quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]comfortzones enzo, snappen jullie dat?
[..]De tandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]LEGO is zelfs goedkoper..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]wat voor biljetje heb je nu weer gekocht?
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien Trump ook hele goede gesprekken voert met de president van Puerto Rico moeten we hier niet verbaast over zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
irritante is nu dat die gek zich de grootste vredesstichter ooit vindt
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voel me wel oud jaquote:
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geldquote:
probleem van Putin is in dit geval dat ie Trump niet serieus neemtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij even korte metten maakt met Rusland dan mag hij die nobelprijs wel krijgen. Kan hij daarna met pensioen.
Hirlakquote:
Ik ben gestopt met dingen verzamelen omdat ik het geld er nooit meer uithaal. Ligt een berg LP's op de plank die ik eigenlijk niet eens uit de plastic moet halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het wel veel geld
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fully framed. En PCBLIC error op de achterkant.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt deze 240x zijn waarde?
Vuurwerk en volgens mij iemand die steeds knalt om de ganzen van zijn land te verjagen.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"
Had hij niet tot de kerstdagen kunnen wachten als echte messiasquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dit heeft 3000 jaar geduurd, kan je dat geloven? En het gaat standhouden, dit is een ongelooflijke dag voor de wereld, aldus Trump, iedereen is gelukkig"
Ja met Israëlische leger als bemanning. Iedereen is gevangen genomen en zover ik weet ook weer vrij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
heb het ff niet zo meegekregen, maar zijn die bootjes ooit bij Gaza aangekomen?
niet helemaal onverwachtquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja met Israëlische leger als bemanning. Iedereen is gevangen genomen en zover ik weet ook weer vrij.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu 15 jaar wijzer. Moet goedkomen.
ja van 5 jaar geledenquote:
Ja ik wil ook wel eens een keer al mijn films uitzoeken, platen is zo'n gedoe maar daar heb ik tenminste nog het grootste gedeelte op discogs staanquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dingen verzamelen omdat ik het geld er nooit meer uithaal. Ligt een berg LP's op de plank die ik eigenlijk niet eens uit de plastic moet halen.
Ik denk niet dat Jezus op hetzelfde podium als Trump een kansje maakt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij niet tot de kerstdagen kunnen wachten als echte messias
gaat er ook om dat JIJ er plezier aan beleefd he?quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fully framed. En PCBLIC error op de achterkant.
boven een bepaalde grens gaat de waarde alleen maar omhoog.
En zelfs als deze dat niet doet. Over 20 jaar ben ik toch dood. En wie er verder dan wat mee wil? veel plezier
Het was wel heerlijk dat mensen in de supermarkt afstand namen. Geen hoestende mensen achter in je nek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
corona. Geen kuchende mensen om je heen.
Goed planquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt naar klok.
*gaat maar eens snel richting bedje.
quote:Ey wat is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ey en deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ey hier ligt nog een stapeltje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou tweedehands toch bang zijn dat er iets mist.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
ik zou de Grand Carousel 10196 nog wel eens willen hebben.. maar nieuw is die vanaf 2400 euro te krijgen in duitsland.. excl shipping
2dehands kan het allemaal goedkoper maar dan is het maar de vraag hoe de staat echt is..
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks ga ik dood![]()
Komen er mensen mijn huis binnen "eh stinkt hier best hard en zo"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]"heeeeyy, wat ligt er nou onder die stapel biljetten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, dat is Flash
Oh ja ieder foordeel hep se nadeelquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
"heeeeyy, wat ligt er nou onder die stapel biljetten"
Oh, dat is Flash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |