SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Went nooit he.quote:
Ik wit.quote:
Niets mis meequote:
Deze keer viel het me wat eerder op dat het topic gesloten was. Maar het is een ding.quote:
Echt he. Maat van de middelbare die al sinds 2007 in Stockholm woont. Heb vorig jaar nog gezien maar ineens is alle data achterhaald. Op LinkedIn loopt gelukkig nog een draadjequote:
Ik had met haar al redelijk snel contact meer. Met wie ik nog wel vrienden ben komt dus uit Friesland.. toen we daar waren ging ze Fries praten met haar ouders en ik verstond er geen kut van.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Maat van de middelbare die al sinds 2007 in Stockholm woont. Heb vorig jaar nog gezien maar ineens is alle data achterhaald. Op LinkedIn loopt gelukkig nog een draadje![]()
Bizar hoe je in deze alomtegenwoordigheid nog steeds mensen kwijt kunt raken als je niet oplet
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had met haar al redelijk snel contact meer. Met wie ik nog wel vrienden ben komt dus uit Friesland.. toen we daar waren ging ze Fries praten met haar ouders en ik verstond er geen kut van.
Misschien zeiden ze wel jezus wat een irritant kutkind. 🤷🏼♀️quote:
Over twee dagen verloopt m'n abo. Ik krijg waarschijnlijk een hartverzakking in NWS. Er kunnen trouwens maximaal 100 users op een blokkeerlijst, die worden weer allemaal zichtbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet. Binnen een week zit je daar weer met kookborrels in je bloed
Ik zal de lijst even posten, dan begrijp je me.quote:
Lolquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik zal de lijst even posten, dan begrijp je me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |