Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekostquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekocht.
Ja natuurlijk.
uiteindelijk niet 100 maar 175 euro korting.
Nog steeds gloeiend veel betaald maar okee.
en toch nog zo'n jonkiequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu 15 jaar wijzer. Moet goedkomen.
Of jij bent gewoon inmiddels oudquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het allerbeste WK ooit worden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stadsgenoot, je kan gewoon met mij mee
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]comfortzones enzo, snappen jullie dat?
[..]De tandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]LEGO is zelfs goedkoper..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindt
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindt
ik voel me wel oud jaquote:
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geldquote:
probleem van Putin is in dit geval dat ie Trump niet serieus neemtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.
Hirlakquote:
Ik ben gestopt met dingen verzamelen omdat ik het geld er nooit meer uithaal. Ligt een berg LP's op de plank die ik eigenlijk niet eens uit de plastic moet halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |