op bricklink ben ik daar iets minder bang voor, de beschrijvingen zijn vaak vrij accuraatquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou tweedehands toch bang zijn dat er iets mist.
Via bricklink alle stukjes los bestellenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
ik zou de Grand Carousel 10196 nog wel eens willen hebben.. maar nieuw is die vanaf 2400 euro te krijgen in duitsland.. excl shipping
2dehands kan het allemaal goedkoper maar dan is het maar de vraag hoe de staat echt is..
Electric, Sound Brick 2 x 4 x 2 with Light Bluish Gray Top and Carousel Soundquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Via bricklink alle stukjes los bestellen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar goed jullie vinden alles prachtigen daar ben ik jullie ook dankbaar voor hoor
Maar er was ooit een tijd dat @:dr_Flash een grote naam in het wereldje was, En dat gaat binnenkort ten einde komen.
geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij van Fabledom?
Ja de datum staat al vast maar heb niet zo'n zin om die hier in de OP te zettenquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Goeie maar ik dacht laat ik aan @:cherrylips over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De mensen die gaan weten het.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de datum staat al vast maar heb niet zo'n zin om die hier in de OP te zetten
🤷🏼♀️quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die nog overgehaald moeten worden niet
Ik zag namelijk dat jij hem hebt, maar nu in de sale op Steam. Dus ik dacht ik vraag jouw mening.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
wel een game die me geinig lijkt maar nog niet gespeeld
en bij het gebrek aan een goeie gamecriticus a la TotalBiscuit ook nog niet echt een goeie preview gezien
ik zie dat hij in de humble choice van februari 2025 heeft gezeten.. vandaar dat ik em hebquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag namelijk dat jij hem hebt, maar nu in de sale op Steam. Dus ik dacht ik vraag jouw mening.
Staat namelijk al een tijdje op mijn wishlist.
Even wat extra magnesium happen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zijn m'n benen nu een beetje minder rusteloos dan de afgelopen nachten
Daar is geen bewijs voor. Helaas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat extra magnesium happen.
Okee Marcelquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
Denk dat mijn vrouw hierop tegen is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nu echt gaan slapen jongensSorry
Zou zo graag etcslaapzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat worden extra loopband stapjes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
ZE GAAN EEN MACCIE OPENEN OP DIT EILAND
[ afbeelding ]
Ja heel veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat worden extra loopband stapjes!
wel zin in maccie nuquote:
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebbenquote:
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?
ik vind ketchup maar matigquote:
klinkt wel als een goede plek jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is komt die bij het fullmoon party strand. goede plek voor de omzet
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.quote:
en bij elke volle maan is er een party?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.
Yesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bij elke volle maan is er een party?
gekkenwerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
YesEn er kunnen toch wel zo'n 50 duizend mensen op afkomen. Sommige hostels vragen dan voor een bed in een gedeelde slaapkamer 250 euro
Stom. Ik vind dat ze op z'n minst de optie moeten aanbieden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |