Een volledig zelf te verzorgen fietsreis naar Tahitiquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Waterfiets bedoel je zeker?quote:
Mag ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waterfiets bedoel je zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Moet ik je helpen met zoeken?quote:
Mag toch hopen dat ik het gevonden heb voor jij hier zou zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik je helpen met zoeken?
Zou beginnen in de kelderkastquote:
Zou het? Daar ben ik echt al maanden niet in geweestquote:
Als je die hebt is het tijd om eens iets schoon te makenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Daar ben ik echt al maanden niet in geweest
mijn bed blijft gewoon staan, dus heb die sowieso nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die hebt is het tijd om eens iets schoon te maken
Maar ............quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn bed blijft gewoon staan, dus heb die sowieso niet
Zou ik daar beginnen!quote:
Ik weet gewoon niet waar het is nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jij jouw bed verplaatst zich kennelijk, als je em moet gaan zoeken
Das wel heel simpel,quote:
Bragging rightsquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Heya FF Tong Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
En gefeliciteerd @:Tong80![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |