Dat doe ik als ik mijn eten op heb.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geef die kleine meid een knuffel van me
Ik help af en toe maar ik kijk voornamelijk toequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap en dan zit jij nu toe te kijken hoe ze het allemaal aan het bedenken en fixen is?
Verstandig , zoveel vlees zit er niet aan een parkietquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik mijn eten op heb.
Beterschapquote:
quote:
de stakeout stream is al bezigquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat een tempo. Ga het proberen te volgen vanavond
Bij mij iig niet.quote:
Waar zou het voor moeten helpen?quote:
Verwennerijquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
De pompoencake is uit de oven en koelt af. De groente voor het hoofdgerecht zit nu in de oven.
En Aoibhin is de parelgerst aan het roerbakken
Had het gezien ja maar ik ben zelf ook nog bezig.quote:
Nee wss rond de re- entryquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Had het gezien ja maar ik ben zelf ook nog bezig?
Weet je hoelaat ongeveer?
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb geen idee hoe laat dat gaat zijn
Window gaat over 5 uur openquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5
Dat is genoeg tijd om in te drinken voor zequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor iets over een opening over een uur of 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |