Maar wat is er mis mee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan het wel allemaal opnieuw voor je uittypen maar dat lijkt me wat overdreven he
Eerste updatequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende: Het is weer tijd voor een mystery box! @:Domnivoor heeft 10 ingrediënten verzameld en daar moet ik gerechtjes van zien te maken. Ik mag daarbij ook gebruik maken van de dingen die ik al in huis heb. Hier moet ik het mee doen:
@maily
klinkt goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Dit wil Aoibhin ermee gaan maken:
Voorgerecht: loempiavellen, sugarsnaps, rettich, eieren, kwark en wat dingen die ze nog zelf heeft liggen
Hoofdgerecht: o.a. parelgerst, pompoen, spruitjes, wijn
Toetje: pompoen, ei, kwark, bloem
Misschien kan ICE helpen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
Afgeslacht klinkt wel heftig voor een pompoen![]()
Het was ook een flinke klus om hem te villenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
Afgeslacht klinkt wel heftig voor een pompoen![]()
Ja snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was ook een flinke klus om hem te villen
Als we die pompoen toch moet afslachten.quote:
Dat laatste is zeker waarquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we die pompoen toch moet afslachten.
En ICE heeft veel ervaring opgedaan de laatste tijd.
Een trein?quote:
Awwwquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:11 schreef drakin het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXVubG9zeHRmN3VzYQ==
Bedankt voor deze culinaire update, we zien de foto's later wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Voorgerecht: loempiavellen, sugarsnaps, rettich, eieren, kwark en wat dingen die ze nog zelf heeft liggen
Het is die tijd van het jaar ook welquote:
Het hangt wel een beetje in de lucht hierquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is die tijd van het jaar ook wel![]()
Hopen dat je snel weer wat beer voelt.
Haal jij altijd een griepprik?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het hangt wel een beetje in de lucht hier![]()
Nee , kom ik ook nog niet voor in aanmerking volgens mijquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Een deel van de pompoen wordt gebruikt voor een cake. Die zit nu in de oven
Ze maakt er wel weer veel werk vanquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Een deel van de pompoen wordt gebruikt voor een cake. Die zit nu in de oven
Jij bent natuurlijk ook nog piepjong.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , kom ik ook nog niet voor in aanmerking volgens mij
Beterschap Puzzie 🍏quote:
Uiteraardquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook nog piepjong.
Zekerquote:
Ik vind dat wel knap en dan zit jij nu toe te kijken hoe ze het allemaal aan het bedenken en fixen is?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker![]()
En alles geïmproviseerd met wat ik heb meegebracht.
Beterschap van mijn parket.quote:
vloer?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap van mijn parket.
Dat doe ik als ik mijn eten op heb.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geef die kleine meid een knuffel van me
Ik help af en toe maar ik kijk voornamelijk toequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap en dan zit jij nu toe te kijken hoe ze het allemaal aan het bedenken en fixen is?
Verstandig , zoveel vlees zit er niet aan een parkietquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik mijn eten op heb.
Beterschapquote:
quote:
de stakeout stream is al bezigquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat een tempo. Ga het proberen te volgen vanavond
Bij mij iig niet.quote:
Waar zou het voor moeten helpen?quote:
Verwennerijquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
De pompoencake is uit de oven en koelt af. De groente voor het hoofdgerecht zit nu in de oven.
En Aoibhin is de parelgerst aan het roerbakken
Had het gezien ja maar ik ben zelf ook nog bezig.quote:
Nee wss rond de re- entryquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Had het gezien ja maar ik ben zelf ook nog bezig?
Weet je hoelaat ongeveer?
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb geen idee hoe laat dat gaat zijn
Window gaat over 5 uur openquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5
Dat is genoeg tijd om in te drinken voor zequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5
Dat zou wel geinig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd om in te drinken voor ze
Klopt, ik vind het gewoon leuk verder, kijk vaak genoeg. Alleen weet ik niet of ik het live ken zien ivm slapen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om iets te volgen
Gewoon lekker naar bed gaanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het gewoon leuk verder, kijk vaak genoeg. Alleen weet ik niet of ik het live ken zien ivm slapen.
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaatquote:
Ik ga sowieso kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en jij ook niet te laat gaan als je je niet zo lekker voelt.
Hij gaat zijn gang maar, ik kijk toch wel wat ik wil kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaat
Zo is datquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij gaat zijn gang maar, ik kijk toch wel wat ik wil kijken.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaat
Echt maar 1 keer gezien. Meer dan 30 jaar geleden toen ie net uit was. Wel alle vervolgen gezien natuurlijkquote:
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt maar 1 keer gezien. Meer dan 30 jaar geleden toen ie net uit was. Wel alle vervolgen gezien natuurlijk
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.
Heb je een keizersnee gehad?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.
Echt hoor, paar keer gehad dat ik dacht, OMG ik had die film niet moeten kijken.quote:
Nope, lekker ouderwets en zonder verdoving.quote:
Ja maar alleen met een keizersnee kan je alien nadoen, anders telt het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, lekker ouderwets en zonder verdoving.![]()
Anders was het trippen rond die film en zwangerschap wel compleet geweest.
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komenquote:
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komen
Redelijk accurate beschrijvingquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komen
Ik wilde het ook niet nadoen, maar als ik dan een bultje zag bewegen, zijn voet of zo, dan dacht ik wel ff, OMGquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar alleen met een keizersnee kan je alien nadoen, anders telt het niet.
Als je spastische darmen hebt kan je ook bultjes krijgen in je buik die pijn doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet nadoen, maar als ik dan een bultje zag bewegen, zijn voet of zo, dan dacht ik wel ff, OMG
Vond het maar raar dat zwanger zijn.Bij de 2e had ik er gelukkig minder last van.
Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je spastische darmen hebt kan je ook bultjes krijgen in je buik die pijn doen.
Kindjes in de buik doen minder pijn.
Alleen eruit krijgen is wat pittiger.
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond filmsquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb ineens zin om spaceballs weer eens te zien
Stel het eens ergens voor?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Dat laatste was een heel groot dingetje iddquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.
En deed ook geen pijn, vond het alleen even raar dat ik dat zo goed zag bewegen en kreeg dan alien flashbacks.![]()
En dat laatste was wel een dingetje ja. Maar het wel waard.
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.quote:
Uitzenden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Ik stream eigenlijk nooit dingenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Uitzenden?
Ik doe daar allang niet meer aan. Maar sommige films zijn wel leuk als marathon
Downloaden kan ook natuurlijkquote:
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.
Met die eenheidsworst van tegenwoordig is dat kansloos
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.
Al heb je wel een redelijk kans dat die films niet door de woke controle komen
Vanaf 1 uur dus?quote:
Dan ben ik nog wel wakkerquote:
Zo leuk weer!quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Je bent zelluf...quote:
🐻quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is die tijd van het jaar ook wel![]()
Hopen dat je snel weer wat beer voelt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap van mijn parket.
Een zekere parkiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Daar ben je dan.quote:
En jij ook .quote:
Ik zat naar een dicht topic te kijken.quote:
We zijn hier ook vaak wat rustig dus dan valt het niet zo opquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat naar een dicht topic te kijken.
Het zijn pieken en dalen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn hier ook vaak wat rustig dus dan valt het niet zo op
Wat moet ik daar nou weer mee?quote:
Verbeterenquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee?
OKquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verbeteren
https://movies.whentaken.com/
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?quote:
Een volledig zelf te verzorgen fietsreis naar Tahitiquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Waterfiets bedoel je zeker?quote:
Mag ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waterfiets bedoel je zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Moet ik je helpen met zoeken?quote:
Mag toch hopen dat ik het gevonden heb voor jij hier zou zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik je helpen met zoeken?
Zou beginnen in de kelderkastquote:
Zou het? Daar ben ik echt al maanden niet in geweestquote:
Als je die hebt is het tijd om eens iets schoon te makenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Daar ben ik echt al maanden niet in geweest
mijn bed blijft gewoon staan, dus heb die sowieso nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die hebt is het tijd om eens iets schoon te maken
Maar ............quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn bed blijft gewoon staan, dus heb die sowieso niet
Zou ik daar beginnen!quote:
Ik weet gewoon niet waar het is nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jij jouw bed verplaatst zich kennelijk, als je em moet gaan zoeken
Das wel heel simpel,quote:
Bragging rightsquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Heya FF Tong Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
En gefeliciteerd @:Tong80![]()
![]()
50 guldensquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat lijkt op die zonnebloem van ons oude geld
Goedemorgen.quote:
MOrguh Pullupquote:
Hullo Dotquote:
Tot latersssssquote:
Goedemorgen dame Chanel.quote:
Goedemorgen, zeer benieuwd wat je hebt gemaakt van je pakket. Ik kwam er zelf niet echt uit.quote:
Heer Red Shoe.quote:
Dit heb ik ervan gemaakt:quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, zeer benieuwd wat je hebt gemaakt van je pakket. Ik kwam er zelf niet echt uit.
Fruitvriendquote:
Thanks, ik heb inspiratie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit heb ik ervan gemaakt:
Voor: Loempia's gevuld met sugarsnaps, champignons, rettich, ui, knoflook en ei. Daarbij een sausje van kwark, geraspte rettich en sojasaus.
Hoofd: Risotto van parelgerst met de spruitjes en de helft van de pompoen in de oven geroosterd.
Na: Pompoencake en daarbij kwark met vanillesuiker.
Domni heeft ook nog foto's![]()
Onrustig hier in de stad de laatste dagen.quote:
Demonstraties?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onrustig hier in de stad de laatste dagen.
Schiet en steekpartijen.quote:
Ben je mooi klaar mee. Echt opvallend?quote:
Echt met dodelijke afloop. Dat zie ik niet vaak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Echt opvallend?
Het is wel vaker onrustig in Leeuwarden.
Dankje! Domni had geen klachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, ik heb inspiratie.![]()
Zal zeker gesmaakt hebben.
Is wel vaker gebeurd, maar niet aan de lopende band idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt met dodelijke afloop. Dat zie ik niet vaak.
Er was vroeger een Brits kookprogramma waar ze ook met een paar ingrediënten moesten combineren.quote:
En grijs.quote:
Ik zie blauwe stukken tussen de bewolkingquote:
Dat mag wel deze kant op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie blauwe stukken tussen de bewolking
Ik zal hard blazenquote:
Ja dat ken ik nog! Dat vond ik ook altijd leuk om naar te kijken. De tomaten tegen de groene paprika'squote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was vroeger een Brits kookprogramma waar ze ook met een paar ingrediënten moesten combineren.
Was altijd leuk om te kijken.
Ready Steady Cook.
Uitsmijter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
Ik hou het even bij een broodje hagelslag
Al weer beter?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
Ik hou het even bij een broodje hagelslag
Goedemorgen.quote:
Het gaat weer de goede kant op. Veel gehoest nog.quote:
Koppie theequote:
Nicequote:
Zo ernstig ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gaat weer de goede kant op. Veel gehoest nog.
Morgen mijn longen laten checken.
Oh pittig Red shoequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit vocht in mijn longen volgens de cardioloog. Dus even laten checken.quote:
Corona, maar gaat weer de goede kant op...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh pittig Red shoe
Wist niet dat je zo ziek was
Niet de eerste keer toch ? Ze moeten je wel hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Corona, maar gaat weer de goede kant op...
Tsjaa.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet de eerste keer toch ? Ze moeten je wel hebben.
Het is soms net FOK!.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:38 schreef RedShoe het volgende:
Dat Twitter is echt een PVV beerput geworden![]()
![]()
En dan ben ik nog netjes...
Beerput is nog een nette benamingquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:38 schreef RedShoe het volgende:
Dat Twitter is echt een PVV beerput geworden![]()
![]()
En dan ben ik nog netjes...
Maar dan in het groot.quote:
Best wel ja.quote:
Ik had deze gepost. Echt leuke reacties.quote:
Goede welquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze gepost. Echt leuke reacties.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Heb een jaartje of twee die app in de prullenbak gegooid en kijk er gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel ja.
Mensen laten zich volledig gaan.wat een ziek niveau.
Er zijn hier forums waar ik niet meer kom, echt bizarquote:
Oh die volg ik gelukkig niet danquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn hier forums waar ik niet meer kom, echt bizar
quote:
Ik moet wat meer gaan blokken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb een jaartje of twee die app in de prullenbak gegooid en kijk er gelukkig niet meer
Zit op Bluesky, dat groeide eerst snel toen Elon helemaal wap en Nazi bleek maar het stagneert nu watquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet wat meer gaan blokken.
Volg nog wel veel ivm weer en klimaat.
Kom je wel eens in NWS?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die volg ik gelukkig niet dan
Dat van de FP wist ik inderdaad
Zit ik ook op, was wel even wennen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit op Bluesky, dat groeide eerst snel toen Elon helemaal wap en Nazi bleek maar het stagneert nu wat
Wel een ok alternatief
Had er wel iets meer van verwacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit ik ook op, was wel even wennen.
Dat werkt toch anders dan twitter.
Zal er ook wel vanaf hangen wat je volgt lijkt me.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:21 schreef pullup het volgende:
Ik heb niet het gevoel nu iets te missen
Dat ziet er wel 2e wereldoorlogachtig uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Filmopnames, in Amersfoort
[ afbeelding ]
Ik weet verder niet hoe of wat.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er wel 2e wereldoorlogachtig uit
Ja. Er staan ook oude legervoertuigen bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er wel 2e wereldoorlogachtig uit
Gelukkig hadden we toen Antifaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ja. Er staan ook oude legervoertuigen bij.
Ik kan me wel inleven![]()
Vrijheid![]()
Moffen
Schijnt een Nederlandse misdaadserie te zijn. Toevallig las ik er iets over en diegene mag niks zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Filmopnames, in Amersfoort
[ afbeelding ]
Ik weet verder niet hoe of wat.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een Nederlandse misdaadserie te zijn. Toevallig las ik er iets over en diegene mag niks zeggen.
Ik ga even voor u zoeken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.
Speelt de hele serie zich af in die periode?
Schiet eens op, ik zit al 1,5 uur in spanning.quote:
Oeiquote:
Niet eens,quote:
okquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verbeteren
https://movies.whentaken.com/
Hangt bij mij ook af en toe af van hoe de eerste vraag ging, als ik die vernachel is de motivatie al minderquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens,
maar echt heel erg mijn best deed ik ook weer niet
#WhenTaken Movies 🎬 #275 (14.10.2025)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ok
#WhenTaken Movies 🎬 #275 (14.10.2025)
I scored 520/1000🎟️
1️⃣📍7.5K km - 🗓️61 yrs - 🙈10/200
2️⃣📍8.5K km - 🗓️17 yrs - 🙈70/200
3️⃣📍2.2K km - 🗓️1 yrs - 🥈147/200
4️⃣📍149 km - 🗓️0 yrs - 🥇194/200
5️⃣📍1.3K km - 🗓️25 yrs - 🥉99/200
https://movies.whentaken.com
Het helpt al niet als de eerste niet goed gaat nee. Al kan de tweede een hoop goedmaken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hangt bij mij ook af en toe af van hoe de eerste vraag ging, als ik die vernachel is de motivatie al minder
Dan eet je een boterhamquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef drakin het volgende:
o ja iets eten, geen zin in om iets te koken eigenlijk
Maar ik heb geen brood in huis en heb ook geen zin in brood smeren.quote:
Eerst naar een hotel bij Schiphol en dan in de nacht naar San Diego. Al 3 keer haar koffer gecheckt. Alles wat ik zeg is fout. Dus ik zeg niks meer.quote:
Oke. Banaan een optie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik heb geen brood in huis en heb ook geen zin in brood smeren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst naar een hotel bij Schiphol en dan in de nacht naar San Diego. Al 3 keer haar koffer gecheckt. Alles wat ik zeg is fout. Dus ik zeg niks meer.
Dat was mijn ontbijt vanmorgen, want ik had geen zin en tijd voor iets andersquote:
Jullie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:12 schreef drakin het volgende:
Als je maar weet waar je paspoort is, je tickets en geld. Wat je vergeet kun je altijd nog kopen.
Is er iets speciaals in San Diego waar jullie naartoe gaan? Comic Con?
Waarom ga je niet mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie ?
De dame gaat zonder mij naar Twitch con.
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.quote:
En jij blijft Ljouwert onveilig makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie ?
De dame gaat zonder mij naar Twitch con.
Wens haar een goede vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.
Jij gaat ook?quote:
Beterschap RedShoe 🍏quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |