel al aan het werk.
Als ik net wakker ben ook niet want dan heb ik over het algemeen heel veel zin in koffiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet als ik net wakker ben, dat gaat mij niet lukken
Dan al je thuis komt een uurtje op de bank pakkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben ook niet want dan heb ik over het algemeen heel veel zin in koffieEchter als er een paar uur verstreken zijn lukt het over het algemeen wel weer als ik goed in mijn vel zit.
Maar voor vandaag geen optie gezien werk. Ik heb ook nog de SPOC dienst dus zal wel weer veel op me afkomen helaas.
Ik ben al thuis, werk voornamelijk vanaf hier en zit eens in de 6 week op kantoor. Dus als ik vanmiddag klaar ben met werken kan ik zo op de bank/het bed huppen. Even ergens een uurtje pakken gaat helaas niet lukken met de dienst, te onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan al je thuis komt een uurtje op de bank pakken
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben al thuis, werk voornamelijk vanaf hier en zit eens in de 6 week op kantoor. Dus als ik vanmiddag klaar ben met werken kan ik zo op de bank/het bed huppen. Even ergens een uurtje pakken gaat helaas niet lukken met de dienst, te onvoorspelbaar.
Morguhquote:
Hoop het ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bank
wordt vandaag een lange dag sowiesoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bank
O vertel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt vandaag een lange dag sowieso
Hey helloquote:
gisteren ging baas kennelijk heel grumpy weg, nadat de planning behoorlijk in de soep liep,dat zullen we vandaag wel te horen krijgenquote:
ripquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren ging baas kennelijk heel grumpy weg, nadat de planning behoorlijk in de soep liep,dat zullen we vandaag wel te horen krijgen
Oeps, wiens schuld was dat dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren ging baas kennelijk heel grumpy weg, nadat de planning behoorlijk in de soep liep,dat zullen we vandaag wel te horen krijgen
ALtijd 24 uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer uren in de dag vandaag?
Uiteindelijk de baas, die is verantwoordelijk.quote:
Dan heb je weinig te vrezen toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteindelijk de baas, die is verantwoordelijk.
een collega en beetje ook van de baas want we moesten perse, op de drukste dag van de week, zn nieuwe machine gebruiken; dat liep niet zoals gehooptquote:
Het liep blijkbaar wel zoals verwacht als je de verwachting van de ondergeschikten als uitgangspunt neemt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een collega en beetje ook van de baas want we moesten perse, op de drukste dag van de week, zn nieuwe machine gebruiken; dat liep niet zoals gehoopt
Gewoon je oren dicht doenquote:
nee ook niet helemaal maar goed, met beetje geluk is het alleen een tiradequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het liep blijkbaar wel zoals verwacht als je de verwachting van de ondergeschikten als uitgangspunt neemt.
Dat is vervelend werken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wel sacho collega dan rest van de dag
Goh, wat kan er misgaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een collega en beetje ook van de baas want we moesten perse, op de drukste dag van de week, zn nieuwe machine gebruiken; dat liep niet zoals gehoopt
Absoluutquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als @:kapiteingasthof hier was, zou hij zeggen dat je echte porno zelf maakt....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
ik luister op spotify naar Apart- Lucas Forch. Maar je kunt gewoon het indrukken van z'n toetsen en/of pedalen horen. SUPER irritant.
![]()
Als het dezelfde opname is als die op youtube staat, snap ik het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
ik luister op spotify naar Apart- Lucas Forch. Maar je kunt gewoon het indrukken van z'n toetsen en/of pedalen horen. SUPER irritant.
![]()
Sommige mensen smakken op die podcastsquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige mensen smakken op die podcasts
Dat heb ik niet nagekeken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het dezelfde opname is als die op youtube staat, snap ik het wel.
Hij heeft een compleet opengewerkte piano met microfoons die zo hangen dat ze het interne werk ook oppikken:quote:
Dat geeft toch een lekker intiem gevoel, dat gepraat en gesmek in je oren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige mensen smakken op die podcasts
super zonde dat hij dat dan niet eruit heeft gefilterd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft een compleet opengewerkte piano met microfoons die zo hangen dat ze het interne werk ook oppikken:
Bekijk deze YouTube-video
Dus niet gek dat je die hoort.
Zou dat geen bewustje geweest zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
super zonde dat hij dat dan niet eruit heeft gefilterd.
Ik denk dat het juist een bewuste keuze is die bijgeluiden op te nemen. Dan hoor je dat het een echte piano is in deze digitale wereld of zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
super zonde dat hij dat dan niet eruit heeft gefilterd.
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat geeft toch een lekker intiem gevoel, dat gepraat en gesmek in je oren?
Misschien nog aangevuld met een "ervaar het zoals ik het ervaar".quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist een bewuste keuze is die bijgeluiden op te nemen. Dan hoor je dat het een echte piano is in deze digitale wereld of zo.
Mja, daarvoor had-ie de piano niet hoeven slopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien nog aangevuld met een "ervaar het zoals ik het ervaar".
Volgens mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat geen bewustje geweest zijn?
Hmm, dat ga ik eens checken, als het ook op Tidal staat tenminste... Ik heb daar eingelijk nooit een probleem mee, tenzij het echt heel storend is. En voor mij is zoveel te meer detail zoveel te beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Poe, beste tak...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
Een boom in een park waar ik vaak doorheen wandel is tot boom van het jaar gekozen.
[ afbeelding ]
Lolnee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moeders hebben toch altijd gelijk?
Goeie boom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
Een boom in een park waar ik vaak doorheen wandel is tot boom van het jaar gekozen.
[ afbeelding ]
Dat had ik ookquote:
quote:
Hij staat er al sinds 1866.quote:
quote:Niet alleen bruidsparen komen er graag, ook schoolklassen. „Staan ze in een kring rond de boom te meten hoeveel kinderen er nodig zijn om een rondje te maken. Dat zijn er aardig wat kan ik je vertellen.” De mammoetboom heeft een omtrek van liefst 8,8 meter en torent met z’n lengte van 38 meter hoog boven alles uit. Het is de oudste mammoetboom van Nederland ook nog eens, bleek vorige maand.
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee.
Het is vooral een "ok, einde conversatie dus" hier.
mwah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moeders hebben toch altijd gelijk?
Tof!quote:
Er zijn ook mensen die muziek maken met juist die bijgeluidjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah.
Wat dit betreft is zij wel de goeroe.
Maar neemt niet weg dat er mensen kunnen zijn die denken dat het opnemen van bijgegeluiden tof is.
Kan het me alleen niet voorstellen want ik vind het enorrmmmmmmmmmm irritant.
Zojuist gecheckt en hoor die bijgeluiden ook in de achtergrond. Vind het zelf niet heel storend maar kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het irri vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah.
Wat dit betreft is zij wel de goeroe.
Maar neemt niet weg dat er mensen kunnen zijn die denken dat het opnemen van bijgegeluiden tof is.
Kan het me alleen niet voorstellen want ik vind het enorrmmmmmmmmmm irritant.
Ik zit in de buurt van de boxen. Misschien valt het ook daarom behoorlijk op. Verder is het hier ook gewoon stil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zojuist gecheckt en hoor die bijgeluiden ook in de achtergrond. Vind het zelf niet heel storend maar kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het irri vinden.
Ja, verbaast me ook weer niks eigenlijk. Aangezien er ook mensen zijn die met hun geslachtsdeel trommelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die muziek maken met juist die bijgeluidjes.
Niet waar ik op heb gestemdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het verder niet echt geluisterd, meer dat ik genoeg gehoord heb om te horen wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, verbaast me ook weer niks eigenlijk. Aangezien er ook mensen zijn die met hun geslachtsdeel trommelen.
(programma nachtraven)
vindt je deze bijgeluiden dat bij dit stuk passen in dit geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |