Thanks, ik heb inspiratie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit heb ik ervan gemaakt:
Voor: Loempia's gevuld met sugarsnaps, champignons, rettich, ui, knoflook en ei. Daarbij een sausje van kwark, geraspte rettich en sojasaus.
Hoofd: Risotto van parelgerst met de spruitjes en de helft van de pompoen in de oven geroosterd.
Na: Pompoencake en daarbij kwark met vanillesuiker.
Domni heeft ook nog foto's![]()
Onrustig hier in de stad de laatste dagen.quote:
Demonstraties?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onrustig hier in de stad de laatste dagen.
Schiet en steekpartijen.quote:
Ben je mooi klaar mee. Echt opvallend?quote:
Echt met dodelijke afloop. Dat zie ik niet vaak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Echt opvallend?
Het is wel vaker onrustig in Leeuwarden.
Dankje! Domni had geen klachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, ik heb inspiratie.![]()
Zal zeker gesmaakt hebben.
Is wel vaker gebeurd, maar niet aan de lopende band idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt met dodelijke afloop. Dat zie ik niet vaak.
Er was vroeger een Brits kookprogramma waar ze ook met een paar ingrediënten moesten combineren.quote:
En grijs.quote:
Ik zie blauwe stukken tussen de bewolkingquote:
Dat mag wel deze kant op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie blauwe stukken tussen de bewolking
Ik zal hard blazenquote:
Ja dat ken ik nog! Dat vond ik ook altijd leuk om naar te kijken. De tomaten tegen de groene paprika'squote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was vroeger een Brits kookprogramma waar ze ook met een paar ingrediënten moesten combineren.
Was altijd leuk om te kijken.
Ready Steady Cook.
Uitsmijter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
Ik hou het even bij een broodje hagelslag
Al weer beter?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
Ik hou het even bij een broodje hagelslag
Goedemorgen.quote:
Het gaat weer de goede kant op. Veel gehoest nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |