Eens hiermee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 05:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met een frituurpan maak je friet, dat weet iedereen
als dat eens konquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Lekker
[..]
Goedemorgen Dot
[..]
Trusten
[..]
Goedemorgen
*kijkt naar buiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eens, zou zo weer naar bed gaan als ik niet hoefde te werken.
Ja wie niet he ::D (euhhh ik niet trouwens)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eens, zou zo weer naar bed gaan als ik niet hoefde te werken.
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.quote:
Je komt niet in slaap als je weer naar bed gaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wie niet he ::D (euhhh ik niet trouwens)
Geen idee, het is nog aardedonker. Ik zie nog niks als ik naar buiten kijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.
Nee, niet als ik net wakker ben, dat gaat mij niet lukkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook zo lekker druilerig? Hier grouw met miezerregen.
[..]
Je komt niet in slaap als je weer naar bed gaat?
Ik heb ook zo'n periode gehad en het zuigt... Erg moe maar niet goed kunnen slapen, ik zou dan ook niet weer naar bed gaan, is alleen maar frustratie.
Zitten we zover van elkaar dan? Hier genoeg licht dat ik alles goed kan zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog aardedonker. Ik zie nog niks als ik naar buiten kijk.
Maar ben wel al aan het werk.
Als ik net wakker ben ook niet want dan heb ik over het algemeen heel veel zin in koffiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet als ik net wakker ben, dat gaat mij niet lukken
Dan al je thuis komt een uurtje op de bank pakkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben ook niet want dan heb ik over het algemeen heel veel zin in koffieEchter als er een paar uur verstreken zijn lukt het over het algemeen wel weer als ik goed in mijn vel zit.
Maar voor vandaag geen optie gezien werk. Ik heb ook nog de SPOC dienst dus zal wel weer veel op me afkomen helaas.
Ik ben al thuis, werk voornamelijk vanaf hier en zit eens in de 6 week op kantoor. Dus als ik vanmiddag klaar ben met werken kan ik zo op de bank/het bed huppen. Even ergens een uurtje pakken gaat helaas niet lukken met de dienst, te onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan al je thuis komt een uurtje op de bank pakken
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben al thuis, werk voornamelijk vanaf hier en zit eens in de 6 week op kantoor. Dus als ik vanmiddag klaar ben met werken kan ik zo op de bank/het bed huppen. Even ergens een uurtje pakken gaat helaas niet lukken met de dienst, te onvoorspelbaar.
Morguhquote:
Hoop het ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bank
wordt vandaag een lange dag sowiesoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hopen dat de dag voorbij vliegt en je snel een duik kan nemen in je bed/op je bank
O vertel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt vandaag een lange dag sowieso
Hey helloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |