vast nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien hebben we dezelfde geblokkeerd dan.
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
ik heb maar 1 iemand op de blocklijst staan, maar het werkt zo ruk, dat ik het verder niet gebruik
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.
Wel rustig in POL zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
delfoeHeatWave
delfoeraptorix
delfoeBeathoven
delfoeTijn
delfoeBansheeBoy
delfoeFleischmeister
delfoeACT-F
delfoeTAmaru
delfoeReplaR
delfoecosmosis
delfoeAgLarrr
delfoeHathor
delfoequo_
delfoeRed_85
delfoesuperniger
delfoethedeedster
delfoeTheoddDutchGuy
delfoede_boswachter
delfoeAccordtje
delfoephpmystyle
delfoeWeltschmerz
delfoeNober
delfoeHSG
delfoedamsco
delfoeHalcon
delfoeOpnaarutrecht
delfoeJahr00n
delfoeAkkerdjie
delfoethe-eye
delfoeMubassie
delfoemichaelmoore
delfoeSherlock_Holmes
delfoeMichaelScott
delfoePleun2011
delfoeluxerobots
delfoeRamboDirk
delfoeRichestorags
delfoeEttovanBelgie
delfoeFushia2
delfoeludovico
delfoeCruzinats
delfoemcmlxiv
delfoeKapitein_Scheurbuik
delfoeChivaz
delfoeAstro_boy
delfoeLospedrosa
delfoeBlack_Baron
delfoeSuperNeger
delfoeKickinalfa
delfoeRealistAtheist
delfoeDeVerzamelaar
delfoeMoreDakka
delfoeSeeburg54
delfoeHowardRoark
delfoeNecSpeNecMetu
delfoeToine51
delfoeWienerschnitzels
delfoeThorelf
delfoeSolispolar
delfoeGezondRechts
delfoeBassie48
delfoeRotatoR
delfoemackinac
delfoeWilliam_Papadin
delfoeGeldprintkabouter
delfoeMathijsco
delfoePieterDeRijcke
dat en de posts zie je de header nog (althans, in de oude layout, geen idee van de nieuwe)quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En je ziet de posts ook nog steeds terug in quotes toch? Heb de functie nog nooit gebruikt.
Ik ben nog bevriend met dames die ik via een ander forum heb gemeet. Uit de tijd dat ik nog durfde haha.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben op Facebook nog steeds vrienden met een meisje die ik gemeet heb toen ik 14 was.Er hoorde nog een meisje bij maar die ben ik al heel lang uit het oog verloren. Ging ik alleen naar Friesland en Gouda om ze te ontmoeten enz.
Ja dat zat er vroeg in bij mij.
Tja, de initiële post zie je niet. Althans; de inhoud, gezien de reactie van mschol mbt de header die nog zichtbaar is.quote:
Ik vind het ook vooral chill tegen reclame.. oh en die tien seconden regel niet met posten. Is wel fijn tijdens Songfestival enz.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja, de initiële post zie je niet. Althans; de inhoud, gezien de reactie van mschol mbt de header die nog zichtbaar is.
Geen functie die ik nodig heb, heb abo eigenlijk alleen vanwege de ads en neem de wat duurdere omdat ik dat meer gerechtvaardigd vind. Dat je het wel ziet in quotes is sowieso een lastig iets omdat de discussie dan niet meer goed te volgen is.
Je mag niet FOK!ken van het hotel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het aan de wifi van het hotel ligt.
Ja ik dacht voor mensen datums gaan sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wil je nog iets in de OP mbt de meet? Dat andere heb ik op verzoek weggehaald.
Goed goed alleen die hechtingen eruit trekken was alles behalve prettig. Poeh dat was even afzien maar gelukkig zakte de pijn daarna weer weg.quote:
Dat is ook prima. Maar misschien een update erinquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor mensen datums gaan sturen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik morgen ga doen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met ons babbelen
Of mijn vakantieverslag lezen
Goeie maar ik dacht laat ik aan @CherryLips overquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Maar misschien een update erin
dat snap ik ja, hoeveel moesten ze weghalen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed goed alleen die hechtingen eruit trekken was alles behalve prettig. Poeh dat was even afzien maar gelukkig zakte de pijn daarna weer weg.![]()
logisch, maar al stuk minder eng toch? en fijn dat je niet terug hoeft te komenquote:Het ziet er nog wel eng uit want moet nog wel verder genezen natuurlijk maar ik hoef niet meer terug te komen.
Ik heb niet meegekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik ja, hoeveel moesten ze weghalen?
[..]
logisch, maar al stuk minder eng toch? en fijn dat je niet terug hoeft te komen
en nu durf je KSC te meeten?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nog bevriend met dames die ik via een ander forum heb gemeet. Uit de tijd dat ik nog durfde haha.
Ruim 15 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |