Mja, daarvoor had-ie de piano niet hoeven slopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien nog aangevuld met een "ervaar het zoals ik het ervaar".
Volgens mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat geen bewustje geweest zijn?
Hmm, dat ga ik eens checken, als het ook op Tidal staat tenminste... Ik heb daar eingelijk nooit een probleem mee, tenzij het echt heel storend is. En voor mij is zoveel te meer detail zoveel te beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
ik luister op spotify naar Apart- Lucas Forch. Maar je kunt gewoon het indrukken van z'n toetsen en/of pedalen horen. SUPER irritant.
![]()
Poe, beste tak...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
Een boom in een park waar ik vaak doorheen wandel is tot boom van het jaar gekozen.
[ afbeelding ]
Lolnee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moeders hebben toch altijd gelijk?
Goeie boom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
Een boom in een park waar ik vaak doorheen wandel is tot boom van het jaar gekozen.
[ afbeelding ]
Dat had ik ookquote:
quote:
Hij staat er al sinds 1866.quote:
quote:Niet alleen bruidsparen komen er graag, ook schoolklassen. „Staan ze in een kring rond de boom te meten hoeveel kinderen er nodig zijn om een rondje te maken. Dat zijn er aardig wat kan ik je vertellen.” De mammoetboom heeft een omtrek van liefst 8,8 meter en torent met z’n lengte van 38 meter hoog boven alles uit. Het is de oudste mammoetboom van Nederland ook nog eens, bleek vorige maand.
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee.
Het is vooral een "ok, einde conversatie dus" hier.
mwah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moeders hebben toch altijd gelijk?
Tof!quote:
Er zijn ook mensen die muziek maken met juist die bijgeluidjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah.
Wat dit betreft is zij wel de goeroe.
Maar neemt niet weg dat er mensen kunnen zijn die denken dat het opnemen van bijgegeluiden tof is.
Kan het me alleen niet voorstellen want ik vind het enorrmmmmmmmmmm irritant.
Zojuist gecheckt en hoor die bijgeluiden ook in de achtergrond. Vind het zelf niet heel storend maar kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het irri vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah.
Wat dit betreft is zij wel de goeroe.
Maar neemt niet weg dat er mensen kunnen zijn die denken dat het opnemen van bijgegeluiden tof is.
Kan het me alleen niet voorstellen want ik vind het enorrmmmmmmmmmm irritant.
Ik zit in de buurt van de boxen. Misschien valt het ook daarom behoorlijk op. Verder is het hier ook gewoon stil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zojuist gecheckt en hoor die bijgeluiden ook in de achtergrond. Vind het zelf niet heel storend maar kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het irri vinden.
Ja, verbaast me ook weer niks eigenlijk. Aangezien er ook mensen zijn die met hun geslachtsdeel trommelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die muziek maken met juist die bijgeluidjes.
Niet waar ik op heb gestemdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |