Okee Marcelquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
Denk dat mijn vrouw hierop tegen is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag i k je observeren
Van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol masseren?
Omdat ik van je hou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet nu echt gaan slapen jongensSorry
Zou zo graag etcslaapzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat worden extra loopband stapjes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
ZE GAAN EEN MACCIE OPENEN OP DIT EILAND
[ afbeelding ]
Ja heel veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 02:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat worden extra loopband stapjes!
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebbenquote:
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ze daar van die gekken die ketchup op hun friet doen?
klinkt wel als een goede plek jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is komt die bij het fullmoon party strand. goede plek voor de omzet
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.quote:
en bij elke volle maan is er een party?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ondernemers daar maken in een week genoeg omzet voor de hele maand als er een fullmoon party is.
Yesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bij elke volle maan is er een party?
gekkenwerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 04:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
YesEn er kunnen toch wel zo'n 50 duizend mensen op afkomen. Sommige hostels vragen dan voor een bed in een gedeelde slaapkamer 250 euro
Stom. Ik vind dat ze op z'n minst de optie moeten aanbieden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 03:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same. Enige wat echt jammer is dat ze de fritessaus niet hebben
Begrijp niet waarom ze dat niet universeel aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |