Maar wat is er mis mee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan het wel allemaal opnieuw voor je uittypen maar dat lijkt me wat overdreven he
Eerste updatequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende: Het is weer tijd voor een mystery box! @:Domnivoor heeft 10 ingrediënten verzameld en daar moet ik gerechtjes van zien te maken. Ik mag daarbij ook gebruik maken van de dingen die ik al in huis heb. Hier moet ik het mee doen:
@maily
klinkt goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Dit wil Aoibhin ermee gaan maken:
Voorgerecht: loempiavellen, sugarsnaps, rettich, eieren, kwark en wat dingen die ze nog zelf heeft liggen
Hoofdgerecht: o.a. parelgerst, pompoen, spruitjes, wijn
Toetje: pompoen, ei, kwark, bloem
Misschien kan ICE helpen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
Afgeslacht klinkt wel heftig voor een pompoen![]()
Het was ook een flinke klus om hem te villenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
Afgeslacht klinkt wel heftig voor een pompoen![]()
Ja snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was ook een flinke klus om hem te villen
Als we die pompoen toch moet afslachten.quote:
Dat laatste is zeker waarquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we die pompoen toch moet afslachten.
En ICE heeft veel ervaring opgedaan de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |