Dat zou wel geinig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd om in te drinken voor ze
Klopt, ik vind het gewoon leuk verder, kijk vaak genoeg. Alleen weet ik niet of ik het live ken zien ivm slapen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om iets te volgen
Gewoon lekker naar bed gaanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het gewoon leuk verder, kijk vaak genoeg. Alleen weet ik niet of ik het live ken zien ivm slapen.
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaatquote:
Ik ga sowieso kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en jij ook niet te laat gaan als je je niet zo lekker voelt.
Hij gaat zijn gang maar, ik kijk toch wel wat ik wil kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaat
Zo is datquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij gaat zijn gang maar, ik kijk toch wel wat ik wil kijken.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pullup zou ik in dit verhaal gewoon negeren want die zit altijd te stoken als het om Starship gaat
Echt maar 1 keer gezien. Meer dan 30 jaar geleden toen ie net uit was. Wel alle vervolgen gezien natuurlijkquote:
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt maar 1 keer gezien. Meer dan 30 jaar geleden toen ie net uit was. Wel alle vervolgen gezien natuurlijk
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.
Heb je een keizersnee gehad?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd want werd daarna zwanger en dat is 30 jaar geleden en af en toe keek ik naar mijn buik als mijn zoon bewoog en dacht, wtf waarom heb ik die film gekeken. Dus geen vervolgen meer gekeken.
Echt hoor, paar keer gehad dat ik dacht, OMG ik had die film niet moeten kijken.quote:
Nope, lekker ouderwets en zonder verdoving.quote:
Ja maar alleen met een keizersnee kan je alien nadoen, anders telt het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, lekker ouderwets en zonder verdoving.![]()
Anders was het trippen rond die film en zwangerschap wel compleet geweest.
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komenquote:
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komen
Redelijk accurate beschrijvingquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een soort braai? Met steaks die eruit komen
Ik wilde het ook niet nadoen, maar als ik dan een bultje zag bewegen, zijn voet of zo, dan dacht ik wel ff, OMGquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar alleen met een keizersnee kan je alien nadoen, anders telt het niet.
Als je spastische darmen hebt kan je ook bultjes krijgen in je buik die pijn doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet nadoen, maar als ik dan een bultje zag bewegen, zijn voet of zo, dan dacht ik wel ff, OMG
Vond het maar raar dat zwanger zijn.Bij de 2e had ik er gelukkig minder last van.
Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je spastische darmen hebt kan je ook bultjes krijgen in je buik die pijn doen.
Kindjes in de buik doen minder pijn.
Alleen eruit krijgen is wat pittiger.
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond filmsquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb ineens zin om spaceballs weer eens te zien
Stel het eens ergens voor?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Dat laatste was een heel groot dingetje iddquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.
En deed ook geen pijn, vond het alleen even raar dat ik dat zo goed zag bewegen en kreeg dan alien flashbacks.![]()
En dat laatste was wel een dingetje ja. Maar het wel waard.
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.quote:
Uitzenden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Ik stream eigenlijk nooit dingenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Uitzenden?
Ik doe daar allang niet meer aan. Maar sommige films zijn wel leuk als marathon
Downloaden kan ook natuurlijkquote:
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.
Met die eenheidsworst van tegenwoordig is dat kansloos
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.
Al heb je wel een redelijk kans dat die films niet door de woke controle komen
Vanaf 1 uur dus?quote:
Dan ben ik nog wel wakkerquote:
Zo leuk weer!quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Dit wil Aoibhin ermee gaan maken:
Voorgerecht: loempiavellen, sugarsnaps, rettich, eieren, kwark en wat dingen die ze nog zelf heeft liggen
Hoofdgerecht: o.a. parelgerst, pompoen, spruitjes, wijn
Toetje: pompoen, ei, kwark, bloem
Je bent zelluf...quote:
🐻quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is die tijd van het jaar ook wel![]()
Hopen dat je snel weer wat beer voelt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap van mijn parket.
Een zekere parkiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Daar ben je dan.quote:
En jij ook .quote:
Ik zat naar een dicht topic te kijken.quote:
We zijn hier ook vaak wat rustig dus dan valt het niet zo opquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat naar een dicht topic te kijken.
Het zijn pieken en dalen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn hier ook vaak wat rustig dus dan valt het niet zo op
Wat moet ik daar nou weer mee?quote:
Verbeterenquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee?
OKquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verbeteren
https://movies.whentaken.com/
OK, wat heb ik eigenlijk gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |